Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lilunat dnia Wczoraj o 18:20 »
Dzięki za opinie.
Do środy muszę podjąć decyzję. Któraś z opcji będzie, bo zależy mi też na tym progresywnym układzie kierowniczym.
Ogólnie przesiadam się z dość twardego civica, więc tu wszystko wydaje się mega komfortowe  ;D
Jednak pewne prowadzenie jest dla mnie równie ważne, więc jakiś kompromis muszę znaleźć.
2
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez picia89 dnia Wczoraj o 16:44 »
Jeździłem demo bez DCC, zarówno ze zwykłym zawieszeniem jak i tym "sportowym". W obu to zawieszenie bardzo dobrze pracowało ale każdy ma inne poczucie "komfortu". Co mogę powiedzieć to z obserwacji swojego przypadku (zrezygnowałem z DCC) jak i niemieckich forów stwierdzam, że auta z DCC produkują się szybciej :)
3
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thanek dnia Wczoraj o 12:51 »
Ja do swojego nie dobrałem DCC bo handlarz odstraszył mnie opiniami że niby jest głośne. Teraz nie mam DCC, jest twardo i głośno 😛 bierz dcc - później już nie dokupisz.
4
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adas2336 dnia 2024/05/02 22:02 »
Wszystko zależy. Miałem okazję na testach jechać tiguanem II generacji na zimowych oponach 18" jak zamawiałem III bo nie mieli na stanie. Osobiście bardzo komfortowo się jechało w porównaniu do obecnego Audi A3. Ja zamówiłem DCC Pro przy 18 calach które mam w standardzie przy wersji elegance. Chcę mieć jak największy komfort jednak z tego co słyszałem to ponoć standardowe zawieszenie jest ustawione na komfort i dobrze się porusza. Jednak zawsze wolę mieć też progresywny układ kierowniczy i to była podstawowa przyczyna brania DCC. Sportowe zawieszenie też ma progres ale jednak nie lubię sportowego podwozia. Poszukaj może gdzieś samochodu z DCC i sprawdź jak jedzie. 2 lata temu jechałem nowym testowym arteonem na 20 calach z DCC w trybie "super komfort" i cała moja rodzina powiedziała że tym się jeździć nie da i osobiście podpisuje się pod tym kiedy te same dziury golf 8 z standardowym zawieszeniem i 18 calach pochłaniał gładko. Po tych samych dziurach Tiguan II już naprawdę dobrze się spisywał na standardowym zawieszeniu. HUD pokazuje wskazówki i z CarPlay jak i z Android Auto z tego co można u zachodnich sąsiadów usłyszeć ale lepiej podjechać, podłączyć i samemu zobaczyć.


PS. Jakiś czas temu dostałem potwierdzony 20 tydzień produkcji a więc w ciągu 2-3 tyg. będzie powstawał. Czyli jeśli wszystko się uda za pełną konfiguracją elegance czeka się ok 3 miesięcy i będę mógł wam opisać działanie pełnej wersji co oczywiście opisze. Myślę że recenzja będzie bardzo długa :)
5
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez firemantom dnia 2024/05/02 19:46 »
Cześć, od odbioru auta z salonu przejechałem niespełna 700km. Od samego początku wg mnie DSG/albo coś innego hałasuje. Ogólnie biegi zmieniają się płynnie, bez problemów ale np. przy ruszaniu słychać hałas który ciężko określić. Jest to jakby metaliczny stukot, podobnie jest przy jeździe na rondzie w lewo przy dodaniu gazu słychać dziwny dźwięk, jakby szuranie. Podobne szuranie miałem w Golfie 7 z manualną skrzynią i problem rozwiązało delikatne przesunięcie łapy silnika. Czy jakieś dźwięki w nowym aucie to norma, czy mam się czegoś obawiać?
6
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lilunat dnia 2024/05/02 17:03 »
Witam Wszystkich.
Jestem na kupnie Tiguana w wersji special edition. Wstępnie już skonfigurowałem co i jak (V5GQCJ8V), ale mam kilka wątpliwości.Przede wszystkim zawieszenie. Wybrałem opcję 18 calowych kół plus sportowe zawieszenie. Zastanawiam się czy warto dopłacić do DCC Pro, czy przy takich felgach nie ma to sensu? Głównie zależy mi na komforcie, ale żeby auto też w miarę prowadziło się w zakrętach.
Wersja demo, którą jeździłem była na 19 calowych kołach bez DCC. Jeździła zaskakująco dobrze w zakrętach, ale i w miarę komfortowo na dziurawych drogach, więc też jest to jakaś opcja do ewentualnego rozpatrzenia.

Druga kwestia, to head-up display. Czy on pokazuje również wskazówki z nawigacji google?

Z góry dzięki za pomoc :)
7
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: wibracje/drgania siedzeń podczas postoju na światłach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafal17 dnia 2024/05/01 08:06 »
cześć,wczoraj zauważyłem, że te raz mocno raz mniej wyczuwalne drgania szczególnie foteli przednich są w przypadku:- postój na światłach (obroty poniżej 1000)- silnik zimny - nie dawno rozpocząłem jazdę- temperatura oleju (pokazuje już 90 stopni) - ale to chyba nie ma znaczenia - wczoraj było bardzo ciepło
- włączona jest klima!
jeżeli wyłączę klimę wibracje są bardzo delikatnie wyczuwalne, jak wyłączę w ogóle nawiew to już nic nie czućjak znowu włączę klimę to wibracje znowu są
Jeżeli silnik jest już po przejechaniu kilku kilometrów to wyłączenie klimy i jej włączenie nie jest już tak bardzo odczuwalne jako drgania
8
Modele hybrydowe i elektryczne / Odp: Spalanie - apetyt naszych Tiguanów eHybrid
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Galon dnia 2024/04/30 21:46 »
Wynik w czasie jazdy miejskiej, bez korków.
9
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Zamykanie tylnej klapy bagaznika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mave dnia 2024/04/30 21:08 »
...o którym przycisku piszesz i gdzie jest kluczyk w opisanej sytuacji...
10
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Zamykanie tylnej klapy bagaznika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Galon dnia 2024/04/30 20:54 »
Nie spotkałem się z takim działaniem pokrywy, ale kiedyś zrobiła mi tak szyba w drzwiach kierowcy, bo otworzyłem je gdy była zamykana. Nie chciała sie domknąć i aby ją dosunąć do ramy musiałem impulsowo podnosić, jezeli przesadziłem i doszła do ramy to opuszczała się na zapamiętaną "szparę". Pomogło wyłączenie zapłonu, a potem przytrzymanie dłuższej chwili klawisza.
Strony: [1] 2 3 ... 10