Pytanie po co zmieniać? Obserwowałem napięcie ładowania akumulatora i nagrzewnica nie ma na nie wpływu, ewentualnie znikomy na postoju, a wtedy dodatkowe obciążenie przyczynia się do szybszego rozgrzania silnika, co też jest na plus. Nie wiem czy dają mocniejszy alternator, w każdym razie jest wytaczający. Poza tym moc spada w miarę jak rozgrzewa się silnik, co widać doskonale przez OBD 11 - jest kilka ustawień, nie tylko on/off. Domyślam się, że przy dodatniej temperaturze moc też jest znacząco ograniczona, tak że zabawa z ustawieniami niewiele wniesie... Maksymalna moc to o ile dobrze pamiętam kilowat z hakiem, więc wpływ na zużycie paliwa też jest znikomy, tym bardziej, że jak wspominałem pracuje stosunkowo krótko z max mocą.
Na marginesie: ja mam akurat starą wersję z własnym sterownikiem i po podłączeniu przez OBD 11 można doskonale obserwować pracę, ale nie wiem czy nie wymaga to OBD 11 w wersji PRO - mam taką, nie wiem czy zwykła to ma. (W nowych wersjach nagrzewnicy pewnie też można obserwować pracę, ale nie wiem gdzie.)