Moc alternatora zapewne wystarczająca. Ja pisałem o mocy rozrusznika by pokazać, że na papierze niemal każdy akumulator by wystarczył. Tylko niestety szybko się zużywają...
Ja w Tigu mam dużo opcji, w tym ogrzewanie postojowe, i w chyba wtedy montują AGM, co niekoniecznie jest dobrym rozwiązaniem. Teoretycznie można sobie przeprogramować na inny. Faktycznie gorąco pod maską Tiga TSI! Mam wrażenie, że dużo bardziej niż w Skodzie TDI. Może kiedyż z ciekawości zmierzę jak bardzo rozgrzewa się akumulator - za jakieś 10 dni będę miał dostęp do termometru na podczerwień. Pamiętam, że w Atece z fabrycznym hakiem miałem większą chłodnicę, nie wiem czy tak robią również w Tigu. Po wyłączeniu słychać, że coś chodzi, poza wentylatorem, chyba elektryczna pompa wody. Jednak niezależnie od tego, subiektywnie wszystko pod maską bardzo się rozgrzewa.