Autor Wątek: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź  (Przeczytany 657246 razy)

S-Tig

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Thanked: 51 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI 150
  • Napęd: FWD
  • Skąd:  
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1425 dnia: 2022/04/05 13:10 »
Advertisement
Gdzie mamy naklejkę z kodem silnika, lakieru, wyposażenia itd?
Jeśli auto jest względnie nowe, to może już nie być. Niestety odeszli od tego! Np. u mnie w nowym Tigu z 2019 roku już nie było, ani w instrukcji, ani w aucie... Nawet nie pytałem, bo już wcześniej usłyszałem w serwisie Seata (inne auto, też kupione nowe), że teraz tak "ma być" (sic!).
Pytanie, czy nie ma (w co wątpię), czy nikt nie potrafi znaleźć (co jest  dla mnie bardziej prawdopodobne). Widziałem film z gofrem 7, gdzie naklejka była pod plastikiem progu bagażnika. Gość musiał oderwać/zdjąć ten próg. Idiotyczne miejsce, czyli już wiemy, że VW jest do takich rzeczy zdolny.
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 829
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1426 dnia: 2022/04/05 13:26 »
S-Tig, parę postów wyżej pisałem gdzie tej naklejki należy szukać, widać nikt nie ma takiej potrzeby aby wybebeszać całość bagażnika, wszystkich wykładzin i wypełnień do blachy, skoro jest miejsce na te dane w instrukcji obsługi i tam powinna być ta naklejka, skoro jej tam nie ma to pytać o to ASO.


p.s - nawet w instrukcji obsługi pisze gdzie naklejki powinny się znajdować  :)  można doczytać i potem poszukać , jeśli to komuś jest potrzebne .
 

Ad

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 438
  • Thanked: 33 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: R-line / Highline
  • Silnik: 2.0 TSI / 305KM / DSG
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: WA
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1427 dnia: 2022/04/05 18:17 »
... wkładam wszystko po siatki, są idealnym rozwiązaniem
Jakiej siatki?
... coś takiego jak na filmiku  :)
https://vw-sklep.pl/siatka-do-mocowania-bagazu-wersja-5-7-osobowa-modele-z-regulowana-podloga-bagaznika
Dzieki, zamowilem jakas z Allegro, ktora podobno jest do Tiguana II. Zobaczymy
 

Smerfciamajda

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Thanked: 54 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Brzeg
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1428 dnia: 2022/04/05 19:49 »
Pytanie czy DiscoverMedia ma miejsce na karte  SIM i może udostępniać internet przez wifi ?
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 829
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1429 dnia: 2022/04/05 20:33 »
W DM i DP  nie ma slotu na kartę SIM. Jest " wbudowana"  karta e-SIM i po wykupieniu pakietu danych można udostępniać internet przez wifi, można również korzystać z hotspot-u z telefonu i przez DM udostępniać internet przez wifi.

 

Smerfciamajda

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Thanked: 54 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Brzeg
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1430 dnia: 2022/04/05 20:46 »
No właśnie te pakiety to zło a ja mam wolną kartę. No szkoda.
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 829
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1431 dnia: 2022/04/05 21:01 »
No to co za problem, karta w telefon (jako druga, ja tak mam 40 GB za 1 zł na miesiąc  :D ) hotspot i wszystko śmiga.
 

Smerfciamajda

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Thanked: 54 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Brzeg
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1432 dnia: 2022/04/05 21:16 »
Telefon mam jedno kadrowy.
Może jakiś przenośny router LTE ale może jednak granie warta świeczki.
 

Boo

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 88
  • Thanked: 31 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Napęd: FWD
  • Skąd: ZS 04.10.2021
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1433 dnia: 2022/04/06 06:46 »
Może jakiś przenośny router LTE ale może jednak granie warta świeczk
Huawei CarFi jest niezły. Tylko wkurza mnie, że muszę naciskać na nim guzik po każdym uruchomieniu samochodu.
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 829
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1434 dnia: 2022/04/06 09:03 »
Telefon mam jedno kadrowy.
Może jakiś przenośny router LTE ale może jednak granie warta świeczki.
...jeśli nie korzystasz z internetowego radia, usługi streamingu to może i nie warto   ;)
 

S-Tig

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Thanked: 51 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI 150
  • Napęd: FWD
  • Skąd:  
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1435 dnia: 2022/04/06 09:24 »
No właśnie, czym jest to internetowe radio? Wiele razy próbowałem pobrać listę, ale za każdym razem miałem jakiś komunikat (nie pamiętam jaki) i pustą listę.Mam u siebie jakąś usługę streamingu jeśli dobrze pamiętam (Streaming & Internet?).
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 829
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1436 dnia: 2022/04/06 09:41 »
Ważne jest jaki to komunikat. Pakiet danych wykupiłeś lub połączyłeś urządzenie z internetem  np. przez wifi ?
« Ostatnia zmiana: 2022/04/06 10:37 wysłana przez Mave »
 

S-Tig

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Thanked: 51 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI 150
  • Napęd: FWD
  • Skąd:  
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1437 dnia: 2022/04/06 11:24 »
Samochód cały czas jest połączony z internetem. Pakietu nie kupiłem.
 

Mave

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 829
  • Thanked: 109 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1438 dnia: 2022/04/06 13:05 »
Masz na myśli usługi We connect, pisząc że samochód łączy się z internetem ? Jeśli tak to internetowe radio czy usługi streaming-u nie wchodzą w skład tych usług i wymagane jest wykupienie pakietu lub udostępnienie internetu np. z telefonu przed hotspot tak jak wcześniej pisałem.
 

Smerfciamajda

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Thanked: 54 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: Life
  • Silnik: eHybrid
  • Napęd: FWD
  • Skąd: Brzeg
Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Odpowiedź #1439 dnia: 2022/04/06 13:47 »
Pytanie dot DiscoverMedia

Jak mam ustawiony na ekranie CAR->Dane podróży
To po wyłączeniu zapłonu i uruchomieniu np kolejnego dnia, wrzuca mi losowy ekran.
Da sie to jakoś zapisać?
Albo np przechodzę z CAR na Phone, porozmawiam i znowu chce wyświetlić Car a on wchodzi do losowej zakładki a nie do ostatnio otwartej w Car.
Wkurza mnie to strasznie.