problem z turbiną albo EGR

Zaczęty przez marok@poczta.fm, 2021/10/18 09:08

Poprzedni wątek - Następny wątek

marok@poczta.fm

Witam
prosze o pomoc
Tiguan 2010 2.0  125KW CBBB

od razu zaznaczam , że zawór EGR wymieniony na nowy Pierburga - bo błedy były te same i diagnoza mechanika była że wymiana pomoże , ale dalej to samo
problem pojawia się podczas dłuższej jazdy, przy ok.2500 obrotów na 3, 4 biegu czuć szarpanie , potem ciągnie  i znajomy jadący za mną mówi że biały dymek puszcza , a co jakiś czas właśnie zapala kontrolka swiec wpada w tryb awaryjny
Gruszka na turbinie sprawdzona , trzyma parametry w VCDS
pojawiają mi się następujące błedy:
001027 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)

               P0403 - 000 - usterka - Sporadyczny

             Ramka zamro?ona:

                    Stan b3edu: 00100000

                    Priorytet b3edu: 2

                    Czestooa b3edu: 7

                    Wew.licznik b3edów: 255

                    Przebieg: 230959 km

                    WskaYnik czasu: 0

                    Data: 2063.14.06

                    Czas: 18:25:10



             Ramka zamro?ona:

                    Obroty silnika: 2323 /min

                    Predkooa: 104.0 km/h

                    Obci1?enie: 5.1 %

                    Obci1?enie: 100.0 %

                    Lambda: 99.4 %

                    Ilooa powietrza/Obr.: 500.0 mg/suw

                    Temperatura: 98.1*C



000665 - Regulacja cionienia do3adowania

               P0299 - 000 - Przekroczona granica regulacji - Sporadyczny

             Ramka zamro?ona:

                    Stan b3edu: 00100000

                    Priorytet b3edu: 2

                    Czestooa b3edu: 1

                    Wew.licznik b3edów: 255

                    Przebieg: 230932 km

                    WskaYnik czasu: 0

                    Data: 2063.14.06

                    Czas: 17:58:50



             Ramka zamro?ona:

                    Obroty silnika: 2254 /min

                    Predkooa: 118.0 km/h

                    Obci1?enie: 53.3 %

                    Cionienie rzecz.: 2182.8 mbar

                    Cionienie rzecz.: 1662.6 mbar

                    Lambda: 97.8 %

                    Lambda: 97.8 %



marok@poczta.fm

Problem rozwiazany, nieszczelny dolot , pęknieta rura intercoolera pod akumulatorem.