Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta

Zaczęty przez MrBlacker, 2018/06/20 23:29

Poprzedni wątek - Następny wątek

Rocko

Cytat: mms1994 w 2019/10/25 16:55
jestem bardzo pozytywnie zaskoczony kulturą pracy i głośnością silnika (mój pierwszy diesel ^^)
W takim razie jakbyś wziął benzynkę to byś nie wierzył, że masz silnik spalinowy a nie elektryczny pod maską 😜
Gratuluję nowego autka 😀

batwomen

@mms1994  faktycznie nie spojrzałam na Twoją metryczkę z lewej. Kwestia odcienia jest nie tyle istotna co jej praktyczność, jeżdżę Superbem w takim szaro-zielonym kolorze i jest mega, miesiąc auta nie myję, bo kurzu na nim nie widać. Z niebieskim jeszcze nie mam doświadczenia.

@Rocko przyznaję rację, odebrałam w sierpniu vw up!, oczywiście jasne to maleńki silniczek, ale jak stoję na światłach to łapie się na tym, że sprawdzam czy nie zgasł bo jest taki cichutki :) w porównaniu do superb

mms1994

Cytat: Rocko w 2019/10/26 08:42Cytat: mms1994 w Wczoraj o 16:55
jestem bardzo pozytywnie zaskoczony kulturą pracy i głośnością silnika (mój pierwszy diesel ^^)
W takim razie jakbyś wziął benzynkę to byś nie wierzył, że masz silnik spalinowy a nie elektryczny pod maską 😜
Gratuluję nowego autka 😀
Dzięki :)
Do tej pory jeździłem 1,4 TSI 150, wiem co mówisz :P Miałem brać 2,0 190, ale na mojej "pętli kontrolnej" wyszło mi prawie 17l :D

h3ritage

Cytat: h3ritage w 2019/09/03 16:57
Cytat: h3ritage w 2019/06/10 16:33
Cześć wszystkim, dołączam do poczekalni :)


Tiguan Allspace zamówiony pod koniec 04.2019. Produkcja planowana na 41. tydzień, do odbioru pod choinkę 2019.


Wersja Comfortline 1.5 TSI DSG
+ Kolor Habanero Orange
+ Easy Open/Easy Close
+ Autoalarm
+ Pre-crash
+ Wybór profilu jazdy
+ Pakiet Lusterka
+ Oświetlenie Ambiente
+ Autoalarm
+ Pakiet Drogowy Plus (Emergency Assist, TrafficJam Assist, Rear Traffic Alert i Side Assist Plus z Lane Assist)
+ Rear Assist + Park Assist
+ Area View 360 stopni
+ Active Info Display
+ Discover Pro
+ Dach panoramiczny
+ Pakiet Premium (Keyless Access, światła Led Top, Sign Assist)


;)


Update dla zainteresowanych: tydzień zatwierdzony 34, czyli jest już w produkcji. Dealer twierdzi, że może w drugiej połowie października będzie do odbioru. Ciekawe na ile to możliwe?


W piątek odebrałem auto, więc oficjalnie dołączam do klubu :) jestem zachwycony. Kolor jest rewelacyjny (chociaż bałem się, bo brałem w ciemno), silnik pracuje bardzo bardzo cicho i momentami nawet ciężko powiedzieć czy pracuje. Mimo swojego rozmiaru prowadzi się bardzo dobrze, płynnie i delikatnie. 150 KM w mojej ocenie wystarcza w zupełności na auto rodzinne. Ma wystarczająco mocy, żeby depnac odrobine przy wyprzedzaniu i rusza się zwinnie. Bardzo praktyczne wnętrze, infotainment po przesiadce z Toyoty to coś pięknego. Klapa bagaznika po nowemu z easy close na kopnięcie (czyli tylko jeden przycisk).

Peterka

#934
Nie brakuje Ci 4 motion?
Ja się waham czy odbierać tego 1,5 TSI DSG w wersji Allspace?

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

h3ritage

Cytat: Peterka w 2019/10/27 16:11
Nie brakuje Ci 4 motion?
Ja się waham czy odbierać tego 1,5 TSI DSG w wersji Allspace?

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


Nie wiem jak by jeździł z 4 motion :) 99% czasu auto będzie na asfalcie, może w zimę byłaby różnica i w czasie ulewy. Jednak dokładać 17k za taki bajer - no nie wiem. Auto miało być głównie rodzinne, nie do szaleństw i pod tym kątem jest idealne. Podkreślę jednak - nie wiem jak duża różnicę dałoby 4 motion.

ARS

Kupiłem Tiguana w wersji 4 motion 7 miesięcy temu i trochę również zastanawiałem się czy warto dopłacać ale dzisiaj w żadnym wypadku nie żałuję. Praktycznie nigdy przy ostrym przyspieszaniu koła nie wpadły w poślizg. Nie ma szarpania przy śliskiej nawierzchni. Wyjeżdżając na przykład  ostro z drogi podporządkowanej auto jedzie dzięki 4 motion jak po szynach. Przy napędzie na jedną oś nie bywało tak przyjemnie. Tiguan to mój pierwszy samochód z napędem 4x4. Zobaczymy jak będzie w okresie zimowym, system 4 motion powinien się jeszcze bardziej przydać. Moja subiektywna opinia, że kupowanie Tiguana bez 4 motion nie ma sensu. Z napędem na jedną oś lepiej kupić inne auto które będzie znacznie tańsze ale też pakowniejsze.

