Cytat: ratoschlaff w 2021/10/22 09:31Jeden forumowicz zamawiał w maju wersje Life z hakiem i była już dostępna od ręki na otomoto jakiś miesiąc temuNiektórzy jeszcze załapywali się też na zamówienia złożone dużo wcześniej przez dealera z przeznaczeniem na plac. Jeśli konfig trafiał w ich oczekiwania, to mieli dużo mniej czekania.
Jeden forumowicz zamawiał w maju wersje Life z hakiem i była już dostępna od ręki na otomoto jakiś miesiąc temu
A ja po 2 tygodniach oczekiwania (od zgłoszenia problemu z ciągłym przekładaniem terminu produkcji mojego Tiguana) - wczoraj taką dostałem odpowiedź z centrali VW Polska: „Szanowny Panie, dziękujemy za wiadomość. W celu zweryfikowania Pana zgłoszenia skonsultowaliśmy się z działem marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska sp. z o.o. Otrzymaliśmy informację, że niestety producent nie określa dokładnej daty zakończenia produkcji Pana samochodu. Prosimy mieć na uwadze fakt, że w ostatnim czasie cała branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniem wydłużonych terminów produkcji ze względu na brak półprzewodników. Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby przesunięcia były jak najmniejsze. Jednakże jest to problem o charakterze globalnym, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość. Wyjaśniamy również, że po zmianie statusu produkcji, w pierwszej kolejności zostanie poinformowany sprzedawca, dlatego sugerujemy pozostanie w kontakcie z dealerem. Nasza spółka nie jest stroną zawartej przez Pana umowy, dlatego nie jesteśmy odpowiednim adresatem Pana roszczeń”. Łączymy wyrazy szacunku. Biuro Obsługi Klienta / Customer Care.Czyli generalnie - lubimy Pana, ale radź se Pan sam bo to nie nasz problem… To po co oni są?Dealer twierdzi zaś że to od nich jedynie można jakiekolwiek info uzyskać…Czyli ktoś tu kłamie!
Cytat: reality1 w 2021/10/22 10:16A ja po 2 tygodniach oczekiwania (od zgłoszenia problemu z ciągłym przekładaniem terminu produkcji mojego Tiguana) - wczoraj taką dostałem odpowiedź z centrali VW Polska: „Szanowny Panie, dziękujemy za wiadomość. W celu zweryfikowania Pana zgłoszenia skonsultowaliśmy się z działem marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska sp. z o.o. Otrzymaliśmy informację, że niestety producent nie określa dokładnej daty zakończenia produkcji Pana samochodu. Prosimy mieć na uwadze fakt, że w ostatnim czasie cała branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniem wydłużonych terminów produkcji ze względu na brak półprzewodników. Zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby przesunięcia były jak najmniejsze. Jednakże jest to problem o charakterze globalnym, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość. Wyjaśniamy również, że po zmianie statusu produkcji, w pierwszej kolejności zostanie poinformowany sprzedawca, dlatego sugerujemy pozostanie w kontakcie z dealerem. Nasza spółka nie jest stroną zawartej przez Pana umowy, dlatego nie jesteśmy odpowiednim adresatem Pana roszczeń”. Łączymy wyrazy szacunku. Biuro Obsługi Klienta / Customer Care.Czyli generalnie - lubimy Pana, ale radź se Pan sam bo to nie nasz problem… To po co oni są?Dealer twierdzi zaś że to od nich jedynie można jakiekolwiek info uzyskać…Czyli ktoś tu kłamie!Bo ten cały system dealerski jest chory. Przez to jest popaprany łańcuch: producent (VW) > importer (VW Polska) > sprzedawca (dealer). Oby to jak najszybciej umarło, to poziom obsługi klienta cały czas jak z lat '90-tych: to nie do nas, prosze się udać do pokoju 102 i grzecznie zapytać...
Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉
Cytat: Kri5Kro5 w 2021/10/22 13:50Ja dzisiaj dostałem info ze samochód w Poznaniu 😁 wiec coś się chyba generalnie zaczyna ruszać z tymi Tiguanami 😉 a jakie info?
... ze samochód w Poznaniu.