Odnosząc się do kilku tematów ...
Świetnie że się ruszyło, ktoś tutaj miał rację że potrzeba chwilę aby zjechały z linii z racji że w maju miał być start - i miał rację
Cieszę się że kolejne osoby odhaczają swoje zamówienia
Co do hybrydy - szczerze ? Ja osobiście bym szukał alternatywy, co do hybryd nie ma cienia nadziei kiedy będzie lepiej, jeżeli finansowo i czasowo gdzieś miałbyś podobnie, nie czekałbym - chyba ze nie zależy TObie na czasie, no to czekaj
Ale patrząc po wszystkich komentarzach, informacjach z różnych źródeł - nie wiadomo ostatecznie dlaczego, ale tiguan hybrydowy aktualnie 'nie istnieje' w kwestii produkcji. Zaznaczam - to tylko moja opinia.
Co do zapewnień ' będzie za 4 miesiące ' - jeśli przewertujesz ze 100 stron wstecz (tego wątku) to zobaczysz, ile razy już takie 'obietnice' wyśmiałem. I wydaje mi się że ani razu nie przesadziłem. Tak samo jak mówienie - mam auto zamówione flotowo, sam szefo firmy dostarczającej flote interweniuje żeby było szybciej - nie wierzę w takie bajki. Tutaj nie ma miejsca na Kowalski A Kowalski B. NIżej poruszę temat podejścia per diler/grupa dilerska, jako globalne liczby. Ale nie wierzę aby jakikolwiek 'wpływowy' szefo miał cokolwiek do powiedzenia w przypadku problemu na tak wielką skalę. Ale to ponownie tylko moja ocena sytuacji
Co do salonu w Poznaniu czy gdzie indziej, wydaje mi się że to że przy Poznaniu jest miejsce odbioru importu ... raczej ma mało wspólnego. Obstawiałbym bardziej że jeżeli już to salony/dilerzy mogą mieć jakieś 'punkty' prioretyzacji względem ważności na rynku danego kraju ... Ale to tylko domysły patrząc na przemysł/import z innych branż. Dlaczego takie domniemania ? Otóż dlatego że 'dyrektor' regionalny (jak zwał tak zwał) może zwyczajnie 'dbać' bardziej o tych którzy więcej jemu przywożą (ilościowo) klientów. Ale to znów tylko moja opinia
@grs no obieraj tego Twojego odbieraj :-) Do tego samego przedszkola nasze smarkacze pójdą
hahah