awarie wyświetlacza w Oktawii plug-in czerwona

Zaczęty przez Beata, 2024/09/04 21:17

Poprzedni wątek - Następny wątek

Beata

Od X 2023 jeżdżę Oktawią plug-in. bardzo regularnie pojawiają się komunikaty o awariach różnych czujników. Zaczyna się od czujnika parkowania i tak leci 5-7 zgłoszeń. Panel czarny, nie można regulować klimatyzacji, multimediów. Potem restaruje się system (sam albo ja restartuję, nauczyłam się w serwisie ) i tak dalej. W trakcie 24 km do pracy zdarza się od 3 do 16 razy. nie codziennie ale ze 3 razy w tygodniu. Czasami zgłaszam się do serwisu. Wgrywają nowe oprogramowanie i proszą żebym im nagrała te festiwale komunikatów telefonem. Trudno jednak nagrywać telefonem deskę rozdzielczą gdy dojeżdża się w pojedynkę samochodem do pracy. Biorę wolny dzień, siedzę w tym warsztacie 2-3 godziny po w drodze do domy sytuacja się powtarza. Samochód był kupiony nowy. Nikt nic nie wie albo pięknie udają. Gdy wprost zapytałam w serwisie Plichta w Gdańsku na Lubowidzkiej - czy podobną awarię oprogramowania zgłaszał już jakiś klient pracownik obsługi nabierał powietrza i ciężko oddychał. Wkrótce odwiedziłam tez serwis Plichta Gdańsk na Grunwaldzkiej i na to samo pytanie Pan odpowiedział mi ze nie pamięta. zaproponowałam żeby wymienili mi wyświetlacz i wgrali nowe oprogramowanie ale nie ma decyzji. Tak więc jeżdżę od serwisu do serwisu a komunikaty nadal się pojawiają. Najgorzej jest w upał gdy nie można sterować klimatyzacją, serwis jest odporny - ale bardzo sympatyczny.                

arekp

Zamontuj uchwyt telefonu w taki sposób aby był w stanie nagrać zachowanie systemu.

Samochód z 10/2023 jest jeszcze na gwarancji, więc nie podpisałbym odbioru auta bez wskazania sposobu rozwiązania problemu przez serwis - odbierając musisz potwierdzić, że sprawny.


Będąc już całkiem poirytowany, zawołałbym lawetę z Assistance zgłaszając jako problem "rozległą awarię systemów w samochodzie komunikowaną przez komunikaty błędu i automatyczne resety systemów komputerowych" co czyni jazdę niebezpieczną i kazał auto odwieźć do ASO na serwis, a z polisy wziąłbym auto zastępcze do czasu rozwiązania problemu.