Nowy Touareg

Zaczęty przez VENOM, 2018/07/10 21:25

Poprzedni wątek - Następny wątek

bartw



Cytat: MrBlacker w 2018/08/09 10:47

Tak przy okazji w testowanym aucie też nie było Monitora mocy ani Offroad. :)

A to faktycznie odpada już na przedbiegach :)

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


rk

#16
Przejechałem się nowym Touaregiem.

Auto jest pierwsza klasa. Wersja bez szyb dźwiękoszczelnych, mimo tego hałas podczas jazdy z prędkościami typu 160 km/h nieduży. Diesla prawie nie słychać w środku, na zewnątrz już lekko tak.

Spalanie jakieś idiotycznie małe, mieściłem się w 10 l/100km jadąc 160km/h. W mieście na ciepłym silniku w okolicach 9 l/100km. Prędkość typu 90-100km/h - 6-7. Auto waży 2 tony i ma 286 KM;)

Pneumatyczne zawieszenie idealne na trasy, można się lekko przyczepić do bardzo dziurawych dróg i laczków 285/45/R20. testowałem z ciśnieniem standardowym, przetestuję jeszcze z komfortowym Na najbardziej dziurawej drodze Szczecina drżały tylko szyby + minimalna, ledwo słyszalna praca plastików. Jak do tej porty najlepsze auto na tą drogę.

Niestety nie była to wersja z systemem zapobiegającym przechyłom. Na autostradzie czuło się te przechyły i lekko skrzypiał przez to słupek B. Komfort jazdy autostradowej mega dobrze.

DiscoverPremium z Innovision Cockpit większe niż mój laptop:)

Na minus zaskakująco małe symbole na HUD, turbodziura i moment od ponad 2000 obrotów/minutę. Oznacza to wolny start, zwłaszcza z auto start-stop. Wyłączenie ASS tylko z DP niestety. Sterowanie klimą tylko z systemu Infotainment, jeśli jest IC. Twardy plastik konsoli, przy moim wzroście opierała mi się tam noga (liczyłem, że będzie ciut więcej miejsca).

Ogólnie auto wypas, ale brak monitora mocy całkowicie je dyskwalifikuje. ;)

VENOM

Cytat: rk w 2018/09/06 21:46Ogólnie auto wypas, ale brak monitora mocy całkowicie je dyskwalifikuje.

Może będzie w opcji dodatkowej za 30 tysia? Wtedy nie ma się nawet co zastanawiać ;)