Coraz wiecej problemow z tym samochodem, trzeba chyba pomyslec o zmianie.
Dwa razy juz wyskoczyl mi blad skrzyni biegow podczas jazdy. Problem jest taki, ze problemem nie jest skrzynia biegow, tylko najprawdopodobniej alternaror lub akumulator, bo jak skanuje bledy po tym jak wyskoczyl blad skrzyni, to wyskakuje pelno bledy zwiazanych z napieciem (voltage too low). Na przeyklad:
Engine:
O2 sensor Circ., Bank1-Sensor1 - Low voltage
Fault code: P013100
Status: Inermittent
Catalyst System, Bank1 - Efficiency bellow threshold
Fault code: P042000
Status: Intermittent
Transmission:
Position sensor for clutch 2 - electrical error
Fault code: P173600
Status: Intermittent
Start system interface
Function restriction - due to insufficient voltage
Fault code - U140000
Status: Intermittent
Light control right - supply voltage - voltage too low
Fault code : U101100
Status: intermittent
Bledy wszystkie znikaja jak je czyszcze i moge jechac dalej. Ale za jakies 1000km znowu sie to powtarza.
Dzieje sie to tylko przy dobrze rozgrznym silniku podczas jazdy minimum 20-30km. Zadnych problemow z rozruchem.
Czy wydaje Wam sie tez ze to alternator albo akumulator? Czy na moim miejscu wtmienilibyscie akumulator w pierwszej kolejnosci? Jezeli tak, to jak akulmulator pasuje do tego samochodu. 2018 Tiguan 2.0 benzyna.
Dziekuje za pomoc