To nie tak... elektronikę przeprojektowuja tak aby mniej układów było potrzebnych.
Niekoniecznie. Jest więcej sposobów radzenia sobie z tymi niedoborami.
Mam nieodparte wrażenie, że zmienili częstotliwość próbkowania w Travel Assist. W demówce prowadził idealnie w pasie. Mój już stanowczo przegina z myszkowaniem od linii do linii. A trasa praktycznie ta sama. I to nie jest coś co mi się wydaje.
Rozmawiałem dzisiaj z moim dealerem I nadpompknalem o twoim spostrzeżeniu. Powiedział że raczej fabryka by sobie na to nie pozwoliła, a na pewno nie w tego typu systemie odpowiadającym za bezpieczeństwo.
Zasugerował żebyś wszedł w ustawienia (są podobno jakieś głębsze ustawienia systemów) asystenta i tam można przestawić 'intensywnosc' reagowania , demo mogło mieć ustawione na maxa a Twoje auto może mieć wyłączone. Mówił mi że wielu użytkowników auta do tych ustawień nawet nie "dociera".
Podpytałem też o termin, mam planowany nadal 21 tydzień i myśli że jest to dość realne. Potwierdził że dramatem są hybrydy gdzie nawet nie dostają informacji o planowanych terminach. No i wskazał że im mocniej auto doinwestowane tym dłużej się produkuje. Najszybciej schodzą 1.5 "biedaki".