Tak, mój też jeszcze w środę był w Poznaniu a nasze daty wyglądają identycznie. Auto po przybyciu czeka na papierkologię (od 2 dni do tygodnia, drukowanie kart pojazdu, przygotowanie dokumentów itp). Zakończenie tego etapu w systemach VAG nazywa się przyjęcie na magazyn importera (nie mylić z dostarczeniem do importera, które jest wcześniej = fizyczna dostawa). Dealerzy równolegle wrzucają do swojej księgowości zlecenie zwolnienia auta. Jak dealer mały sytuacja jest prosta, jak duży i wielooddziałowy to maja kolejkę typu first in/first out ograniczoną linią kredytową. Mój np. ma zlecone zwolnienie jak Twój.
Przypuszczam, że papiery są już gotowe w obu wypadkach, ale dzisiaj będę więcej wiedział. Jak importer potwierdzi, że wszystko jest OK (wpłata itp.) firma transportowa w ciągu 4 dni musi auto dostarczyć. Czasami dzieje się to szybciej. Równolegle, oddzielnie wysyłane są dokumenty do dealera. Także jak dobrze pójdzie w obu naszych przypadkach jest szansa na spotkanie się z autem w następnym tygodniu a kto wie, może nawet odbiór.
EDIT: Jak mały dealer nie ma płynności a ma dużo aut do wydania, to tu linia kredytowa/wpłaty od klientów też grają rolę.