Włącza się co około 350 km. Jeśli nie jeździsz w trasę tylko po mieście to częściej. Prawidłowo powinno być przeprowadzone niekoniecznie z dużą prędkością tylko z obrotami silnika pomiędzy 2 a 3 tys. a załączyć się może zawsze nie czeka aż spełnisz te wymagania.
PS. To nie światła bo tak jak pisałem były wyłączone zanim zrobiły się te miejsca gorące.
żadne 350 km, nie ma takiej wartości, na to składa się kilka czynników, włącza się gdy sterownik odczyta zapełnienie DPF na poziomie 24 gram, może to być np. 100 km, 200.. jak i 600 km.
Poza tym to raczej normalne, że chodzący wentylator mający za zadanie między innymi na celu schładzać kolektor i DPF, nagrzewa komorę silnika, najwyraźniej jest to dogodne miejsce, w które wentylator kieruje strumień gorącego powietrza
Tak się złożyło, że rano przy parkowaniu włączyło się wypalanie filtra DPF,[/size]
mogę się założyć że już na parking przyjechałeś w procedurze dopalania, podczas manewrowania się nie może załączyć, za małe obciążenie
Nie wiem o co Ci chodzi. Po to jest forum żeby zadawać pytania. Jeśli nie chcesz to przecież nie musisz odpowiadać.
o nic, po prostu dopasowuję poziom odpowiedzi do poziomu pytań, nie denerwuj się