Wasze zdanie? Niby już dobija pięciolatki, ale dla mnie jest wiecznie młody (tym bardziej, że dopiero 37k na cyferblacie).
PS. Sprawdzony mechanik = 580 zł (klocki TRW) całość
ASO = 1200.
Sprawdzony mechanik. U mnie wymiana tyłu nastąpiła dopiero przy 100 tysiącach.
Jeżeli mechanik faktycznie sprawdzony to poszedłbym w tę stronę. W ubiegłym roku wymieniałem u siebie tarcze + klocki przód i u mechanika zmieściłem się w 1000 zł (tarcze Textar, klocki ori VW), ASO za to samo życzyło sobie 2500 zł. Przebieg piękny :) , przy tak niskim jest już potrzeba wymiany klocków?
Witam. U mnie ponad 120000 ts i jeszcze nie trzeba wymieniać. Co mogło być przyczyna tak szybkiego złurzycia,
Mechanik albo samodzielna wymiana. Przód się wymienią jak w każdym innym aucie. Nie trzeba przepłacać za ASO.
Szybka wymiana może dlatego, że auto jeździ tylko i wyłącznie na krótkich odcinkach po mieście. A może coś nie tak w układzie. Nie wiem, okaże się.
Witam. Jak wymienisz to napisz co jak. Pozdrawiam
Cytat: Ekhangel w 2024/01/19 15:30
Szybka wymiana może dlatego, że auto jeździ tylko i wyłącznie na krótkich odcinkach po mieście. A może coś nie tak w układzie. Nie wiem, okaże się.
A mówimy tu o "kończących się" hamulcach, czy dojechanych jak po koń po westernie?
Była już historycznie sytuacja, że tarcze wyglądały jak by je ktoś drucianą szczotką traktował mimo małych przebiegów i finalnie część klientów miała wymienione gwarancyjnie, ale tylko poniżej pewnego przebiegu.