pewnie będzie... właściwie na pewno.
będzie tak jak w golfie/octavi/leonie
tak po obejrzeniu kilku recenzji ww. samochodów zauważyłem, że w tarraco to nawet nie będzie wymagało dużych zmian.
miejsce przy przełączniku świateł na dotykowe jest już idealnie pod nie przygotowane. To samo radio - ma idealnie kształt nowego radia tyle, że nie ma jeszcze full dotyku. Ma nawet dolny panel dotykowy tylko że tutaj robi za ozdobę. Retrofit aż się prosi w przyszłości.
Osobiście bawiłem się tym systemem w leonie i uczucia mam przynajmniej mieszane.
z jednej strony podoba mi się szata graficzna, fajnie, że ekran wypełnia jakby całe radio ale z drugiej strony niby recenzenci mówią o tym, że radio jest responsywne i wszystko w sumie fajnie działa jak się człowiek przyzwyczai.
otóż to tak nie działa lol.
wciskasz dotykowo coś, reakcja dopiero po chwili albo wcale. przyzwyczajenie polega na tym, że jeśli chcesz użyć jakiejś opcji to wciskasz to 3 razy. 1 bo chcesz a 2 na zapas bo przeważnie za pierwszym nie działa bądź nie zdąży zadziałać.samo przełączanie pomiędzy poszczególnymi ekranami jest obarczone chwilowym lagiem a później animacją niby wjeżdżania ekranu lub inną animacją (celowy efekt pozwalający na przedłużenie czasu oczekiwania na funkcjonalność).
funkcje też niby spoko ale ostatecznie też sprowadza się to do tego, że ustawisz raz coś, pobawisz się dla jaj czymś a później pozostaje już tylko szara codzienna jazda bez żadnych zmian i kombinowania.
moje osobiste zdanie jest takie, że najlepiej działają pierwsze radia z android auto i to te w dodatku przeznaczone pod platformę PQ(z którego też mam przyjemność korzystać). mają okrojoną funkcjonalność ale wszystko jest szybsze, stabilniejsze, posiadają sporo guzików fizycznych no i w sumie nie mają większych braków z takich funkcji które są w większości wykorzystywane w nowszych samochodach.