A więc po kolei:
papiery do rejestracji auta mój dealer wysłał do dealera w Opolu (Lellek), spisali się super
![Uśmiech :)](/Smileys/default/smiley.gif)
i samochód został zarejestrowany, tablice i dowód rej. odebrałem osobiście. Razem z tablicami zostały przekazane mi dokumenty, które były potrzebne do rejestracji czyli: Faktura vat, homologacja auta w orginale i po polsku oraz akcyza. Przeglądając te papiery zauważyłem że moje auto ma homologację z dnia 25 październik 2018r. Auto jak pisałem wcześniej stało już zmontowane w dniu 16 listopada, lecz Niemcy nie kwapili się z wysyłką auta do Polski.
![Smutny :(](/Smileys/default/sad.gif)
. Według mnie to producent leci w kulki i tyle.
Co do samego Tiga to stoi już w garażu
Autko odbierane było jak mówicie, na spokojnie bez pośpiechu. Po inspekcji lakieru niestety zauważyłem rysę na lewym przednim błotniku
![Złość >:(](/Smileys/default/angry.gif)
całe szczęście że nie jest glębokai długa na .......2mm. Ale jednak to rysa. małe negocjacje i mata do bagażnika w gratisie ląduje u mnie w bagażniku
![Mrugnięcie ;)](/Smileys/default/wink.gif)
.
Więcej uwag nie miałem, no może poza pustym bakiem
![Płacz :'(](/Smileys/default/cry.gif)
, ale to niestety standard
![Spoko 8)](/Smileys/default/cool.gif)
.
Następnie nastąpiła konfiguracja i parowanie autka z telefonem (przebiegła sprawnie i szybko),
podpisanie papierów i droga powrotna do domu.
Zrobiłem dziś 200km i jak na razie jestem pod wrażeniem działania ACC i asistline, fajna sprawa
Jedyną rzeczą której mi brakuje a myślałem że będzie to ręczne ustawianie fotela kierowcy (mam ergoactive). Nie dopytałem przy zamawianiu i okazało się że nie mam
![Płacz :'(](/Smileys/default/cry.gif)
.
Ale mam za to fajny prezent na święta