A więc po kolei:
papiery do rejestracji auta mój dealer wysłał do dealera w Opolu (Lellek), spisali się super
i samochód został zarejestrowany, tablice i dowód rej. odebrałem osobiście. Razem z tablicami zostały przekazane mi dokumenty, które były potrzebne do rejestracji czyli: Faktura vat, homologacja auta w orginale i po polsku oraz akcyza. Przeglądając te papiery zauważyłem że moje auto ma homologację z dnia 25 październik 2018r. Auto jak pisałem wcześniej stało już zmontowane w dniu 16 listopada, lecz Niemcy nie kwapili się z wysyłką auta do Polski.
. Według mnie to producent leci w kulki i tyle.
Co do samego Tiga to stoi już w garażu
Autko odbierane było jak mówicie, na spokojnie bez pośpiechu. Po inspekcji lakieru niestety zauważyłem rysę na lewym przednim błotniku
całe szczęście że nie jest glębokai długa na .......2mm. Ale jednak to rysa. małe negocjacje i mata do bagażnika w gratisie ląduje u mnie w bagażniku
.
Więcej uwag nie miałem, no może poza pustym bakiem
, ale to niestety standard
.
Następnie nastąpiła konfiguracja i parowanie autka z telefonem (przebiegła sprawnie i szybko),
podpisanie papierów i droga powrotna do domu.
Zrobiłem dziś 200km i jak na razie jestem pod wrażeniem działania ACC i asistline, fajna sprawa
Jedyną rzeczą której mi brakuje a myślałem że będzie to ręczne ustawianie fotela kierowcy (mam ergoactive). Nie dopytałem przy zamawianiu i okazało się że nie mam
.
Ale mam za to fajny prezent na święta