Autor Wątek: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź  (Przeczytany 657703 razy)

kris17009

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 239
  • Thanked: 16 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL / R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 190KM /251KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: WA
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1620 dnia: 2022/07/11 16:11 »
Advertisement
Wymieniałem na gwarancji komplet tył ale przy 13kkm. Najważniejsza kwestia jaka pamietam to pytanie serwisanta czy nie przekroczyło 15kkm
 

thanek

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Thanked: 92 times
  • Zamówienie: 30.07.2021, w PL: 30.05.2022
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 190KM DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PO
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1621 dnia: 2022/07/11 16:37 »
Pokrętło to inna bajka ;)  tak to wygląda jeśli masz DCC i wszystkie profile są ustawione z automatu i nie można w nich nic zmienić poza ostatnim "indyidual" tam można wszystko pozmieniać - ustawić.


OK, w aucie bez DCC wygląda to tak (pierwszy screen pojawia się gdy klikamy środek pokrętła, można wtedy przeskakiwać po trybach, albo wybrać palcem, kolejne screeny są efektem przekręcania pokrętła):
 

Wojmar

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 222
  • Thanked: 39 times
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.4 TSI eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DW
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1622 dnia: 2022/07/11 19:32 »
Ja zdecydowanie czuje roznice. Nie jestem pewien jak nie mozna nie czuc.
A jaki kolega ma przebieg w swoim aucie ,jeśli można spytać. I drugie pytanie po jakich drogach kolega jeździ.
 

Ad

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 438
  • Thanked: 33 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: R-line / Highline
  • Silnik: 2.0 TSI / 305KM / DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: WA
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1623 dnia: 2022/07/12 08:44 »
A jaki kolega ma przebieg w swoim aucie ,jeśli można spytać. I drugie pytanie po jakich drogach kolega jeździ.
Duzo jezdze, wiec duze dystanse - zblizam sie do 90k. Samochod ma 4 lata. Jezdze po wszelkiego rodzaju drogach, ale wiekszosc pomiedzy miejscowosciami. Autostrady i miasto troche mniej ostatnio, ale jezdzilem tez duzo. Za niedlugo wybieram sie w daleka podroz, wiec bedzie duzo autostrad. Zawieszenie testowalem na wszelkiego rodzaju drogach. Najlepiej sobie sprawdzic dzialanie DCC na jakiejs gorszej drodze - jedziemy w Comfort i przelaczamy na sport. Momentalnie zaczyna byc duzo mniej komfortowo.
 

Wojmar

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 222
  • Thanked: 39 times
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.4 TSI eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DW
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1624 dnia: 2022/07/12 15:35 »
Dziękuję za informację o przebiegu. W moim przypadku to wszystko zmienia ,każde nowe auto jest jak by to ująć Ciasne (niech wam głupie myśli po głowie nie chodzą ) a przez to również sztywniejsze Dlatego na niektórych drogach nie czuć wielkiej różnicy pomiędzy trybami . Przebieg jest w tym wypadku kluczowy.
 

Ad

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 438
  • Thanked: 33 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: R-line / Highline
  • Silnik: 2.0 TSI / 305KM / DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: WA
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1625 dnia: 2022/07/12 17:46 »
Dziękuję za informację o przebiegu. W moim przypadku to wszystko zmienia ,każde nowe auto jest jak by to ująć Ciasne (niech wam głupie myśli po głowie nie chodzą ) a przez to również sztywniejsze Dlatego na niektórych drogach nie czuć wielkiej różnicy pomiędzy trybami . Przebieg jest w tym wypadku kluczowy.
Ogladalem wlasnie Pertyna, ktory gledzil na temat nowego Tiga i wspomnial, ze roznice pomiedzy roznymi trybami DCC zostaly mocno zmniejszone.

W jego fimliku z Tiga przed lifotowego, takiego jak ja mam, zachwycal sie trybem Comfort. W nowym juz nie tak bardzo. Wiec moze te roznice pochodza tez z tego faktu.
 

