Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta

Zaczęty przez MrBlacker, 2018/06/20 23:29

Poprzedni wątek - Następny wątek

Corso

Cytat: jozglo w 2023/11/24 20:15

Ale ból cenowy jest - odpowiednik II z podobnym wyposażeniem (Polska 189 000zł) ... niemiecka III ok. 240 000zł!!!
Które dokładnie wersje? Elegant 3 gen. w niemczech kosztuje na nasze 199 tys. a elegant 2 gen. w Polsce 176 tys. Skąd u Ciebie taka rozbieżność ?R line 204 tys. vs 181 tys.zł. Kurs ojro 4,33.

jozglo

A co myślisz, że klikniesz tylko raz:  elegance... i już masz full??? Żarty... Trzeba te 20 - 30 tysiaków dodać... niestety.

Rocko

I nie zapominajcie, że ceny w niemieckim konfiguratorze zawierają 19% VAT. U Nas VAT to 23%.

at


No to oficjalnie już. Zamówiony 8 Grudnia 2022 i odebrany dzisiaj 15.12.2023


Chyba połączy nas dłuższa relacja :)

Corso

Cytat: jozglo w 2023/12/14 16:37
A co myślisz, że klikniesz tylko raz:  elegance... i już masz full??? Żarty... Trzeba te 20 - 30 tysiaków dodać... niestety.
Porównuje ceny z konfiga który jest raczej taki sam dla obu rynków. Jak są różnice to wypunktuj. A co sobie dodasz to twoja sprawa.

Corso

Cytat: Rocko w 2023/12/14 20:51
I nie zapominajcie, że ceny w niemieckim konfiguratorze zawierają 19% VAT. U Nas VAT to 23%.
Tyle, że to niewiele mówi, passat np. w tych samych wersjach w Polsce jest tańszy niż u nich a golf na odwrót. Chyba, że wersje na dany rynek czymś się różnią więc proszę to wyszczególnić.Wejdzie nowy cennik to zobaczymy, póki co to wróżenie z fusów.

mariobravox

Z autopsji powiem. Jak nie uruchamiasz do sprzedaży nowego modelu/ opóźniasz go to nie ma innej opcji jak to że jesteś w czarnej d z poprzednikiem. Widocznie zalega zbyt dużo bieżącego modelu.

Peterka

Witam . Wie ktoś kiedy w  Polsce dostępny będzie nowy Tiguan?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Corso

Cytat: mariobravox w 2023/12/16 21:36
Z autopsji powiem. Jak nie uruchamiasz do sprzedaży nowego modelu/ opóźniasz go to nie ma innej opcji jak to że jesteś w czarnej d z poprzednikiem. Widocznie zalega zbyt dużo bieżącego modelu.
Z autopsji wiem, że lepiej kupić poprzednika dopracowanego  po lifcie niż nowy model z chorobami wieku dziecięcego.

Rocko

@Corso a na jakim samochodzie się naciąłeś, że kupujesz tylko polifty?

Corso

Cytat: Rocko w 2023/12/18 16:29
@Corso a na jakim samochodzie się naciąłeś, że kupujesz tylko polifty?
Nie ma znaczenia. Każde auto po debiucie jest niedopracowane i wychodzą kwiatki.

Rocko

W przypadku Tiguana nie słyszałem o jakiś wypadkach czy niedopracowaniach.

Corso

Tu nie chodzi o jedne model tylko ogólnie znana opinię o debiutujących modelach. Zawsze sa drobne wady które sa poprawiane po uwagach użytkowników po jakimś czasie lub po lifcie. Osobiście  też tego doświadczyłem co prawda w innej marce. Tiguan na debiucie też na pewno miał drobne wpadki.

thanek

Różnie z tym jest. Z jednej strony masz oczywiście rację, bo nowa generacja to praktycznie nowy projekt, który nie jest jeszcze przez rynek zweryfikowany itd. Z drugiej strony, modele po lifcie często dotykane są ręką księgowego, co skutkuje oszczędnościami tu, czy tam, a to czasem jest upierdliwe - np poprzednie auto, które miałem, dostałem bez gniazdka USB w schowku, a wcześniejsze roczniki takie gniazda posiadały - niby pierdółka, ale mnie rozczarowała, zaś producent zyskał z 5 PLN na produkcji pojedynczego egzemplarza ;)
Natomiast złośliwiec powie, że w Tiguanie lifting wprowadził wreszcie dotykową kierownicę i dotykowy panel klimatyzacji, na które wszyscy tak długo czekali :D

S-Tig