Szanowni,
nie pytajcie czemu w dobie nieprzejedzonych paczek danych w telefonach komórkowych, ale postanowilem potestowac darmowy pakiet 1GB danych od Cubic'a w nowym Tiguanie i zderzyłem sie z dwom dziwnymi objawami:
1) paczka została zużyta w ciągu 2 tygodni bez mojego udziału
2) po jej zniknięciu za każdym uruchomieniem samochodu wywalało błąd wyczerpania danych (a po odpięciu VIN'u od konta na Cubic zastąpił go komunikat o niemożliwym streamingu), których to wcześniej nie było. Drobiazg, ale irytujący.
I na razie ani support Cubic ani VW nie jest w stanie powiedzieć, jaka usługa w tle pożera dane (używam wyłącznie CarPlay z telefonu, zadnego streamingu z poziomu menu w samochodzie; a billing na stronie Cubica jest bezużyteczny) ani jak usunąć komunikaty na dobre, a przecież przed podpięciem paczki danych ich nie było.
Usunąłem konto użytkownika w samochodzie, inicjowałem na nowo - błąd pozostał. Zakupiłem więc testowo małą paczkę danych - błąd zniknął, ale w ciągu 30 min przejazdu samochodem wciągnęło 50mb (słuchałem muzyki z telefonu).
Czy ktoś z większym doświadczeniem w rozkminianiu samochdów z grupy VAG ma jakiś pomysł, co się dzieje?
Pozdrowienia!