Czy ktoś już ubezpieczał dwulatka?? Jakieś sugestie??Mam coś szukać, czy zdać się na dealer'a?
Ja dopiero na początku października, ale na pewno warto porównać różne opcje. Ubezpieczyciele chętniej dają dobrą ofertę nowym klientom, niż starym.
Cytat: asta w 2018/06/18 20:07
Czy ktoś już ubezpieczał dwulatka?? Jakieś sugestie??Mam coś szukać, czy zdać się na dealer'a?
Zbliża mi się wielkimi krokami, ale wątpię abym znalazł ofertę pokrywającą to samo co oferuje ASO i w lepszej cenie - lepsza, mam na myśli kilka stówek różnicy, bo dla 100 PLN nie będę sobie głowy zawracał.
Cytat: arekp w 2018/06/18 21:20
Cytat: asta w 2018/06/18 20:07
Czy ktoś już ubezpieczał dwulatka?? Jakieś sugestie??Mam coś szukać, czy zdać się na dealer'a?
Zbliża mi się wielkimi krokami, ale wątpię abym znalazł ofertę pokrywającą to samo co oferuje ASO i w lepszej cenie - lepsza, mam na myśli kilka stówek różnicy, bo dla 100 PLN nie będę sobie głowy zawracał.
W zeszłym roku zmiana z Allianz (oferta dilera), nawet po uwzględnieniu opłaty leasingowej za zmianę ubezpieczyciela (300zł), dała mi oszczędność rzędu 700-800zł.
A zmieniłem na PZU i zakres ubezpieczenia co najmniej podobny lub lepszy. Z resztą zakresu pilnuje leasing ;)
Czyli sumaryczna różnica ~1000 PLN? Aż ciężko w to uwierzyć.
Oferty dealerów, również te na odnowienia nie są złe.
Jednak od 4 lat ubezpieczam auta przez brokera. Zawsze mam ofertę sporo tańszą i o podobnym/lepszym zakresie. Zwykle jest tylko jedna, góra dwie. Reszta jest droższa od oferty dealera. Różnice potrafią być zaskakująco duże w wypadku tych naprawdę dobrych ofert.
Cytat: rk w 2018/06/18 22:09Jednak od 4 lat ubezpieczam auta przez brokera. Zawsze mam ofertę sporo tańszą i o podobnym/lepszym zakresie.
Kupując auta bez finansowania, bo to dość ważny element uzupełniający ;-)
różnica spora a i z PZU nigdy nie było problemu w moim przypadku, na mnie czas we wrześniu czyli niedługo a że część mam u nich ubezpieczeń i bodajże Żony Smarta to i pewnie jakieś zniżki ;)
Dealer proponuje mi ubezpieczenie dealerskie (nowe auto) Allianz lub Hestia (w obu przypadkach pakiet Optimum).
Macie doświadczenie, które lepiej brać? Zakres praktycznie ten sam, cena też.
Cytat: Robert_em w 2018/06/18 21:32W zeszłym roku zmiana z Allianz (oferta dilera), nawet po uwzględnieniu opłaty leasingowej za zmianę ubezpieczyciela (300zł), dała mi oszczędność rzędu 700-800zł.
A zmieniłem na PZU i zakres ubezpieczenia co najmniej podobny lub lepszy. Z resztą zakresu pilnuje leasing
Mam podobnie, w styczniu rozpoznawałem oferty bo w lutym mijał mi pierwszy rok i najlepszą dostałem od PZU podobnie jak
@Robert_em , taniej o około 800pln niż dawał Salon/ASO VW. Do tego wartość auta wyliczyli po roku sporo wyższą i wynegocjowałem stałą wartość auta przez cały drugi rok :)
Rozumiem, że to pewnie marketingowy zabieg by ściągnąć stałego klienta spowrotem do PZU i w 3 roku nie będzie już tak pięknie, ale to się będę martwił za rok.
U mojego brokera oferta na nowe auto była tańsza o kilkaset złotych od oferty dealera (zakres podobny, zwykle biorę dość szerokie ubezpieczenia).Po roku o ponad tysiąc złotych od konkurencji z szerokim zakresem (tym razem Generali). Zawsze sprawdzam opinie o likwidacji przed podjęciem decyzji.
Generalnie sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie i co jest dobre teraz to za tydzień, dwa już może takie nie być.
Cześć wszystkim. Mam takie pytanie. Pierwszy raz korzystam z leasingu i nie wiem czy ubezpieczenie na nowe auto w leasingu jest na mnie jako osobę czy na moją działalność czy na firmę leasingową? Chodzi mi o utratę zniżek w przypadku potrzeby skorzystania z ubezpieczenia. W PZU zawsze wykupuje "ochronę zniżek" oddzielnie dla OC i AC. Daje mi to to że raz w ciągu roku mogę użyć ubezpieczenia bez utraty tychże zniżek. Dokładam sobie "Auto szybę" i wtedy ewentualnie gdyby coś to do 2000PLN mi wymienią również bez utraty zniżek z tego tytułu. To na prawdę fajnie działa i nie chciałbym z tego rezygnować jeżeli ubezpieczenie byłoby na mnie. Stąd pytam bo dopłata do tego aby ubezpieczyć się samemu to jednorazowo 300PLN i wtedy można ubezpieczać samemu.
