Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: DSG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez foxter11 dnia Dzisiaj o 11:04 »
Skrzynia naprawiona. Spojrzałem w rachunek i koszt "sterownika" był 2300 brutto. Reszta to diagnoza (1000 - w tym demontaż i montaż mechatroniki), wymiana oleju - 1000zł i jakaś drobnica typu obudowy, oringi, itp.
W sumie 4900zł.
Co ciekawe "starego" sterownika nie dostałem bo ponoć to trzeba zgłaszać przed naprawą bo inaczej "utylizują". No ciekawe...
2
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: wibracje/drgania siedzeń podczas postoju na światłach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafal17 dnia Wczoraj o 16:04 »
dzisiaj jeszcze zauważyłem, jak zmniejszę obroty wentylacji z auto (max) na małą to też wibracje są mniej odczuwalneczyli tak jakby coś z klimą lub wentylatorem - tak mi się wydajeRafal
3
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Diesel - dziwny dźwięk przy puszczaniu gazu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Darayavahus dnia 2024/05/07 15:23 »
Gdzieś od pół roku mam takie dziwne efekty dźwiękowe przy lekkim dogazowaniu, właściwie przy schodzeniu z obrotów:
https://www.youtube.com/watch?v=aUDAptK6-4M

Na początku to było sporadycznie, a teraz praktycznie zawsze potrafię zreprodukować. Objawia się głównie podczas manewrowania, na postoju i jeśli podczas jazdy zmieniam zdanie, typu np ruszam na skrzyżowaniu ale w ułamku sekundy jednak zmieniam zdanie - wtedy, gdy silnik się jeszcze za mocno nie wkręca ale schodzi do obrotów jałowych. Podczas płynnej jazdy czy przy zmianie biegów nic takiego nie słychać. Ktoś ma jakiś pomysł? Filmik dość dobrze oddaje dźwięk, obrazowo to tak jakby wibracje z telefonu albo jakiś silniczek krokowy. Źródło pod maską ale nie udało mi się znaleźć czy z lewej, czy z prawej, z przodu czy z tyłu. Dużo lepiej to jest słyszalne w środku, tak jakby szło po nadwoziu. Nie mam już pomysłu jak to zlokalizować. Poza tym jeździ normalnie.
4
VW TIGUAN I - 2007-2016 / Odp: Problem z silnikiem 2.0TDI po usunięciu DPF
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bart 19861002 dnia 2024/05/05 19:33 »
VW Tiguan 2015 r2.0 150k CUVC brak kodow bledow problem z brakiem mocy przy wyzszych obrotach do 140 na godzine przyspiesza normalnie ma pelna moc po chwili nie reaguje na gaz i zwalnia tak jak by byl w trybie awaryjnym wyrzucajac na luz wkreca sie na obroty wbijajac nastepnie 6 nadal zwalnia zatrzymanie auta i ponowne odpalenie nic nie pomaga nie ma mocy w ogole postoi kolo 10 min i moc powraca i znow tak samo DPF of egier niskocisnieniowy of (zaslepiony)atblue of doradcie czy te sa normalne i ewentualnie w jakie bloki pomiarowe mam wejsc by sprawdzic cos wiecej
5
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Corso dnia 2024/05/05 15:26 »
Witam.Dzisiaj podczas deszczu miałem dziwną sytuację z wycieraczkami, podczas normalnej pracy, czy to stałej czy przerywanej działały normalnie, ale gdy dałem dzwignią na dół w celu jednorazowego przetarcia szyb, zadziałały jakoś wolniej a wracając strasznie skakały po szybie, i tak za każdym razem. Gdy dałem dzwigienkę do góry w tryb pracy stałej lub przerywanej, normalnie, jednorazowe przetarcie, znów skaczą. Po wyjściu z auta i powrocie, normalnie, także w tym jednorazowym ruchu, miał ktoś taki przypadek?
6
VW TIGUAN I - 2007-2016 / Problem z silnikiem 2.0TDI po usunięciu DPF
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bart 19861002 dnia 2024/05/04 20:45 »
@bartlomiejpilarc8:VW Tiguan 2015r 2.0 TDI 4x4 brak błędów DPF zlikwidowany i wykodowany delikatnie ubywa płynu chłodzącego a problem jest taki że jak się rozgrzeje to wpada w tryb awaryjny i nie jedzie więcej jak 140 pomożecie?
7
VW TIGUAN II - 2016 - 2024 / Odp: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ratoschlaff dnia 2024/05/04 10:19 »
Poczytaj w wątku DSG7-halasuje https://vag-forum.pl/vw-tiguan-ii/dsg7-halasuje/msg442/#msg442


Problem znany i wałkowany latami  :-\
8
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lilunat dnia 2024/05/03 18:20 »
Dzięki za opinie.
Do środy muszę podjąć decyzję. Któraś z opcji będzie, bo zależy mi też na tym progresywnym układzie kierowniczym.
Ogólnie przesiadam się z dość twardego civica, więc tu wszystko wydaje się mega komfortowe  ;D
Jednak pewne prowadzenie jest dla mnie równie ważne, więc jakiś kompromis muszę znaleźć.
9
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez picia89 dnia 2024/05/03 16:44 »
Jeździłem demo bez DCC, zarówno ze zwykłym zawieszeniem jak i tym "sportowym". W obu to zawieszenie bardzo dobrze pracowało ale każdy ma inne poczucie "komfortu". Co mogę powiedzieć to z obserwacji swojego przypadku (zrezygnowałem z DCC) jak i niemieckich forów stwierdzam, że auta z DCC produkują się szybciej :)
10
VW TIGUAN III - 2024 - 20xx / Odp: Zamawianie, czas oczekiwania i odbiór nowego auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thanek dnia 2024/05/03 12:51 »
Ja do swojego nie dobrałem DCC bo handlarz odstraszył mnie opiniami że niby jest głośne. Teraz nie mam DCC, jest twardo i głośno 😛 bierz dcc - później już nie dokupisz.
Strony: [1] 2 3 ... 10