Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta

Zaczęty przez MrBlacker, 2018/06/20 23:29

Poprzedni wątek - Następny wątek

Adek99

Również uważam, że rozmiar ekranu jest w sam raz. Auto spoko, gratulacje no i szerokości  :)

van_daal

Te szprychy wyglądają nawet fajnie ale mycie ich będzie raczej... upierdliwe.

Bardzo eleganckie autko.
Bezawaryjności i bezkolizyjności.  :)

paweel84

Gratulacje!!! Dzięki za fotki, szczególnie te z ekranem. Wybrałem ten sam kolor/felgi/ekran tylko jeszcze siedzenia z wentylacją, jeśli będą te same co w Passacie to powinno być OK

picia89

Sztos autko. Tablet idealny.


Ja zamawiałem 08.03 (SE + Webasto + Matrix + DCC) i miałem termin produkcji (szacowany) na 22 tydzień.
Po miesiącu się zmieniło na 25 tydzień.
W zeszłym tygodniu usunąłem DCC z zamówienia.
Dzisiaj się dowiedziałem, że jest 27 tydzień, czyli początek lipca.

Jarek_P

Dzięki wszystkim za miłe słowa :)Jeśli chodzi o mycie felg, to nie będzie chyba tak źle - te "szprychy" są częściowo "sztuczne". Są zgrupowane po 3 w takim zestawie, plus parę pojedyńczych. Wygląda, że trudność utrzymania będzie jak w typowej feldze alu.

thanek

Z myciem i tak się zaprzyjaźnij, bo ten kolor brudzi się od samego patrzenia na niego ;) Jest śliczny, ale niestety cholernie widać na nim wszelki kurz i błoto.

mariobravox

Cytat: Kabe w 2024/04/17 21:02
Takie zwykłe nierzucające się w oczy auto, jak to VW.
Ekran 12,9 z bliska (foto 4) wydaje się duży,  ale na tle całej deski (foto 3) to już nie robi wyrażenia, taki jakby za mały jednak
Myślisz za mały bo widziałeś już większy. Ten ekran wydaje się być akurat do tego wnętrza a na pewno nie jest za mały.

lilunat

Witam Wszystkich.
Jestem na kupnie Tiguana w wersji special edition. Wstępnie już skonfigurowałem co i jak (V5GQCJ8V), ale mam kilka wątpliwości.Przede wszystkim zawieszenie. Wybrałem opcję 18 calowych kół plus sportowe zawieszenie. Zastanawiam się czy warto dopłacić do DCC Pro, czy przy takich felgach nie ma to sensu? Głównie zależy mi na komforcie, ale żeby auto też w miarę prowadziło się w zakrętach.
Wersja demo, którą jeździłem była na 19 calowych kołach bez DCC. Jeździła zaskakująco dobrze w zakrętach, ale i w miarę komfortowo na dziurawych drogach, więc też jest to jakaś opcja do ewentualnego rozpatrzenia.

Druga kwestia, to head-up display. Czy on pokazuje również wskazówki z nawigacji google?

Z góry dzięki za pomoc :)

adas2336

Wszystko zależy. Miałem okazję na testach jechać tiguanem II generacji na zimowych oponach 18" jak zamawiałem III bo nie mieli na stanie. Osobiście bardzo komfortowo się jechało w porównaniu do obecnego Audi A3. Ja zamówiłem DCC Pro przy 18 calach które mam w standardzie przy wersji elegance. Chcę mieć jak największy komfort jednak z tego co słyszałem to ponoć standardowe zawieszenie jest ustawione na komfort i dobrze się porusza. Jednak zawsze wolę mieć też progresywny układ kierowniczy i to była podstawowa przyczyna brania DCC. Sportowe zawieszenie też ma progres ale jednak nie lubię sportowego podwozia. Poszukaj może gdzieś samochodu z DCC i sprawdź jak jedzie. 2 lata temu jechałem nowym testowym arteonem na 20 calach z DCC w trybie "super komfort" i cała moja rodzina powiedziała że tym się jeździć nie da i osobiście podpisuje się pod tym kiedy te same dziury golf 8 z standardowym zawieszeniem i 18 calach pochłaniał gładko. Po tych samych dziurach Tiguan II już naprawdę dobrze się spisywał na standardowym zawieszeniu. HUD pokazuje wskazówki i z CarPlay jak i z Android Auto z tego co można u zachodnich sąsiadów usłyszeć ale lepiej podjechać, podłączyć i samemu zobaczyć.


PS. Jakiś czas temu dostałem potwierdzony 20 tydzień produkcji a więc w ciągu 2-3 tyg. będzie powstawał. Czyli jeśli wszystko się uda za pełną konfiguracją elegance czeka się ok 3 miesięcy i będę mógł wam opisać działanie pełnej wersji co oczywiście opisze. Myślę że recenzja będzie bardzo długa :)

thanek

Ja do swojego nie dobrałem DCC bo handlarz odstraszył mnie opiniami że niby jest głośne. Teraz nie mam DCC, jest twardo i głośno 😛 bierz dcc - później już nie dokupisz.

picia89

Jeździłem demo bez DCC, zarówno ze zwykłym zawieszeniem jak i tym "sportowym". W obu to zawieszenie bardzo dobrze pracowało ale każdy ma inne poczucie "komfortu". Co mogę powiedzieć to z obserwacji swojego przypadku (zrezygnowałem z DCC) jak i niemieckich forów stwierdzam, że auta z DCC produkują się szybciej :)

lilunat

Dzięki za opinie.
Do środy muszę podjąć decyzję. Któraś z opcji będzie, bo zależy mi też na tym progresywnym układzie kierowniczym.
Ogólnie przesiadam się z dość twardego civica, więc tu wszystko wydaje się mega komfortowe  ;D
Jednak pewne prowadzenie jest dla mnie równie ważne, więc jakiś kompromis muszę znaleźć.

smartb

Elegance PHEV 204 KM - zamawiany 21 marca, dziś się potwierdził na 24 tydzień roku. Produkcja prognozowana była początkowo na 25 tydzień, potem prognoza wskoczyła na 24 i dziś ten termin się potwierdził - nie robiłem żadnych modyfikacji zamówienia. Pozostaje czekać i organizować finansowanie.

Galon


smartb

Wybór przemyślany, związany z trybem jazdy: codziennie ok 20 przejazdów dwukilometrowych -mój tiguan2 1,5 TSI w takim kieracie palił 11-12 litrów, diesel z kolei by się szybko zatkał. Mam gdzie ładować - w garażu gniazdo siłowe 16 amper - wallbox 11kw już podwieszony, poza tym miejska ładowarka 6 kw za free w pobliżu. Fotowoltaika w planach. Wybór optymalny - faktycznie phev jest droższy o te 20 tys , ale przewiduję 95% jazdy na prądzie, co powinno zrekompensować wydatek. W wakacje dłuższe wyjazdy, do których nie mam zamiaru przygotowywać się, jak na obóz przetrwania, więc czysty elektryk odpada 😉