@arekp ,
albo zrobiłeś z tego nowy temat/wątek, albo mi się napisało pierwszy mój wpis na górze strony w innym miejscu niż planowałem. W każdym razie dzięki za niezabanowanie i komentarz, że to nie miejsce na to.
@TMP ,
otóż jak już pisaleś, to CN G&I w DM ma być i szlus i to jest standard, a nie jakaś tam opcja, więc w normalnej sytuacji nie można mieć jednego bez drugiego, bo G&I to część DM. Można ignorować, nie aktywować i nie korzystać, ale jest. Tak jak na każdym telefonie możesz mieć FB, Insta, Twit i ch... wie, co jeszcze, nawet jeśli nie masz konta i nie korzystasz. A skąd wiem... otóż maly UPDATE poniżej.
Po wczorajszej wizycie w salonie i dzisiejszych dwóch telefonach dowiedziałem się czegoś, co mnie nieco zdołowało. Otóż w jednym z salonów grzeczny Pan Sprzedawca, kiedy tylko wspomniałem CAR-NET i Discover Media w jednym zdaniu, rzekł: "Say no more" i opowiedział, jak w samochodzie, który sprzedał klientowi, odkryto brak CN w DM, jako pierwszy chyba nawet w PL przypadek tego fakapu. Było u nich jeszcze kilka takich przypadków. Po zgłoszeniu tego do Importera, a dalej do producenta wyszło, że to błąd na etapie produkcji, tak jak pisał już kolega na innym forum i w kolejnych partiach produkcyjnych to skorygowano. Podobno, jak twierdzi Pan Sprzedawca, wymiana jednostki głównej DM, ani żadna zmiana wersji softu w DM tego nie przywraca, nie naprawia i jest to NIEODWRACALNE. Jest to dla mnie niepojęte, bo w dzisiejszych czasach elektronika rządzi wszystkim, a każdy system można nadpisać ręcznie. Pytanie się nasuwa, ile komponentów należałoby wymienić/update'ować? A jak się raz przyznają, to będzie precedens i koszty rosną.....Można się użerać z Importerem, reklamować, jako niezgodność towaru z umową-gwarancja/rękojmia i pewnie nawet zgodnie z prawem domagać wymiany produktu na wolny bez wad, czyli auto z działającym CN w DM, ale Pan Sprzedawca, na moje pytanie, czy któremuś poszkodowanemu klientowi wymieniono już auto, odparł z suspensem:".........jeszcze nie....."..
Nie dowiem się więcej, jeśli nie przejdę tego na własnej skórze. A skoro CAR NET jest obiecany, to ma być i basta i to nie jest żadna łaska, żeby był. Dlatego jak najszybciej będę składał reklamację i zgłoszenie wady fabrycznej pojazdu i cisnął na rozwiązanie problemu, aby dowiedzieć się, co na to VW Polska i VW Group...
Obiecuję update, jak tylko dowiem się czegoś więcej. A na razie..... muszę się odprężyć i zapomnieć na chwilę o temacie. Dziś dzień dobroci dla OOOO. Wymiana oleju, filtra i takie tam...