Witamdziwna sprawa.Zaczęło się od błędu P10A4 (uszkodzona przepustnica) i tego, że czasami silnik kręcił się tylko do 3000obr. Po wymianie przepustnicy problem zniknął, ale co jakiś czas zapala się kontrolka EPC (po zgaszeniu silnika gaśnie i nie wraca).Po pojawieniu się EPC zapisują się błędy. I tu dziwna sprawa ponieważ 3 tygodnie temu wyświetliło mi błędy:
000579 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciœnienia do³adowania (N75) P0243 - 000 - usterka - Sporadyczny
004261 - Potencjometr klapy regulacji zasysanego powietrza
P10A5 - 000 - sygna³ za du¿y - Sporadyczny
000835 - Czujnik po³o¿enia wa³ka rozrz¹du (G40)
P0343 - 000 - sygna³ za wysoki - Sporadyczny
000299 - Czujnik ciœnienia przed turbosprê¿ark¹ / sprê¿ark¹
P012B - 000 - Niewiarygodny sygna³
000400 - Czujnik ciœnienia paliwa (G247)
P0190 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
000263 - Czujnik ciœnienia w kolektorze ss¹cym/ciœ.powietrza (G71)/(F96)
P0107 - 000 - sygna³ za niski - Sporadyczny
Wtedy wykasowałem błędy, ale wczoraj wróciły, tylko jakby nie wszystkie:
000835 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
P0343 - 000 - sygnał za wysoki - Sporadyczny
000400 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
P0190 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
004261 - Potencjometr klapy regulacji zasysanego powietrza
P10A5 - 000 - sygnał za duży - Sporadyczny
000263 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym/ciś.powietrza (G71)/(F96)
P0107 - 000 - sygnał za niski - Sporadyczny
Boldem zaznaczyłem powtarzające się błędy. Będę wdzięczy za każdą pomoc.
Sprawdź kable od samych czujników, węże od podciśnienia , te przy zaworze również. Może być nieszczelny I z tąd tak sypie .
Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk
Sprawa w toku. Już wymieniłem komputer silnika (był zalany). Osuszyli mi wszystkie kable z podszybie bo były mokre i teraz testuję. Póki co jest ok.
No to nic tylko dbać o drożne kanały odprowadzające wodę.
Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk