Autor Wątek: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)  (Przeczytany 18472 razy)

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 680
  • Thanked: 58 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #45 dnia: 2019/06/27 21:16 »
Advertisement
Od kilku dni aplikacja VW Connect próbuje zapisać dane i zaktualizować listę partnerów serwisowych. Cały czas aplikacja działa w tle i bez efektu,  sytuacja taka utrzymuje się od kilku dni. 
Czy to u mnie coś się popsuło lub zawiesiło czy ktoś też tak ma? 
Screen w załączeniu. 


Rozwiązanie:
Poczytałem komentarze o aplikacji w sklepie Google Play i wszyscy pisali że serwis VW przy każdym problemie z aplikacją prosi o jego reinstalację. A więc odinstalowałem, zainstalowałem ponownie i ... problem oczywiście zniknął.
Osłabiają mnie aplikacje VW i to zarówno VW Connect jak i Car-Net bo kilka razy miałem już z nimi jakiś dziwny problem. Żeby taka wydaje się że "światowa" firma jak VW nie umiała zrobić porządnie apki.
« Ostatnia zmiana: 2019/06/27 22:47 wysłana przez Kabe »
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1504
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #46 dnia: 2019/10/08 22:49 »
Pojawiła się nowa aktualizacja aplikacji na iOS. Aplikacja zmieniła nazwę na We Connect Go.

Funkcjonalnie niewiele zmian, ale za to mamy nowe GUI. Wg mnie graficznie zmiana na minus. ;)
 

Krzysiek

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 20
  • Thanked: 1 times
  • Model: TIGUAN
  • Wersja: R-line
  • Silnik: 2.0 BITDI 240KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: OP
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #47 dnia: 2019/12/08 17:28 »
Używacie aplikacji We Connect (nie WeConnect Go) ?
Chodzi mi o funkcję zablokowania i odblokowania pojazdu, by to mozna było używać trzeba przejść procedurę identyfikacji VW.
Przekierowuje to na jakis chat video no i sie ładuje w nieskończoność... :(
Ktoś ma to aktywne?
 

batwomen

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 36
  • Model: Tiguan Allspace
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PPL
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #48 dnia: 2019/12/17 18:33 »
Czy ktoś z Was ma może dwa auta z vw i jak można ogarnąc connecta?? w lipcu odebraliśmy up!a  i połączyłam z aplikacą weconect w telefonie, teraz odebraliśmy allspace i podczas jazdy połączyłam telefon i te wszystkiie uprawnienia. Czy do każdego muszę mieć osobną aplikację?? ten mały łączy mi się od razu, a tiga muszę wchodzić na inną stronę i logować się osobno. Mam dwa auta i chciałabym mieć podgląd na dwa a nie wybierać.

 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 984
  • Thanked: 108 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #49 dnia: 2019/12/17 23:16 »
@batwomen w dwóch autach mam osobne Data Plugi i bez problemu aplikacja sama rozpoznaje do którego modułu jest podłączona.
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1504
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #50 dnia: 2019/12/18 23:04 »
Potwierdzam. ;)

Ale niestety z przykrością muszę przyznać, że po ostatnich aktualizacjach ponownie zaczął występować problem z połączeniem BT i rejestrowaniem długości trasy.
Przypomnę, że połączenie zakłócają otrzymywane przez SMS'y i połączenia głosowe.
Nie używam lokalizacji GPS tylko rejestruję samą długość trasy. Możliwe, że przy włączonej lokalizacji taki problem nie występuje.
 

mms1994

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 548
  • Thanked: 34 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0 TDI 190
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: KWI
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #51 dnia: 2019/12/19 11:19 »
Mam We Connect i We Connect GO, ten drugi zadziałał mi tak z 2-3 razy, a już mija 2 mies od odbioru auta. Gdyby nie to, że dostałem go za darmo pluł bym sobie w twarzy za zakup go ;)
 

TMP

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 382
  • Thanked: 77 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #52 dnia: 2019/12/19 11:29 »
Raczej wszyscy dostają DataPlug za darmo albo za 1 zł, także mimo okresowych niedomagań współczynnik cena/jakość jest i tak dość korzystny :).
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 984
  • Thanked: 108 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #53 dnia: 2019/12/19 12:08 »
Raczej wszyscy dostają DataPlug za darmo albo za 1 zł, także mimo okresowych niedomagań współczynnik cena/jakość jest i tak dość korzystny :).

Heheh, no tu muszę dodać, że gdybym przy drugim aucie w serwisie nie zapytał ze zdziwieniem "to promocji za 1 PLN już nie ma?", otrzymałbym fakturę na pełną kwotę do zapłaty ;-)
 

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 26
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #54 dnia: 2019/12/20 18:42 »
Po ponownej instalacji We connect go  nie mogę się z zalogować. Po zalogowaniu dane się ściągają i program się wywala.
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 984
  • Thanked: 108 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #55 dnia: 2019/12/21 00:40 »
Po ponownej instalacji We connect go  nie mogę się z zalogować. Po zalogowaniu dane się ściągają i program się wywala.

Męczyłem się z tym bardzo długo. Aż przypomniałem sobie, że po zalogowaniu przez WWW dało się odnaleźć "zautoryzowane aplikacje". Usunąłem starą autoryzację i problem się rozwiązał.
 
The following users thanked this post: Faza_1000

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 26
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #56 dnia: 2019/12/21 08:03 »
Arekp możesz podpowiedzieć gdzie szukać autoryzowanych aplikacji?
 

TMP

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 382
  • Thanked: 77 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #57 dnia: 2019/12/21 13:07 »
Po zalogowaniu na https://vwid.vwgroup.io/
 
The following users thanked this post: arekp, Faza_1000

Faza_1000

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 26
  • Thanked: 1 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL
  • Silnik: 2.0TSI 230KM
  • Skąd: DW
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #58 dnia: 2019/12/21 14:25 »
Dziękuję
 

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 738
  • Thanked: 23 times
  • Model: 5N2
  • Wersja: R-line
  • Silnik: TDI / 210hp
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PL
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #59 dnia: 2019/12/21 21:14 »
Ja juz zgłupiałem, We Connect z Data Plug połaczył mi może się z dwa razy pół roku temu a teraz ani rusz. Trzeba jakiś abonamet wykupić czy cuś? Dodam że 3 letni abonament na Car-Net już mi się skońćzył w lipcu