Rocko

@ARS ale nie każdy wyjeżdża ,,ostro" z drogi podporządkowanej i nie każdy ,,ostro" przyspiesza ruszając. Wiem, że są ludzie, którzy mogą poczekać kilka sekund dłużej żeby móc bezpiecznie spokojnie włączyć się do ruchu 😉 co do sensowności kupowania Tiguana bez 4motion to mam zupełnie inne zdanie, bo Tiguana nie kupuje się dla napędu na 4 koła a z innych względów (prześwit, wyższa pozycja, bezpieczeństwo, jakość wykonania, wygląd i wiele innych aspektów). Jak komuś zależy na prawdziwym napędzie na 4 koła to nawet nie spojrzy na Tiguana 😜

P.S.
pewnie zaraz się dowiem, że kupowanie Tiguana z silnikiem słabszym niż 200 KM też nie ma sensu, bo za wolno przyspiesza i nie można bezpiecznie włączyć się do ruchu i w ogóle kupowanie Tiguana poniżej Highline'a też nie ma sensu (przepraszam nie mogłem się powstrzymać) 😜

arekp

Przypomnę, że dopłata nie jest tylko za 4Motion, ale również za mocniejszy silnik.

h3ritage

Cytat: Rocko w 2019/10/28 07:47
@ARS ale nie każdy wyjeżdża ,,ostro" z drogi podporządkowanej i nie każdy ,,ostro" przyspiesza ruszając. Wiem, że są ludzie, którzy mogą poczekać kilka sekund dłużej żeby móc bezpiecznie spokojnie włączyć się do ruchu 😉 co do sensowności kupowania Tiguana bez 4motion to mam zupełnie inne zdanie, bo Tiguana nie kupuje się dla napędu na 4 koła a z innych względów (prześwit, wyższa pozycja, bezpieczeństwo, jakość wykonania, wygląd i wiele innych aspektów). Jak komuś zależy na prawdziwym napędzie na 4 koła to nawet nie spojrzy na Tiguana 😜

P.S.
pewnie zaraz się dowiem, że kupowanie Tiguana z silnikiem słabszym niż 200 KM też nie ma sensu, bo za wolno przyspiesza i nie można bezpiecznie włączyć się do ruchu i w ogóle kupowanie Tiguana poniżej Highline'a też nie ma sensu (przepraszam nie mogłem się powstrzymać) 😜
Bardzo dobrze mówisz. Takim słoniem jak Tiguan pchać się do ostrego ruszania, wyjeżdżania z podporządkowanej i jeszcze na śliskiej nawierzchni - potem czytamy newsy, że ktoś skasował 30 ludzi, bo wypadł SUVem z drogi i nic nie mogło zatrzymać tej trzydrzwiowej szafy. Jeżeli kogoś ominęło, to mówię o tym:


https://wrc.net.pl/po-tragicznym-wypadku-w-berlinie-niemcy-debatuja-o-zakazie-dla-suv-ow

biner

witam jestem tu nowy, mam zamiar kupic tiga w r line .Chialem lupic Pb 2,0 ale niestety chcleje   niemiłosiernie,nastepnie 1,5 hm nawet nieźle., ale trafily mi sie diesle 2,0 tdi 150ps ok 8tysi drozsze. Powiedzcie co byscie wybrali mam oferte na auto z 4 motion + dodatkowa gw na 2 lata i metalik kolor za 157. Drugi z 2019 bez 4 motion, bialy i bez pakietu przedl. gw. za 158500. Nie ukrywam ze kusi mnie 4 motion i dodatkowa gw i 1500 mniej ale z drugiej strony to 2018 za 2 mies bedzie mial 2 lata.

michals232

Dla mnie 4motion + duży silnik  dużo bardziej istotne niż pakiet R-line i mniejszy motor.
Rocznik ma znaczenie jeśli chcesz sprzedawać to auto za 2-3 lata.
Jeśli chcesz nim pojeździć 5-7 lat to już nie robi takiej różnicy.

batwomen

@biner  rline cieszy oko, ale przy sprzedaży nikt tego nie doceni i nikt za to nie zapłaci. Napęd na 4 koła to już dla mnie teraz podstawa, jeżdzę superb 4x4 i nie chcę już na jedną oś. Uważam, że dodatkowa gwarancja to duży plus, 4 lata spokoju. O roczniku Ty będziesz myślał, ale przy sprzedaży każdy patrzy na licznik. Właśnie to przerabiam przy sprzedaży, nikt nie bierze pod uwagę bajerów, skóry wentylowanej, świetnych ledowych świateł bla bla bla  tylko punkt pierwszy licznik kilometrów! Sama odbierałąm w lipcu w vw  up! z 2018r, niby za chwilę ma 2 lata, ale jest nowy, nikt nie jeździł, i gwarancja 3lata spokojnego jeżdzenia.

mms1994

Cytat: biner w 2019/10/28 18:29witam jestem tu nowy, mam zamiar kupic tiga w r line .Chialem lupic Pb 2,0 ale niestety chcleje   niemiłosiernie,nastepnie 1,5 hm nawet nieźle., ale trafily mi sie diesle 2,0 tdi 150ps ok 8tysi drozsze. Powiedzcie co byscie wybrali mam oferte na auto z 4 motion + dodatkowa gw na 2 lata i metalik kolor za 157. Drugi z 2019 bez 4 motion, bialy i bez pakietu przedl. gw. za 158500. Nie ukrywam ze kusi mnie 4 motion i dodatkowa gw i 1500 mniej ale z drugiej strony to 2018 za 2 mies bedzie mial 2 lata.
R line jest fajny, ale chyba nie aż tak, żeby tyle tys dokładać :P Ja osobiście wolałem 190tkę zamiast Rline i 150tki :)
Koniecznie chcesz auto z placu, nie rozważasz produkcji?

biner

potrzebuję fakturę do końca roku, a nie zdąży się nic wyprodukować. Osobiście tez wolałbym 190 PS ale 17 000 więcej za 40 PS to lekka  przesada.