Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Diesel - dziwny dźwięk przy puszczaniu gazu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Darayavahus dnia Wczoraj o 15:23 »
Gdzieś od pół roku mam takie dziwne efekty dźwiękowe przy lekkim dogazowaniu, właściwie przy schodzeniu z obrotów:
https://www.youtube.com/watch?v=aUDAptK6-4M

Na początku to było sporadycznie, a teraz praktycznie zawsze potrafię zreprodukować. Objawia się głównie podczas manewrowania, na postoju i jeśli podczas jazdy zmieniam zdanie, typu np ruszam na skrzyżowaniu ale w ułamku sekundy jednak zmieniam zdanie - wtedy, gdy silnik się jeszcze za mocno nie wkręca ale schodzi do obrotów jałowych. Podczas płynnej jazdy czy przy zmianie biegów nic takiego nie słychać. Ktoś ma jakiś pomysł? Filmik dość dobrze oddaje dźwięk, obrazowo to tak jakby wibracje z telefonu albo jakiś silniczek krokowy. Źródło pod maską ale nie udało mi się znaleźć czy z lewej, czy z prawej, z przodu czy z tyłu. Dużo lepiej to jest słyszalne w środku, tak jakby szło po nadwoziu. Nie mam już pomysłu jak to zlokalizować. Poza tym jeździ normalnie.
2
VW TIGUAN I - 2007-2016 / Odp: Problem z silnikiem 2.0TDI po usunięciu DPF
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bart 19861002 dnia 2024/05/05 19:33 »
VW Tiguan 2015 r2.0 150k CUVC brak kodow bledow problem z brakiem mocy przy wyzszych obrotach do 140 na godzine przyspiesza normalnie ma pelna moc po chwili nie reaguje na gaz i zwalnia tak jak by byl w trybie awaryjnym wyrzucajac na luz wkreca sie na obroty wbijajac nastepnie 6 nadal zwalnia zatrzymanie auta i ponowne odpalenie nic nie pomaga nie ma mocy w ogole postoi kolo 10 min i moc powraca i znow tak samo DPF of egier niskocisnieniowy of (zaslepiony)atblue of doradcie czy te sa normalne i ewentualnie w jakie bloki pomiarowe mam wejsc by sprawdzic cos wiecej
3
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Corso dnia 2024/05/05 15:26 »
Witam.Dzisiaj podczas deszczu miałem dziwną sytuację z wycieraczkami, podczas normalnej pracy, czy to stałej czy przerywanej działały normalnie, ale gdy dałem dzwignią na dół w celu jednorazowego przetarcia szyb, zadziałały jakoś wolniej a wracając strasznie skakały po szybie, i tak za każdym razem. Gdy dałem dzwigienkę do góry w tryb pracy stałej lub przerywanej, normalnie, jednorazowe przetarcie, znów skaczą. Po wyjściu z auta i powrocie, normalnie, także w tym jednorazowym ruchu, miał ktoś taki przypadek?
4
VW TIGUAN I - 2007-2016 / Problem z silnikiem 2.0TDI po usunięciu DPF
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bart 19861002 dnia 2024/05/04 20:45 »
@bartlomiejpilarc8:VW Tiguan 2015r 2.0 TDI 4x4 brak błędów DPF zlikwidowany i wykodowany delikatnie ubywa płynu chłodzącego a problem jest taki że jak się rozgrzeje to wpada w tryb awaryjny i nie jedzie więcej jak 140 pomożecie?
5
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ratoschlaff dnia 2024/05/04 10:19 »
Poczytaj w wątku DSG7-halasuje https://vag-forum.pl/vw-tiguan-ii/dsg7-halasuje/msg442/#msg442


Problem znany i wałkowany latami  :-\
6
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lilunat dnia 2024/05/03 18:20 »
Dzięki za opinie.
Do środy muszę podjąć decyzję. Któraś z opcji będzie, bo zależy mi też na tym progresywnym układzie kierowniczym.
Ogólnie przesiadam się z dość twardego civica, więc tu wszystko wydaje się mega komfortowe  ;D
Jednak pewne prowadzenie jest dla mnie równie ważne, więc jakiś kompromis muszę znaleźć.
7
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez picia89 dnia 2024/05/03 16:44 »
Jeździłem demo bez DCC, zarówno ze zwykłym zawieszeniem jak i tym "sportowym". W obu to zawieszenie bardzo dobrze pracowało ale każdy ma inne poczucie "komfortu". Co mogę powiedzieć to z obserwacji swojego przypadku (zrezygnowałem z DCC) jak i niemieckich forów stwierdzam, że auta z DCC produkują się szybciej :)
8
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thanek dnia 2024/05/03 12:51 »
Ja do swojego nie dobrałem DCC bo handlarz odstraszył mnie opiniami że niby jest głośne. Teraz nie mam DCC, jest twardo i głośno 😛 bierz dcc - później już nie dokupisz.
9
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adas2336 dnia 2024/05/02 22:02 »
Wszystko zależy. Miałem okazję na testach jechać tiguanem II generacji na zimowych oponach 18" jak zamawiałem III bo nie mieli na stanie. Osobiście bardzo komfortowo się jechało w porównaniu do obecnego Audi A3. Ja zamówiłem DCC Pro przy 18 calach które mam w standardzie przy wersji elegance. Chcę mieć jak największy komfort jednak z tego co słyszałem to ponoć standardowe zawieszenie jest ustawione na komfort i dobrze się porusza. Jednak zawsze wolę mieć też progresywny układ kierowniczy i to była podstawowa przyczyna brania DCC. Sportowe zawieszenie też ma progres ale jednak nie lubię sportowego podwozia. Poszukaj może gdzieś samochodu z DCC i sprawdź jak jedzie. 2 lata temu jechałem nowym testowym arteonem na 20 calach z DCC w trybie "super komfort" i cała moja rodzina powiedziała że tym się jeździć nie da i osobiście podpisuje się pod tym kiedy te same dziury golf 8 z standardowym zawieszeniem i 18 calach pochłaniał gładko. Po tych samych dziurach Tiguan II już naprawdę dobrze się spisywał na standardowym zawieszeniu. HUD pokazuje wskazówki i z CarPlay jak i z Android Auto z tego co można u zachodnich sąsiadów usłyszeć ale lepiej podjechać, podłączyć i samemu zobaczyć.


PS. Jakiś czas temu dostałem potwierdzony 20 tydzień produkcji a więc w ciągu 2-3 tyg. będzie powstawał. Czyli jeśli wszystko się uda za pełną konfiguracją elegance czeka się ok 3 miesięcy i będę mógł wam opisać działanie pełnej wersji co oczywiście opisze. Myślę że recenzja będzie bardzo długa :)
10
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez firemantom dnia 2024/05/02 19:46 »
Cześć, od odbioru auta z salonu przejechałem niespełna 700km. Od samego początku wg mnie DSG/albo coś innego hałasuje. Ogólnie biegi zmieniają się płynnie, bez problemów ale np. przy ruszaniu słychać hałas który ciężko określić. Jest to jakby metaliczny stukot, podobnie jest przy jeździe na rondzie w lewo przy dodaniu gazu słychać dziwny dźwięk, jakby szuranie. Podobne szuranie miałem w Golfie 7 z manualną skrzynią i problem rozwiązało delikatne przesunięcie łapy silnika. Czy jakieś dźwięki w nowym aucie to norma, czy mam się czegoś obawiać?
Strony: [1] 2 3 ... 10