Autor Wątek: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta  (Przeczytany 1307879 razy)

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 830
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3540 dnia: 2022/02/16 12:39 »
Advertisement

We Connect rzeczywiście pierwszy okres darmowy - rok dla Discover Media, 3 lata dla DM Pro.


Tam podobno można znaleźć punkt na mapie w telefonie i wysłać do nawigacji w samochodzie. To prawda?

Tak to prawda, We Connect używa do tego map Google.
 

Smerfciamajda

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Thanked: 54 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Brzeg
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3541 dnia: 2022/02/16 13:10 »
No to super, jakoś dam sobie rade bez CarPlay.
 

MaxTG

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Thanked: 94 times
  • Zam. 25.10.2021 Odb. 22.11.2022
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: Śląsk
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3542 dnia: 2022/02/16 14:19 »
No to super, jakoś dam sobie rade bez CarPlay.
A będziesz miał We Connect? W wersji Life on nie jest chyba w standardzie...
 

Smerfciamajda

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Thanked: 54 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Brzeg
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3543 dnia: 2022/02/16 19:08 »
Mamy w pakiecie Discover Media z usługą Streaming & Internet więc We Connect jest.

Sprawdzałem dziś w aplikacji i tam można ustawić chłodzenie zdalne samochodu i grzanie szyb. I to wszystko w harmonogramie.
 

MaxTG

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Thanked: 94 times
  • Zam. 25.10.2021 Odb. 22.11.2022
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: Śląsk
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3544 dnia: 2022/02/16 19:51 »
Mamy w pakiecie Discover Media z usługą Streaming & Internet więc We Connect jest.

Sprawdzałem dziś w aplikacji i tam można ustawić chłodzenie zdalne samochodu i grzanie szyb. I to wszystko w harmonogramie.
Ale żeby zdalnie było można ustawić np. chłodzenie czy grzanie, to samochód musi mieć stały dostęp do sieci?
 

Smerfciamajda

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Thanked: 54 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Brzeg
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3545 dnia: 2022/02/16 19:56 »
Yyy… do internetu tak, do sieci elektrycznej nie.

W każdym razie w samochodach kolegów (Superby i Passat) działa.
 

Dybik

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 610
  • Thanked: 123 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: II R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 245 KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: CB / 20.10.21
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3546 dnia: 2022/02/16 21:19 »
Mamy w pakiecie Discover Media z usługą Streaming & Internet więc We Connect jest.

Sprawdzałem dziś w aplikacji i tam można ustawić chłodzenie zdalne samochodu i grzanie szyb. I to wszystko w harmonogramie.


Ale do chłodzenia potrzeba jakiś pakiet ? Jak to działa? Włącza się klima  bez włączonego silnika ? :p
 

marcinrad777

  • Potrafi się przywitać ;-)
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Thanked: 3 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: LIFE+IQ light+p.chrom+inne
  • Silnik: 1.5TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: TJE
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3547 dnia: 2022/02/16 21:50 »
U mnie dobre wieści, miałem potwierdzony 7 tydzień, dziś dostałem informacje że samochód jest w produkcji od 11.02. Na myVolkswagen bez zmian, nie ma numeru VIN i wizualizacja nie zniknęła. Tak czy inaczej jest radość.
 

Dybik

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 610
  • Thanked: 123 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: II R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 245 KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: CB / 20.10.21
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3548 dnia: 2022/02/16 22:08 »
U mnie dobre wieści, miałem potwierdzony 7 tydzień, dziś dostałem informacje że samochód jest w produkcji od 11.02. Na myVolkswagen bez zmian, nie ma numeru VIN i wizualizacja nie zniknęła. Tak czy inaczej jest radość.


I kolejne potwierdzenie 7 miesięcy ...  8)  ide optymistycznie i myślę że zamówienia ~październikowe i późniejsze będą oscylowały przy ~6 miesiącach bo produkcja ma przyśpieszyć.
 

