Autor Wątek: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)  (Przeczytany 4915 razy)

Kabe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 565
  • Thanked: 44 times
  • Model: Tiguan II
  • Silnik: 1,4 TSI 150KM ACT
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WE
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #45 dnia: 2019/06/27 21:16 »
Advertisement
Od kilku dni aplikacja VW Connect próbuje zapisać dane i zaktualizować listę partnerów serwisowych. Cały czas aplikacja działa w tle i bez efektu,  sytuacja taka utrzymuje się od kilku dni. 
Czy to u mnie coś się popsuło lub zawiesiło czy ktoś też tak ma? 
Screen w załączeniu. 


Rozwiązanie:
Poczytałem komentarze o aplikacji w sklepie Google Play i wszyscy pisali że serwis VW przy każdym problemie z aplikacją prosi o jego reinstalację. A więc odinstalowałem, zainstalowałem ponownie i ... problem oczywiście zniknął.
Osłabiają mnie aplikacje VW i to zarówno VW Connect jak i Car-Net bo kilka razy miałem już z nimi jakiś dziwny problem. Żeby taka wydaje się że "światowa" firma jak VW nie umiała zrobić porządnie apki.
« Ostatnia zmiana: 2019/06/27 22:47 wysłana przez Kabe »
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1250
  • Thanked: 79 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Data Plug / We Connect Go (dawnej VW Connect)
« Odpowiedź #46 dnia: 2019/10/08 22:49 »
Pojawiła się nowa aktualizacja aplikacji na iOS. Aplikacja zmieniła nazwę na We Connect Go.

Funkcjonalnie niewiele zmian, ale za to mamy nowe GUI. Wg mnie graficznie zmiana na minus. ;)