Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia Dzisiaj o 16:02 »
...2300 zł to jak za nowy to tanio, skoro naprawa sterownika to koszt 1700 zł.
2
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez foxter11 dnia Dzisiaj o 14:13 »
Tak naprawdę to nie wiem, przez telefon mówiono o "zamówieniu nowego sterownika pod VIN w fabryce" - ile w tym prawdy to nie wiem, bo starego nie dostałem do ręki.
3
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia Dzisiaj o 14:10 »
Skrzynia naprawiona. Spojrzałem w rachunek i koszt "sterownika" był 2300


...możesz doprecyzować ... nowego, po regeneracji/naprawie, z odzysku ??



4
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: VW TIGUAN III - ogólna dyskusja o modelu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mariobravox dnia Dzisiaj o 11:07 »
Moje wnioski po porównaniu Tiguana, Q5 oraz XC60 dla małżonki.
Wniosek ogólny, jak te auta kosztowały 3-4lata temu 100k to spoko ale teraz za tą kasę jakość środka odebrałem w większości jako kpinę.

Tiguan miałem dostępny tylko w Elegance i Special Edition. Jako zadowoleni posiadacze Tiguana z 2020r. odebrałem dobrze wersję SE, taki normalny Tiguan. Za 150k plus dodatki jestem w stanie to ogarnąć głową z dieslem natomiast cena robi się trochę zaporowa. Wyświetlacz trzeba brać zdecydowanie większy. W SE prosty ale bardzo solidny tunel środkowy, w Elegance te piano black to porażka. Całość wygląda jak w jakiś tanim Fiacie i nie chcę myśleć jak te piano będzie wyglądało po paznokciach damskich za kilka miesięcy. Dramat. Dodatkowo cofnięto rabaty, polityka anty sprzedażowa. Nie będzie Tiguana bo kupić takie auto za 200k z małym plusem to jak w gębę sobie dać.
Q5 największa porażka. Nawet nie chcę mi się pisać, otwierasz drzwi i ciąga na wymioty. Trzecie podejście do Audi i podobne odczucie z tym ze A7 i Q8 były chociaż nijakie a to coś to dno i muł. Obrzydliwe wnętrze od tabletu w dół, tandeta.
XC60 Najlepsze wrażenie, te auto wygląda bardzo solidnie ma normalny silnik(1.5Tsi uważam w aucie za 200k za żart, wiem w gratisie są dolewki oleju i odwiedki cykliczne w ASO) itp. itd. Są małe detale które dziwią, trochę żenują ale i nigdy nie miałem do czynienia z Volvo. Wyświetlacz centralny lekko śmieszny na pewno do przyzwyczajenia się od nowa. Dziwne wypełnienia jakimś filcem np. wnęki drzwi wiem że to pewnie eco ale wygląda na biedę.
Podsumowanie tego mocno skrótowego opisu brzmi szukamy dalej, podejdziemy na spokojnie do tematu Volvo, może poczekamy na nowe BMW X3 ale do 250k będzie to bieda pewnie.


5
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Corso dnia Dzisiaj o 10:46 »
bo inaczej "utylizują"
Wymienia jakieś zaworki i pójdzie do następnego. ;)
6
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez foxter11 dnia Wczoraj o 11:04 »
Skrzynia naprawiona. Spojrzałem w rachunek i koszt "sterownika" był 2300 brutto. Reszta to diagnoza (1000 - w tym demontaż i montaż mechatroniki), wymiana oleju - 1000zł i jakaś drobnica typu obudowy, oringi, itp.
W sumie 4900zł.
Co ciekawe "starego" sterownika nie dostałem bo ponoć to trzeba zgłaszać przed naprawą bo inaczej "utylizują". No ciekawe...
7
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: wibracje/drgania siedzeń podczas postoju na światłach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafal17 dnia 2024/05/08 16:04 »
dzisiaj jeszcze zauważyłem, jak zmniejszę obroty wentylacji z auto (max) na małą to też wibracje są mniej odczuwalneczyli tak jakby coś z klimą lub wentylatorem - tak mi się wydajeRafal
8
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Diesel - dziwny dźwięk przy puszczaniu gazu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Darayavahus dnia 2024/05/07 15:23 »
Gdzieś od pół roku mam takie dziwne efekty dźwiękowe przy lekkim dogazowaniu, właściwie przy schodzeniu z obrotów:
https://www.youtube.com/watch?v=aUDAptK6-4M

Na początku to było sporadycznie, a teraz praktycznie zawsze potrafię zreprodukować. Objawia się głównie podczas manewrowania, na postoju i jeśli podczas jazdy zmieniam zdanie, typu np ruszam na skrzyżowaniu ale w ułamku sekundy jednak zmieniam zdanie - wtedy, gdy silnik się jeszcze za mocno nie wkręca ale schodzi do obrotów jałowych. Podczas płynnej jazdy czy przy zmianie biegów nic takiego nie słychać. Ktoś ma jakiś pomysł? Filmik dość dobrze oddaje dźwięk, obrazowo to tak jakby wibracje z telefonu albo jakiś silniczek krokowy. Źródło pod maską ale nie udało mi się znaleźć czy z lewej, czy z prawej, z przodu czy z tyłu. Dużo lepiej to jest słyszalne w środku, tak jakby szło po nadwoziu. Nie mam już pomysłu jak to zlokalizować. Poza tym jeździ normalnie.
9
VW TIGUAN I - 2007-2016 / Odp: Problem z silnikiem 2.0TDI po usunięciu DPF
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bart 19861002 dnia 2024/05/05 19:33 »
VW Tiguan 2015 r2.0 150k CUVC brak kodow bledow problem z brakiem mocy przy wyzszych obrotach do 140 na godzine przyspiesza normalnie ma pelna moc po chwili nie reaguje na gaz i zwalnia tak jak by byl w trybie awaryjnym wyrzucajac na luz wkreca sie na obroty wbijajac nastepnie 6 nadal zwalnia zatrzymanie auta i ponowne odpalenie nic nie pomaga nie ma mocy w ogole postoi kolo 10 min i moc powraca i znow tak samo DPF of egier niskocisnieniowy of (zaslepiony)atblue of doradcie czy te sa normalne i ewentualnie w jakie bloki pomiarowe mam wejsc by sprawdzic cos wiecej
10
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Corso dnia 2024/05/05 15:26 »
Witam.Dzisiaj podczas deszczu miałem dziwną sytuację z wycieraczkami, podczas normalnej pracy, czy to stałej czy przerywanej działały normalnie, ale gdy dałem dzwignią na dół w celu jednorazowego przetarcia szyb, zadziałały jakoś wolniej a wracając strasznie skakały po szybie, i tak za każdym razem. Gdy dałem dzwigienkę do góry w tryb pracy stałej lub przerywanej, normalnie, jednorazowe przetarcie, znów skaczą. Po wyjściu z auta i powrocie, normalnie, także w tym jednorazowym ruchu, miał ktoś taki przypadek?
Strony: [1] 2 3 ... 10