MaxTG

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Thanked: 94 times
  • Zam. 25.10.2021 Odb. 22.11.2022
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: Śląsk
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3549 dnia: 2022/02/16 23:23 »
Mamy w pakiecie Discover Media z usługą Streaming & Internet więc We Connect jest.

Sprawdzałem dziś w aplikacji i tam można ustawić chłodzenie zdalne samochodu i grzanie szyb. I to wszystko w harmonogramie.


Ale do chłodzenia potrzeba jakiś pakiet ? Jak to działa? Włącza się klima  bez włączonego silnika ? :p
Znalazłem to:
https://www.volkswagen.pl/pl/connected-car/lacznosc/we-connect/wszystkie-uslugi.html
Kiedy samochód na postoju można chyba tylko korzystać z wykupionego pakietu danych Cubic Telekom podpiętego do karty eSim (np. 5 GB na trzy miesiące za 77 PLN)
https://www.volkswagen.pl/idhub/content/experience-fragments/onehub_pkw/pl/pl/static/layers/vx/data-packages/master.html
 

Dybik

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 610
  • Thanked: 123 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: II R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 245 KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: CB / 20.10.21
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3550 dnia: 2022/02/17 01:19 »
Rozumiem że korzystająć z radia/stream mogę wybrac aby internet był 'pobierany' z hotspota z telefonu ? Nie jest konieczne korzystanie wyłącznie z pakietów zakupionych przez we connect?
 

Smerfciamajda

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Thanked: 54 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Brzeg
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3551 dnia: 2022/02/17 06:37 »
Jak z tymi pakietami to nie wiem ale w innych firmówkach działa. Zobaczy się jak przyjdzie.

Co do samego chłodzenia to jest hybryda, system działa na prąd z akumulatora trakcyjnego. Chłodzenie/grzanie kosztem zasięgu. Jak samochód jest podpięty wtyczką do ładowania to straty nie ma poza złotówkami z licznika. Dobry bajer.
 
The following users thanked this post: Dybik

MaxTG

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Thanked: 94 times
  • Zam. 25.10.2021 Odb. 22.11.2022
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: Śląsk
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3552 dnia: 2022/02/17 08:39 »
Jak z tymi pakietami to nie wiem ale w innych firmówkach działa. Zobaczy się jak przyjdzie.

Co do samego chłodzenia to jest hybryda, system działa na prąd z akumulatora trakcyjnego. Chłodzenie/grzanie kosztem zasięgu. Jak samochód jest podpięty wtyczką do ładowania to straty nie ma poza złotówkami z licznika. Dobry bajer.
A może w waszych firmówkach jest We Connect Fleet i macie wykupione pakiety? Wtedy firma w każdej chwili wie gdzie aktualnie jesteś... 😎
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 830
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3553 dnia: 2022/02/17 08:49 »
Rozumiem że korzystająć z radia/stream mogę wybrac aby internet był 'pobierany' z hotspota z telefonu ? Nie jest konieczne korzystanie wyłącznie z pakietów zakupionych przez we connect?
... jest możliwość połączenia przez wifi z routerem, z telefonem (hotspot) ...
 
The following users thanked this post: Dybik

MaxTG

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Thanked: 94 times
  • Zam. 25.10.2021 Odb. 22.11.2022
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: Śląsk
Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Odpowiedź #3554 dnia: 2022/02/17 09:58 »
Rozumiem że korzystająć z radia/stream mogę wybrac aby internet był 'pobierany' z hotspota z telefonu ? Nie jest konieczne korzystanie wyłącznie z pakietów zakupionych przez we connect?
... jest możliwość połączenia przez wifi z routerem, z telefonem (hotspot) ...
Jest taka możliwość... Ale co wtedy, kiedy parkuję auto np. w garażu i jest wyłączony zapłon? W czasie użytkowania samochodu mogę udostępnić internet z telefonu. A w czasie postoju?
 
The following users thanked this post: Dybik