Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Corso dnia Dzisiaj o 11:42 »
W sumie, dobry temat dla kanału Motodziennik i cyklu ze skrzyniami w Krupa Tronic, jakoś na dniach ma być materiał o DQ200. Jeśli to tak regularnie pada to sprawa powinna trafić do jakiegoś rzecznika praw konsumenta. Ja rozumiem wyższe przebiegi, ale przy stosunkowo niskich nalotach?
2
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez turzol dnia Wczoraj o 22:59 »
Niestety równo po 6 latach od zakupu (co do dnia :-\ ) i niecały 98k przebiegu padła mi mechatronika w skrzyni. Mimo ponad 5 lat serwisów w ASO, VW nie zgodził się na tzw. "dobrą wolę" - wg ASO odpowiedź przyszła z systemu tego samego dnia, obstawiam że automat odrzucił bo ostatni serwis był zrobiony w 6 miesięcy temu poza ASO bo wymieniałem też klocki i tarcze przód i tył w zaufanym zakładzie.
Słaba ta jakość skoro przy takim przebiegu pada tak istotny element układu napędowego. Ponoć do wymiany jest też obudowa mechatroniki - tutaj nie wiem czemu, czy to się wymienia z automatu?
Koszt 5k zł z diagnostyką i wymianą na nowy element, który ponoć jest produkowany na zamówienie pod konkretny VIN - ktoś może to potwierdzić?


Podobna usterka i udało się załapać na naprawę z dobrej woli, nowa płytka mechatroniki, śruby, adaptacja, olej 6litrów wraz z filtrem, 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. Auto dawno po gwarancji, serwis od początku ASO.
3
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia Wczoraj o 12:13 »
Niestety równo po 6 latach od zakupu (co do dnia :-\ ) i niecały 98k przebiegu padła mi mechatronika w skrzyni. Mimo ponad 5 lat serwisów w ASO, VW nie zgodził się na tzw. "dobrą wolę" - wg ASO odpowiedź przyszła z systemu tego samego dnia, obstawiam że automat odrzucił bo ostatni serwis był zrobiony w 6 miesięcy temu poza ASO bo wymieniałem też klocki i tarcze przód i tył w zaufanym zakładzie.
Słaba ta jakość skoro przy takim przebiegu pada tak istotny element układu napędowego. Ponoć do wymiany jest też obudowa mechatroniki - tutaj nie wiem czemu, czy to się wymienia z automatu?
Koszt 5k zł z diagnostyką i wymianą na nowy element, który ponoć jest produkowany na zamówienie pod konkretny VIN - ktoś może to potwierdzić?


...spróbuj może tu dopytać Auto Serwis Krupa Tronic 513 022 800


p.s - możesz opisać objawy tej usterki ?
4
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kabum dnia Wczoraj o 11:33 »
miałem to samo DQ381, przebieg lekko ponad 80k, odmowa z automatu, a samo ASO nie chciało prosić o wsparcie od Importera pomimo tego, że auto było serwisowane na bieżąco, a ostatni przegląd miało chyba 3/4msc przed awarią.
Ja się dowiedziałem, że ta część pod "VIN" to część regenerowana. Normalnie naprawa wynosi na nowej mechatronice w ASO ok 8k.(przynajmniej takie dostałem info z innego ASO gdy chciałem porównać ceny) 
Skończyło się na tym, że zleciłem naprawę w nieautoryzowanym punkcie za 3k z wymianą oleju i filtra.

Ale tak jakość to żenada i na to powinna być akcja serwisowa. Na jednej z grup na FB nie ma tygodnia żeby ktoś nie pytał o tą usterkę.
5
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez S-Tig dnia Wczoraj o 11:07 »
To nie jest słaba jakość, to jest żenada po całości.Z tego co kojarzę padają jakieś zaworki i dobry magik może je wymienić znacznie taniej niż aso.
6
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez foxter11 dnia Wczoraj o 09:35 »
Niestety równo po 6 latach od zakupu (co do dnia :-\ ) i niecały 98k przebiegu padła mi mechatronika w skrzyni. Mimo ponad 5 lat serwisów w ASO, VW nie zgodził się na tzw. "dobrą wolę" - wg ASO odpowiedź przyszła z systemu tego samego dnia, obstawiam że automat odrzucił bo ostatni serwis był zrobiony w 6 miesięcy temu poza ASO bo wymieniałem też klocki i tarcze przód i tył w zaufanym zakładzie.
Słaba ta jakość skoro przy takim przebiegu pada tak istotny element układu napędowego. Ponoć do wymiany jest też obudowa mechatroniki - tutaj nie wiem czemu, czy to się wymienia z automatu?
Koszt 5k zł z diagnostyką i wymianą na nowy element, który ponoć jest produkowany na zamówienie pod konkretny VIN - ktoś może to potwierdzić?
7
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia 2024/04/19 12:25 »
Co w samochodzie (jakie czesci) odpowiada za niwelacje wibracji z przednich kol i zapobiega przenoszenia ich na bryle samochodu / podloge? Czy to sa jakies czesci zawieszenia, czy jakies specjalne poduszki gumowe?
...wibracje raczej powstają podczas obrotu jakiegoś elementu więc tam bym szukał przyczyny - wyważenie kół, łożyska, przeguby półosie. amortyzatory ... no chyba że miałeś na myśli że coś stuka to wtedy tuleje wahacza, sworzeń itd...
8
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia 2024/04/19 12:21 »
Teraz jest inny 1.5, EVO2. I ma wszystkie flaki na wierzchu, tam zdaje się w ogóle nie ma mocowań na osłonę.


... ale o te osłony pytał rafał17 więc może jemu się przyda ta informacja, skoro chce kupić osłony których nie ma  ;D


... a ogólnie to tak jak pisałem ...coś się pozmieniało  :)  a co z dolną też nie ma ?
9
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Corso dnia 2024/04/19 12:04 »
U góry jest kawałek piankowej maskownicy wokół korka wlewu oleju.
10
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez S-Tig dnia 2024/04/19 10:46 »
...to coś się pozmieniało u mnie i górna i dolna były ...
Teraz jest inny 1.5, EVO2. I ma wszystkie flaki na wierzchu, tam zdaje się w ogóle nie ma mocowań na osłonę.
Strony: [1] 2 3 ... 10