Witam. Mam problem ze golfem 5 Plus 1,9TDI 2005. Po zamknieciu centralnym zamkiem samochod pobiera prad.
Kiedy po zamknieciu samochodu podłączyłem miernik pomiedzy kleme minis a akumulator, pokazuje około jednej ampery dokładnie jakies 1,1. zostawiłem miernik podłaczony i po 3 godzinach nadal pokazywał taką sama wartosc.
kiedy zaczałem wypinac bezpieczniki w skrzynce pod maską pobor spadł do zera po wyjeciu bezpieczników F16, F17 i F24. wypinajac po koleji te bezpieczniki wartosc na multimetrze spadała srednio o 1/3. Zdarzało sie ze akumulator po weekendzie był rozładowany a czasem nie. czasem zdarzało sie tez, ze po kilku godzinach miernik pokazywał 0,0.
Dodam, ze kilka tyg temu, mechanik podłączył booster do rzruchu bo akumulator sie rozładował i nie chciał odpalic. Przez pomylkę zamienił klemy plusa i minusa, wsiadł przekrecił zapłon a samochod zaczał trąbic, natychmiast sie zorientował i zamienił krokodylki na klemach, tych kilkadziesiat sekund mogło wystarczyc zeby cos sie zjarało.
Nie wiem jak było wczesniej bo samochod kupiłem nie palacy i dopiero wtedy u mechanika pierwszy raz nim jezdziłem.
Czy ktos przerabiał juz podobny temat ?? Zastanawiam sie czy wymiana zegarów rozwiązałaby problem.
Cytat: Krzychu w 2021/01/17 00:09Zastanawiam sie czy wymiana zegarów rozwiązałaby problem.
A co do tego mają zegary?
Jakie masz radio w aucie? Fabryczne czy dokładane?
Cytat: Krzychu w 2021/01/17 00:09Przez pomylkę zamienił klemy plusa i minusa, wsiadł przekrecił zapłon a samochod zaczał trąbic,
Weź lepiej zmień mechanika a najlepiej udaj się do elektryka/elektronika samochodowego. Skoro pali, jeździ, hamuje a na liczniku nie ma choinki to szczęśliwie nic się nie stało