Volkswagen (apk) / We Connect / Data Plug & We Connect Go (dawnej VW Connect)

Zaczęty przez arekp, 2018/06/21 07:23

Poprzedni wątek - Następny wątek

Kabe

#45
Od kilku dni aplikacja VW Connect próbuje zapisać dane i zaktualizować listę partnerów serwisowych. Cały czas aplikacja działa w tle i bez efektu,  sytuacja taka utrzymuje się od kilku dni. 
Czy to u mnie coś się popsuło lub zawiesiło czy ktoś też tak ma? 
Screen w załączeniu. 


Rozwiązanie:
Poczytałem komentarze o aplikacji w sklepie Google Play i wszyscy pisali że serwis VW przy każdym problemie z aplikacją prosi o jego reinstalację. A więc odinstalowałem, zainstalowałem ponownie i ... problem oczywiście zniknął.
Osłabiają mnie aplikacje VW i to zarówno VW Connect jak i Car-Net bo kilka razy miałem już z nimi jakiś dziwny problem. Żeby taka wydaje się że "światowa" firma jak VW nie umiała zrobić porządnie apki.

MrBlacker

Pojawiła się nowa aktualizacja aplikacji na iOS. Aplikacja zmieniła nazwę na We Connect Go.

Funkcjonalnie niewiele zmian, ale za to mamy nowe GUI. Wg mnie graficznie zmiana na minus. ;)

Krzysiek

Używacie aplikacji We Connect (nie WeConnect Go) ?
Chodzi mi o funkcję zablokowania i odblokowania pojazdu, by to mozna było używać trzeba przejść procedurę identyfikacji VW.
Przekierowuje to na jakis chat video no i sie ładuje w nieskończoność... :(
Ktoś ma to aktywne?

batwomen

Czy ktoś z Was ma może dwa auta z vw i jak można ogarnąc connecta?? w lipcu odebraliśmy up!a  i połączyłam z aplikacą weconect w telefonie, teraz odebraliśmy allspace i podczas jazdy połączyłam telefon i te wszystkiie uprawnienia. Czy do każdego muszę mieć osobną aplikację?? ten mały łączy mi się od razu, a tiga muszę wchodzić na inną stronę i logować się osobno. Mam dwa auta i chciałabym mieć podgląd na dwa a nie wybierać.


arekp

@batwomen w dwóch autach mam osobne Data Plugi i bez problemu aplikacja sama rozpoznaje do którego modułu jest podłączona.

MrBlacker

Potwierdzam. ;)

Ale niestety z przykrością muszę przyznać, że po ostatnich aktualizacjach ponownie zaczął występować problem z połączeniem BT i rejestrowaniem długości trasy.
Przypomnę, że połączenie zakłócają otrzymywane przez SMS'y i połączenia głosowe.
Nie używam lokalizacji GPS tylko rejestruję samą długość trasy. Możliwe, że przy włączonej lokalizacji taki problem nie występuje.

mms1994

Mam We Connect i We Connect GO, ten drugi zadziałał mi tak z 2-3 razy, a już mija 2 mies od odbioru auta. Gdyby nie to, że dostałem go za darmo pluł bym sobie w twarzy za zakup go ;)

TMP

Raczej wszyscy dostają DataPlug za darmo albo za 1 zł, także mimo okresowych niedomagań współczynnik cena/jakość jest i tak dość korzystny :).

arekp

Cytat: TMP w 2019/12/19 11:29
Raczej wszyscy dostają DataPlug za darmo albo za 1 zł, także mimo okresowych niedomagań współczynnik cena/jakość jest i tak dość korzystny :).

Heheh, no tu muszę dodać, że gdybym przy drugim aucie w serwisie nie zapytał ze zdziwieniem "to promocji za 1 PLN już nie ma?", otrzymałbym fakturę na pełną kwotę do zapłaty ;-)

Faza_1000

Po ponownej instalacji We connect go  nie mogę się z zalogować. Po zalogowaniu dane się ściągają i program się wywala.

arekp

Cytat: Faza_1000 w 2019/12/20 18:42
Po ponownej instalacji We connect go  nie mogę się z zalogować. Po zalogowaniu dane się ściągają i program się wywala.

Męczyłem się z tym bardzo długo. Aż przypomniałem sobie, że po zalogowaniu przez WWW dało się odnaleźć "zautoryzowane aplikacje". Usunąłem starą autoryzację i problem się rozwiązał.

Faza_1000

Arekp możesz podpowiedzieć gdzie szukać autoryzowanych aplikacji?

TMP


Faza_1000


Charls

Ja juz zgłupiałem, We Connect z Data Plug połaczył mi może się z dwa razy pół roku temu a teraz ani rusz. Trzeba jakiś abonamet wykupić czy cuś? Dodam że 3 letni abonament na Car-Net już mi się skońćzył w lipcu