Akumulator

Zaczęty przez asta, 2018/06/20 20:56

Poprzedni wątek - Następny wątek

Eldar

Nawet jak założysz to samo to trzeba przeklikać procedurę wpisując wartości które już są.
Przebiegi zostają zapisane. Tylko zegar powinien się kasować.

asta

takie moje ostatnie obserwacje
po dwóch tygodniach postoju napięcie 10,8V i odpalił bez problemu,
napięcie ładowania podczas jazdy 14,7-14,8V i nie działa S/S,
po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów (nie zwróciłem uwagi ilu dokladnie) napięcie ładowania spada do13,2-13,3V i S/S już działa.

MrBlacker

Trochę zimno się zrobiło, u mnie dzisiaj -10 stopni. Po całym dniu (10 godzin) stania z włączoną kamerką w trybie nagrywania poklatkowego napięcie na aku 11,3 V.
Oczywiście auto odpaliło bez żadnych problemów.
Czy ktoś z Was już miał jakieś problemy z odpaleniem auta tej zimy?

@asta system Start-Stop zależy też od innych czynników, nie tylko od napięcia na aku.

fordisek

Ja w zeszłym tygodniu przy -16 st.C odpaliłem bez żadnych problemów.

spec556

Jak odczytujęcie napięcie na aku, czy to się gdzieś wyświetla?

MrBlacker

Jest taki moduł DataPlug + aplikacja na telefon i tam można odczytać.
Przy lub po zakupie auta możesz go odebrać u dealera (zazwyczaj gratis) albo zamówić na stronie VW.
TUTAJ jest osobny wątek o tym.

asta


JohnDoe

U mnie przy -15 był problem z klapą bagażnika. Przy jej otwieraniu i zamykaniu towarzyszył inny sygnał dźwiękowy. Miałem wrażenie, że klapa zaraz się zatrzyma, nie mając siły unieść się do końca.

asta

Cytat: JohnDoe w 2019/01/28 12:04U mnie przy -15 był problem z klapą bagażnika.
czemu sądzisz że to wina aku??

JohnDoe

Bo chwilę później sprawdziłem otwieranie i zamykanie przy odpalonym aucie. Wtedy klapa dużo żwawiej otwierała się i zamykała bez tego charakterystycznego sygnału dźwiękowego.

asta

to doładuj aku