Wojmar

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 222
  • Thanked: 39 times
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.4 TSI eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DW
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1626 dnia: 2022/07/12 21:04 »
Różnice mogą pojawić się po trochę większym przebiegu, zakładając że ten DCC to nie jest jakąś lipą .Wieloma samochodami jeździłem i niektóre rzeczy umiem rozpoznać .Jak na razie moje DCC nie robi wielkiej różnicy pomiędzy różnymi trybami .Ale nic na razie nie przesądzam za mały przebieg , żeby ocenić te czy inne sprawy na 100%. Sama waga hybrydy też może wiele zmieniać .Informacja dla tych co jeszcze nie kupili jest taka że nie wszystko jest takie jak w reklamie. ;D
 

S-Tig

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Thanked: 51 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI 150
  • Napęd: FWD
  • Skąd:  
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1627 dnia: 2022/07/17 11:09 »
Czy Wasza kierownica też jest obszyta "skórą" z papieru (pytam polifty, bo w przedliftach kierownica wygląda mi na porządniejszą)? Moja po ledwie paru tysiącach ma sporo nierówności/wgnieceń, głównie w górnej części. I nie jest to od obrączki, bo obsługuję ją lewą ręką. Rąk też nie mam "drwala", więc nie ma mowy, żeby tu dochodziło do jakichś nadzwyczajnych okoliczności.
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1429
  • Thanked: 178 times
  • Model: BMW X5
  • Wersja: 45e M-sport
  • Silnik: 3.0 R6 394KM
  • Napęd: 4x4
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1628 dnia: 2022/07/26 22:29 »

bo obsługuję ją lewą ręką


A powinieneś dwoma  ;D
 

bartoleqq

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 62
  • Thanked: 8 times
  • Model: tiguan
  • Wersja: tiguan
  • Silnik: 1.5
  • Napęd: FWD
  • Skąd: otwock
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1629 dnia: 2022/08/09 14:33 »
Pytanko jaki tani interfejs oferuje cofanie tłoczków z tyłu?
Mam jakiś tani ELM na BT po poprzednim aucie, ale pewnie tym się nie da nic zrobić.
 

kabum

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 161
  • Thanked: 14 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Join
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WH
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1630 dnia: 2022/08/09 14:43 »
nie wiem jaki tani, ale najlepiej sprawdza się obd11 w Vag`u 
 

bartoleqq

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 62
  • Thanked: 8 times
  • Model: tiguan
  • Wersja: tiguan
  • Silnik: 1.5
  • Napęd: FWD
  • Skąd: otwock
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1631 dnia: 2022/08/09 15:02 »
Czy do cofania przez obd11 trzeba używać kredytów czy wystarczy sam interfejs i program do niego dedykowany, a później można cofać darmowo?
 

kabum

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 161
  • Thanked: 14 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Join
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WH
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1632 dnia: 2022/08/11 13:45 »
@bartoleqq bez kredytów tez się da ;)
 

bartoleqq

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 62
  • Thanked: 8 times
  • Model: tiguan
  • Wersja: tiguan
  • Silnik: 1.5
  • Napęd: FWD
  • Skąd: otwock
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1633 dnia: 2022/08/11 23:02 »
Jesteś pewien że jest bez kredytów? Wszedlem w apke, bez interfejsu i tam wyceniają to na 10....
 

Wojmar

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 222
  • Thanked: 39 times
  • Model: VW Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.4 TSI eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: DW
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1634 dnia: 2022/08/12 07:41 »
Tłoczki z tyłu można cofnąć bez użycia komputera i takich tam wynalazków. Trzeba tylko odłączyć kabelek odkręcić tą część która elektrycznie steruje tłoczkiem od mechaniczno hydraulicznej części zacisku przy okazji sprawdzić oring bo tam najczęściej zaczynają się awarie zacisku ,cofnąć tłoczek mechanicznie (przy okazji sprawdzić a najlepiej go wyczyścić ) wkręcić siłowniczek ,,elektryczny,, Poskręcać wszystko do kupy i po problemie To tak w telegraficznym skrócie. Jest jeszcze prostsze wyjście  pojechać do mechanika. :)