Autor Wątek: System aktywnego zarządzania pracą cylindrów (ACT)  (Przeczytany 876 razy)

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 609
  • Thanked: 22 times
  • Model: 5N2
  • Wersja: R-line
  • Silnik: TDI / 210hp
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PL
Odp: System aktywnego zarządzania pracą cylindrów (ACT)
« Odpowiedź #15 dnia: 2020/01/29 10:02 »
Advertisement
Ciśnienie turbiny mierzone jest gdzieś na turbinie.
w kolektorze
 

mms1994

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 260
  • Thanked: 15 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0 TDI 190
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: KWI
Odp: System aktywnego zarządzania pracą cylindrów (ACT)
« Odpowiedź #16 dnia: 2020/01/30 15:09 »
W układzie z turbiną mamy dwa kolektorzy (wlotowy i wylotowy)
 

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 609
  • Thanked: 22 times
  • Model: 5N2
  • Wersja: R-line
  • Silnik: TDI / 210hp
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PL
Odp: System aktywnego zarządzania pracą cylindrów (ACT)
« Odpowiedź #17 dnia: 2020/01/30 16:25 »
sorry że od razu nie dopisałem  :)  - czujnik ciśnienia doładowania  znajduje się w układzie dolotowym, tam gdzie znajduje się turbina i gdzie spręża powietrze do komór spalania, myślałem że to oczywiste  :D


W układzie z turbiną mamy dwa kolektorzy (wlotowy i wylotowy)
w każdym silniku spalinowym bez względu czy jest turbina czy jej nie ma, jest układ dolotowy którego zasadniczym celem jest doprowadzenie a w przypadku turbodoładowanego wstępne sprężenie powietrza  do cylindrów silnika, oraz układ wydechowy (inaczej wylotowy)
« Ostatnia zmiana: 2020/01/30 16:41 wysłana przez Charls »