Autor Wątek: DSG  (Przeczytany 10104 razy)

MarM

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HighLine
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Skąd: Lu
Odp: DSG
« Odpowiedź #75 dnia: 2021/10/23 22:29 »
Advertisement
No właśnie ja mam automat i nie używam auto hold. Dlatego ręcznie aktywuje hamulec postojowy. Tak mi wygodnie i po prostu mam większe zaufanie do siebie niż AH.
 

Dybik

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 99
  • Thanked: 15 times
  • Model: Tiguan
  • Wersja: II R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI / 245 KM
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: DSG
« Odpowiedź #76 dnia: 2021/10/23 23:15 »
A ja mam trochę ogólne pytanie do osób mających problemy z DSG, tak z ręką na sercu - w przypadku posiadania tiga od nowości - do jakiego przebiegu docieraliście samochód ? 1 tyś ? 2 tyś ? 5 tyś ? Tak że w tym okresie nie istniało bez awaryjnej potrzeby wciskanie pedału do 'dechy'?
 

Mave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 237
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI ACT 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: SanYntonio
Odp: DSG
« Odpowiedź #77 dnia: 2021/10/24 12:01 »
Zatrzymaj autko na wzniesieniu przełącz na P ( silnik uruchomiony, bez zaciągniętego ręcznego) zwolnij hamulec nożny ( autko się trochę przetoczy ) i potem spróbuj jak ciężko jest z tego położenia P przyłączyć dźwignie.
Jak sie zatrzymuje wlacza sie auto hold automatycznie (zeilona lampka na desce). Jakbym puscil nozny, to samochod nie ruszy sie nawet centymetr. Zmieniam na P, wylaczam zaplon, ikonka zmienia sie na czerwona - reczny sie zaciagnal. Nigdy jeszcze recznego recznie nie wlaczylem
...auto hold to automatyczny hamulec ręczny, więc go używasz a my piszemy o ... pozycji skrzyni biegów P zamiast ręcznego jak to niektórzy używają.