Panowie, uporządkujmy bo się wzajemnie chyba nie całkiem rozumiemy...
Wajcha od wycieraczek ma 5 pozycji (od dołu):
1. jednorazowe machnięcie
2. OFF
3. wycieranie automatyczne (czasowe jeśli nie ma czujnika RLS)
4. ciągłe SLOW
5. ciągłe FAST
Ad. 1, 2, 4, 5 - Tu nie ma o czym dyskutować.
Ad. 3:
- samochody bez RLS (opcja "po staremu"):
wycieranie czasowe, czas zależny od nastawy 1-4 małym dzyndzlem
- samochody z RLS ("po nowemu"):
wycieranie automatyczne "na żądanie" czujnika RLS, dzyndzlem ustawiamy
CZUŁOŚĆ czujnika a nie częstotliwość. Jak się zwiększa czułość (nastawę) to wycieraczki jednokrotnie machają (może dla potwierdzenia?). Wydaje mi się, że jak akurat machają cięgiem i zmniejszamy nastawę (zmniejszamy czułość) to na chwilę przestają (też dla potwierdzenia ale pewności nie mam).
Tak czy siak, w tym wariancie praca wycieraczek nie zależy od czasu. Machnięcie inicjowane jest przez czujnik RLS
pod warunkiem, że wajcha jest w poz. 3.
Po dezaktywacji w BCM czujnika RLS i wybranie opcji tylko czujnika światła wycieraczki w poz. 3 powinny działać "po staremu".