Nie wiem czym jeździłeś że tig się tak strasznie kołysał - może jakaś wytłuczony?.
(...)
Ty strasznie jesteś zafascynowany zawieszeniem DCC a nie bierzesz pod uwagę że auto na balonie w 18" traci na stabilności właśnie przez ten wielki balon. Mając zawieszenie o regulowanej twardości zakładanie takich balonów to bezsens nie wspominając wyglądzie a w zasadzie jego braku.
Jechałem wersją demonstracyjną na 19", prawie nową, więc zakładam, że specjalnie niewytłuczony.
To nie fascynacja DCC, tylko jedyne co czyni dla mnie Tiga... akceptowalnym. Jeśli chodzi o SUV tej klasy, to bez DCC kupiłbym np. Atekę, którą prowadzi się ok nawet bez DCC (testowałem), choć też lepiej z DCC (miałem). Początkowo zakładałem, że SUV nie dla mnie bo nie cierpię wysokiego środka ciężkości, ale jak mówię z DCC... ok. Faktycznie odczuwam dużą różnicę.
Dla mnie największą zaletą DCC nie są różne ustawienia twardości, lecz dynamiczne (litera D w DCC) działanie - możliwość błyskawicznego usztywnienia dowolnych amortyzatorów wg potrzeb. Co do braku stabilności na 18" z DCC to polecam wypróbować. Ja wypróbowałem Tiga II na 18, 19 i 20, z i bez DCC. Coś mi się wydaje, że Ty jedynie fantazjujesz nt. 18" z DCC - prawda?
Przy czym raczej już kończę wypowiedzi na ten temat - to miała być i jest tylko moja subiektywna opinia wg obecnych potrzeb. Każdy niech bierze co chce - dobrze, że jest wybór!
PS. Nie mam pojęcia jak jest w Tigu ze sportowym zawieszeniem - nigdy nie jeździłem.