Dodam też, że dłuższa i częstsza praca wentylatorów po wyłączeniu zapłony w sotsunku do samochodów sprzed np. 10 lat jest normalna.
Serwis twierdził, że pracownicy zapytali o to producenta bo klienci to zgłaszali dość często. Podobno wiąże się to m.in. ze schładzaniem katalizatora. Akurat do tego mam podejście sceptyczne, na pewno jednak chłodzenie nowoczesnych silników jest dużo bardziej skomplikowane niż kiedyś (wiele obiegów, żeby istotne części silników szybciej się rozgrzewały i emitowały mniej przy pracy 'na zimno' ) - może zatem występować zlokalizowane ciepło szczątkowe, które trzeba usunąć.
Zapach spalenizny często oznacza coś niedobrego, ale w nowych autach pewne zapachy są normalne podczas pierwszych kilometrów. Na pewno bym temat monitorował ale jak się nie pojawi ponownie to raczej bym się nie przejmował - warto na pewno podpytać ASO, co mogło być przyczyną.