Ostatnie wiadomości

#1
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwa...
Ostatnia wiadomość przez Galon - Wczoraj o 19:32
Cytat: Kedzior87 w 2024/09/23 21:11Mała aktualizacja.
Auto jest już w salonie , czekam na blachy i na dniach powinni być do odbioru.
Data zamówienia 27 Maj.
Elegance eHybrid 204KM
Gratulacje. Czekamy na opis wrażeń, jak się tą hybrydą jeździ. 
#2
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwa...
Ostatnia wiadomość przez mariobravox - Wczoraj o 10:25
Czy ktoś podchodził do Tayrona? Dają jakiś rabat? Czas oczekiwania w 2.0TDI Rline/Elegance znany? 
Tnx
#3
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwa...
Ostatnia wiadomość przez van_daal - Wczoraj o 09:01
No to..
Wesołych Świąt! :)
#4
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwa...
Ostatnia wiadomość przez lilunat - 2024/12/11 22:35
Tiguan 1.5 Special Edition zamówiony w maju dziś wreszcie dotarł do Poznania i w przyszłym tygodniu ma być do odbioru.
Prawie 8 miesięcy czekania ???
#5
Cytat: turzol w 2024/11/10 19:02Pokaż kodowanie na bajcie 5 w module silnika
https://zapodaj.net/plik-RYqZL0fRto
Czy o to chodzilo 
#6
Kolego jak widac Lim dziala prawidlowo ale jak chce przełaczyc na tempomat to wyskakuje tylko informacja uklad utrzymywania predkosci 
#7
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Fotele Ergo?
Ostatnia wiadomość przez turzol - 2024/12/08 19:15
Trzeba doprowadzić nową instalację do obu foteli. Jeżeli nie znajdziesz nikogo w 3city to zapraszam na Ślask.
#8
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Fotele Ergo?
Ostatnia wiadomość przez Leszek_M - 2024/12/08 17:42
Szanowni koledzy, czy jest Ktoś kto coś poradzi?
#9
Inne modele / Inne marki / Problem z turbo? dymienie , dz...
Ostatnia wiadomość przez MargoROSS3 - 2024/12/06 18:46
Witam serdecznie zmagam się z dość nietypowym problemem w Skodzie Superb II 2009 DSG 170 koni kod silnika CBBB , odwiedziłem już kilka warsztatów jak i serwis Skoda TMT niestety każdy rozkłada ręce . Wydaje mi się że wina leży po stronie turbo lecz niby działa poprawnie nie ma luzów ,nie cieknie . Zacznę od tego ze z problemem zmagam się już 3 lata i cały czas szukam problemu i nie ma żadnego kodu usterki . Problem pojawia się średnio 1-2 razy w miesiącu i znika po przejechaniu ok.30 km z obrotami max 1100-1200 lub dłuższej normalnej jazdy ok.80km wiec szukanie mechanika dalej od miejsca zamieszkania jest utrudnione gdyż problem samoczynnie znika zanim dojedzie się do warsztatu .
Był podmieniany zawór N75 , sprawdzana gruszka-trzyma ciśnienie , sprawdzane luzy , wycieki , szczelność dolotu , i ogólny brak jakichkolwiek błędów ,auto nie jest zamulone ma normalną moc zbiera się nawet ładnie wyczuwalne bardzo delikatne turbo dziury(kilka) powyżej 2500obr do końca zakresu obrotowego.
Jak problem jest ,,aktywny'' po uruchomieniu silnika obroty są wzorowe 700obr , biegi zmienia normalnie w granicach 1600obr lecz towarzyszy mu dym(opisany niżej) i słyszany dźwięk ,,upustu i ssania '' powietrza z turbo dopiero po rozpędzeniu auta do 70-90km/h dochodzi reszta objawów (które się utrzymują do czasu zgaszenia auta) . Po rozpędzeniu auta (gdzie wszystkie objawy są widoczne i słyszalne) następnie zatrzymaniu obroty jałowe są już podwyższone do 950-1000obr , przy gazowaniu na postoju jest ten charakterystyczny dźwięk wypuszczania powietrza w filtr powietrza/tarcie/dyszenie .
Zauważyłem ze po odpięciu przewodu od podciśnienia z N75 idącym do gruszki obroty wracają do normalności 700obr, przestaje wydobywać się dym z wydechu a w czasie jazdy z odpiętym przewodem nie ma żadnego opisanego niżej objawu .

Podpięte załączniki -
- charakterystyczny dźwięk wypuszczania powietrza w filtr powietrza/tarcie/dyszenie na postoju ale identyczny odgłos jest w czasie jazdy
- ustępujące dymienie po odpięciu podciśnienia N75- gruszka

OBJAWY:
- ogromne kłęby szarego-białego dymu - o bardzo nieprzyjemnym ,,gryzącym'' zapachu na postoju i w czasie jazdy ( chmurę widać w każdym lusterku że aż siwo za autem )
-podwyższone obroty jałowe do 950-1000obr
- słyszalny dźwięk ,, upustu'' powietrza z turbo w czasie zdjęcia nogi z gazu oraz odgłos ,,ssania'' w czasie dodawania gazu najbardziej słyszalne miedzy 1800-2000obr
-skrzynia zmienia biegi dopiero przy 2100-2200obr towarzyszy temu bardzo dziwny dźwięk (wypuszczania powietrza w filtr powietrza/tarcie/dyszenie ) jak problem znika na jakiś czas to normlanie zmienia w granicach 1600 przy spokojnej jeździe bez tego dźwięku
-na postoju i dodanie gazu w deski (3000obr max ) wydobywający się odgłos z rury wydechowej dźwięku przypominającego dmuchanie powietrzem z pistoletu
- po dodaniu gazu do deski wyczuwalne jest kilka bardzo delikatnych/znikomych turbo dziur ( powyżej 2500obr do końca zakresu obrotowego. )
#10
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Przednie zawieszenie DCC
Ostatnia wiadomość przez SLEC - 2024/12/04 22:36
Cytat: Ad w 2022/04/15 17:32U mnie nic nie stuka w DCC. Mialem problem z poduszka pod skrzynia biegow, ale jak to zostalo wyeliminowane, na rownej drodze jade jak po dywanie. Nie ma zadnych dzwiekow.

Czy mógłbyś podać co to był za problem z tą poduszką mam chyba podobne objawy jak Ty opisujesz. Za pomoc z góry dziękuje.