Autor Wątek: Tiguan eHybrid - dyskusja ogólna o samochodzie i technologii PHEV  (Przeczytany 66477 razy)

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1102
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #540 dnia: 2024/03/13 10:14 »
Advertisement
W konfiguratorze PL na dzień dzisiejszy tak jest
 

van_daal

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1023
  • Thanked: 230 times
  • zamówiony 30.04.2021 _ _ _ odebrany 01.08.2022
  • Model: Tiguan II FL MY22
  • Wersja: Elegancka
  • Silnik: eHybrid @1.4 TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Szczecin
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #541 dnia: 2024/03/13 10:18 »
Ale na dzień dzisiejszy PHEVa (a o nim gadamy) w konfiguratorze wcale nie ma...
Albo ja ślepy jezdem.  8)
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1102
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #542 dnia: 2024/03/13 10:23 »
Jest,
ja dzis konfigurowałem na stronie vw.pl
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #543 dnia: 2024/03/13 10:30 »
@Kabe thx. To moja cena z konfiguratora dotyczyła słabeusza ;-) Aż strach pomyśleć ile by mi wyszło z tym mocniejszym.
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
 
The following users thanked this post: van_daal

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #545 dnia: 2024/03/13 10:32 »
Ale na dzień dzisiejszy PHEVa (a o nim gadamy) w konfiguratorze wcale nie ma...
Albo ja ślepy jezdem.  8)

Konfigurator jest skopany. Są dwie ścieżki i w jednej się pojawia, w drugiej nie. Sam nie wiem jak mi się w końcu udało doklikać.
 
The following users thanked this post: van_daal

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1102
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #546 dnia: 2024/03/13 10:45 »
U mnie od dziś jest:
Menu -> Modele i konfigurator -> Konfigurator -> Nowy Tiguan
nie wiem jaka jest inna droga do konfiguratora ...
 

van_daal

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1023
  • Thanked: 230 times
  • zamówiony 30.04.2021 _ _ _ odebrany 01.08.2022
  • Model: Tiguan II FL MY22
  • Wersja: Elegancka
  • Silnik: eHybrid @1.4 TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Szczecin
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #547 dnia: 2024/03/13 10:50 »
Dobra, faktycznie jest babol.
Filtrowanie po paliwie dla PHEVa daje tylko Touarega.
Ale jak się wejdzie w T3 to dla Elegance jest PHEV tylko 204 KM a dla R-line jest tylko 272 KM.

Kurvies...ny!  >:(
 

van_daal

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1023
  • Thanked: 230 times
  • zamówiony 30.04.2021 _ _ _ odebrany 01.08.2022
  • Model: Tiguan II FL MY22
  • Wersja: Elegancka
  • Silnik: eHybrid @1.4 TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Szczecin
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #548 dnia: 2024/03/13 11:04 »
No to tak: gdybym kupował dziś to moja konfiguracja:
1. Elegance 245kPLN+ [VJSJDMG5]
2. R-line 253kPLN+ [V2HX2FQD]

Z tych dwóch wybrałbym Elegance bo ma wydłużoną gwarancję (czemu w R nie ma? Babol?) i lepszy wypas.
Silnik po gwarancji do mapowania -> będzie mocniejszy. Przed gwarancją może da się boxa?...

Ciekawe jakie upusty dilerów. Może za rok - dwa będą też fabryczne?
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1102
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #549 dnia: 2024/03/13 11:27 »
Pakiety przeglądów w takich cenach to chyba kogoś pogięło:
48 miesięcy lub 60.000km = 9.000pln
48 miesięcy lub 120.000km = 16.600pln
WOW
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #550 dnia: 2024/03/13 11:37 »
[Mod: usunięto CAŁKOWICIE ZBĘDNY cytat]

Ta. Tym bardziej, że znów przedłużona gwarancja całkiem tania w porównaniu z tymi kwotami.
« Ostatnia zmiana: 2024/03/13 12:09 wysłana przez van_daal »
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1102
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #551 dnia: 2024/03/13 11:43 »
Niedawno takie pakiety były u VW w przedziale 1000-4000pln żadna inflacja i wzrost kosztów tego nie tłumaczy
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #552 dnia: 2024/03/13 11:46 »
[Mod: tu też usunięto CAŁKOWICIE ZBĘDNY cytat]

VW chce być jak BMW ;-) U mnie pakiet serwisowy był dość tani, ale przedłużenie gwarancji +3 lata to już 22,5k PLN - przy czym pół roku przed moim zamówieniem, ten sam pakiet był o połowę tańszy.
« Ostatnia zmiana: 2024/03/13 12:10 wysłana przez van_daal »
 

Galon

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 485
  • Thanked: 81 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: R-line
  • Silnik: ehybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: PO
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #553 dnia: 2024/03/13 16:46 »
Ciekawe jakie upusty dilerów. Może za rok - dwa będą też fabryczne?
Stawiam, że tak. W końcu skończą się dopłaty do phev-ów w Europie, a i zainteresowanych tym napędem będzie ograniczona grupa, przynajmniej u nas, gdzie pierwsza reakcją na odpowiedź co pod maską  jest często "diesle jeżdżą taniej". To jest dogmat. 💪🙃
 

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1102
  • Thanked: 129 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Tiguan eHybrid - wątek ogólny o samochodzie i technologii PHEV
« Odpowiedź #554 dnia: 2024/03/13 17:53 »
Ale to są 2 różne grupy odbiorców najczęście i żadne argumenty nie przekonają ani jednych ani drugich. Dla mnie akurat głośność diesla, dźwięk jaki mu towarzyszy podczas jazdy, dzwięk i kultura podczas odpalania + Start/Stop, dla mnie uniemożliwiają zakup, za to PHEV jak najbardziej tyle że nie mam jak ładować ... dlatego czekam ewentualnie na 2.0tsi ale poważnie rozważam też konkurencję nawet "swoją" czyli Audi