Dzień dobry.
Od dwóch tygodni jeżdżę Tiguan 1,5 ehybrid plugin. Niestety zawieszenie tego samochodu, o którym wspominał Zachar w teście jest zupełni nie do przyjęcia. Jazda po nawet niewielkich nierównościach drogi powoduje niewytłumaczalny głuchy hałas z podwozia, tak jakby gumowe duże kule przetaczały się po podłodze. Jest to niezwykle niemiłe i głośne. Odbiera to całą przyjemność z jazdy samochodem za ponad 200 tyś zł. Jest to znana wszystkim wada zawieszenia Tiguana. Zachar wspominał, że podobno Volkswagen coś z tym zrobił, poprawił, ale w moim samochodzie występuje to z ogromną intensywnością. Będę reklamował to w serwisie VW. O wyniku reklamacji postaram się przekazać informację na tym forum. Czy może ktoś z użytkowników tego forum spotkał się z podobnym problemem ?
Wyregulowałem sobie odbojniki maski i klapy bagażnika bo były lekko zbyt luźne.
Stukanie znacznie się zmniejszyło.
Poczytaj TU (https://vag-forum.pl/index.php?msg=26965).
Grzesiu, o jakim zawieszeniu piszesz...DCC ?
Dla mnie DCC Pro w Tiguanie 3 ehybrid nie jest głośne. Jest znacznie cichsze, niż w Tiguanie 2 bez DCC. Po prostu jest to cichy samochód i słychać każdy odgłos uderzenia opony o nierówności asfaltu czy studzienki. Nie odbieram tych odgłosów, jako wady zawieszenia, czy jego głośnej pracy - dla mnie te odgłosy powstają na styku opona-podloże. Komfort (na felgach 19)za to jest znacznie wyższy, niż w tigu2 na 17.
... ja w Tiguanie II bez DCC na 18 " nie słyszę żadnych odgłosów - stuków zawieszenia ... poza szumem opon po podłożu :D
p.s - w superb z DCC po 120 tyś km stuki w amorkach ale to inna bajka ...