Wibracje tak naprawdę są od Lane Assist (Asystenta utrzymania pasa ruchu), ale jeśli posiadamy w aucie oba systemy to działają one razem jako Side Assist Plus.
Jeśli przy zmianie pasa ruchu w martwym polu znajduje się inny pojazd, system ostrzega nas miganiem diod w lusterku oraz wibracjami kierownicy i jednocześnie
próbuje wrócić na dotychczasowy tor jazdy. Działa to niezależnie czy kierunkowskaz jest włączony czy nie.
W przypadku braku zagrożenia sam Lane Assist nie będzie próbował wracać na dotychczasowy tor jazdy, gdy włączymy kierunkowskaz.
@Snooper konfigurujesz to w ustawieniach asystentów.
Ok, migające diody widziałem, potwierdzam, wibracji na razie nie czułem, ale 200 km mam przejechane
i to w małej mieścinie : )
@arekp nie wiem czy do Ciebie dojadę w tym Szczecinie, zamiast tego będę testował auto w dużym mieście hehehe
@MrBlacker, nie zauważyłem, aż tak głębokich ustawień Lane Assist, może jutro się uda przejrzeć resztę, dziś godzinę montowałem fotelik i kamerę....