Szanowna Młodzieży od pewnego czasu używam ponownie Apple Music i mam problem z odtwarzaniem w blutu...w skrócie -efekt jest taki jak przy słabym necie zaczyna grać pauza jakby ładował pliki i za chwile leci dalsza część i znowu pauza czy przyczyna to słaby transfer ? Czy ki grzyb ? Nie mam car play z sd i cd ok próbowałem w telefonie wyłączyć wifi i na LTE ale bez zmian mam 7s jakieś propozycje ?
Acha jeszcze coś część kawałków pobiera z ,, chmury ,, czy dobrze myśle ze to słaby transfer ? Modem 3g w aucie Tm 4220 i przedtem był areo a teraz wsadziłem kartę play która leżała bezczynnie w firmie z 10 GB na areo nawet do 30 Mb pley 3.5/5 Mb

pomiar w aucie na Speed
Niestety usługi streamingowe potrzebują w miarę stabilnego łącza - nie musi być super szybkie, byle było stałej jakości. Przy niższej prędkości, usługi zazwyczaj obniżają jakość i dalej grają.
Jeśli masz sytuację, że kawałek gra i kawałek dociąga, to łączność musi być tragiczna.
Dobrą opcją są tutaj dodatkowe profity z posiadania Premium w Spotify. Pobierasz ulubione playlisty na urządzenie i nie martwisz się łącznością.
Niestety nie wiem jak działa Apple Music, gdyż nie miałem jeszcze czasu spróbować choćby bezpłatnego próbnego okresu.
Właśnie dostałem trzy miesiące w cenie jednego , tak więc wykupiłem , spróbuje wrzucić w telefon i zobaczę efekty w razie co zmienię karty sim i wrócę do areo
Dzięki pozdro
Korzystam z Apple Music od dawna - przede wszystkim on-line. Można oczywiście też ściągnąć na telefon i słuchać offline.
Słucham przede wszystkim podczas treningów (rower/siłownia) i nigdy nie miałem problemów. W aucie rzadko, ale jak już mi się zdarzyło to również nie zauważyłem opisywanych problemów.
Transfer zawsze bezpośrednio z sieci komórkowej z telefonu.
Słucham też audiobooków z Legimi i tutaj już pojawiają się problemy. Aby odsłuchać najpierw ściągany jest kolejny rozdział na telefon, czasami zawiesza się ściąganie i trzeba je uruchomić ponownie, aby dalej słuchać. Ale to raczej problem aplikacji niż transferu.
problem rozwiązany -zmieniłem kartę sim z play, ponownie na areo 2 i jest wszystko ok. swoją drogą co szajs -wszystkie karty w firmie mamy Play i to będzie ostatni rok który został- widzę że najlepsze co mają to slogan ,,redy 5 G" zresztą T-mobile już zgłosił to UOKiK
Cytat: WOLF w 2019/04/19 06:23
problem rozwiązany -zmieniłem kartę sim z play, ponownie na areo 2 i jest wszystko ok. swoją drogą co szajs -wszystkie karty w firmie mamy Play
Kiedyś znajomy mojego teścia (oboje posiadajacy dobrze prosperujace biznesy) zapytał "w jakiej Ty jesteś sieci, że my zawsze mamy zasieg i internet, a ty wiecznie problem" na odpowiedz ze w Play, zapodał: "a w tej sieci dla dzieci..."
Bardzo mi sie podoba to do dzis :)
Jesteśmy od początku, nawet braliśmy udział w początkowych testach gdy wchodzili na rynek- ale jak nasz jeden numer sim spróbowali przekręcić na 2x gift cart po 250 zł szt to już przegięli i mimo iż w ciągu 15 min zgłosiłem i miałem potwierdzenie od nich że z tego numeru i telefonu nie wykonano w tym czasie żadnych połączeń to i tak walczyłem trzy miesiące ,a teraz jest tylko coraz gorzej
sorry admin że tak poza tematem