Zwariuje z tym "ś". Czy tylko ja tak mam że jak wpiszę tę literę to mi się post wysyła?
@knittos - poniżej masz polisę do wglądu w temacie na kogo jest ubezpieczony samochód. Tu nie dysponujesz swoimi zniżkami. Co do szczegółów i zakresu ubezpieczenia typu szyba czy assistance, to juz musisz dogadywać indywidualnie.
(https://images91.fotosik.pl/5/eadfd80a9eafe798med.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/eadfd80a9eafe798)
Aha czyli jeżeli zaliczę stłuczkę lub coś innego to mi zniżki ni pójdą. Ale jak wtedy leasing się do tego odniesie? Miał ktoś już jakąś sytuacje z autem w leasingu z takim ubezpieczeniem?
Dzięki
@VENOM
Cytat: knittos w 2018/07/25 20:17Aha czyli jeżeli zaliczę stłuczkę lub coś innego to mi zniżki ni pójdą
jeżeli jest to jednoosobowa działalność gospodarcza to pójdą, Ty jesteś ubezpiczającym
Zniżki stracisz nawet jak zaliczysz dzwonka innym autem a Ty będziesz sprawcą. System Cię znajdzie ;)
Czy ktoś może ostatnio przedłużał ubezpieczenie u dealera? Otrzymałem ofertę na kontynuację pakietu w Allianz (pakiet Optimum dla VW Leasing) i o ile wartość samochodu po roku została oszacowana na 81% tej z pierwszej faktury, to składka pozostała co do złotówki na tym samym poziomie... Oznaczałoby to wzrost ceny z 3.2% na 3.9% wartości, czy rzeczywiście ceny tak poszły w górę?
Może VW przy zakupie nowego auta daje preferencyjną stawkę na ubezpieczenie. Nie wiem jak będzie za rok, ale teraz mam ofertę pakietu dealerskiego na 3,1% wartości auta zarówno z Hestii jak i z Allianz (pakiet Optimum).
Co prawda ja biorę za gotówkę, ale to chyba nie ma znaczenia.
Cytat: MrBlacker w 2018/06/20 14:32Dealer proponuje mi ubezpieczenie dealerskie (nowe auto) Allianz lub Hestia (w obu przypadkach pakiet Optimum).
Macie doświadczenie, które lepiej brać? Zakres praktycznie ten sam, cena też.
Witaj MrBlacker. Miałem identyczny problem i taką samą ofertę od dealera (zakup nowego samochodu za gotówkę). Przedstawicielka ubezpieczeniowa u dealera poinformowała mnie, że nie znajdę lepszej oferty niż u dealera VW (Allianz od samochodu wartości 140.000 zaproponował mi ubezpieczenie za ok. 3.600). Jednak wysłałem kilka zapytań do innych firm ubezpieczeniowych i dostałem najlepszą ofertę od PZU (na tych samych warunkach za 2.500)!!!. Pokazałem to tej pani i po krótkich negocjacjach zrobiła mi ofertę za 2.350 (Dealerskie-PZU) gdzie wcześniej twierdziła, że PZU nie ma z nimi podpisanej umowy i ma najgorsze oferty itp. Zadzwoń na infolinie PZU i zrobią Ci wycenę od ręki. Sprawdź też w innych firmach. Pozdrawiam
Cytat: robi0172 w 2018/07/26 10:52
Cytat: MrBlacker w 2018/06/20 14:32Dealer proponuje mi ubezpieczenie dealerskie (nowe auto) Allianz lub Hestia (w obu przypadkach pakiet Optimum).
Macie doświadczenie, które lepiej brać? Zakres praktycznie ten sam, cena też.
Witaj MrBlacker. Miałem identyczny problem i taką samą ofertę od dealera (zakup nowego samochodu za gotówkę). Przedstawicielka ubezpieczeniowa u dealera poinformowała mnie, że nie znajdę lepszej oferty niż u dealera VW (Allianz od samochodu wartości 140.000 zaproponował mi ubezpieczenie za ok. 3.600). Jednak wysłałem kilka zapytań do innych firm ubezpieczeniowych i dostałem najlepszą ofertę od PZU (na tych samych warunkach za 2.500)!!!. Pokazałem to tej pani i po krótkich negocjacjach zrobiła mi ofertę za 2.350 (Dealerskie-PZU) gdzie wcześniej twierdziła, że PZU nie ma z nimi podpisanej umowy i ma najgorsze oferty itp. Zadzwoń na infolinie PZU i zrobią Ci wycenę od ręki. Sprawdź też w innych firmach. Pozdrawiam
Dodam jeszcze, że w/w samochód ubezpieczałem pod koniec czerwca tego roku i posiadałem wszystkie zniżki czyli 70%.
Aż z ciekawości zadzwoniłem do PZU i wyliczyli mi ofertę.
2% wartości auta !!! Szok.
Full pakiet: OC, AC, NNW, z ochroną zniżek, z ochroną sumy ubezpieczenia, naprawa serwisowa, Assistance Polska i Europa itd.
Oczywiście przy pełnych zniżkach.
No to mam podkładkę do negocjacji.
Cytat: MrBlacker w 2018/07/26 11:29Aż z ciekawości zadzwoniłem do PZU i wyliczyli mi ofertę.
2% wartości auta !!! Szok.
niestety dla samochodu w leasingu PZU ma słabą ofertę
kończy mi się za dwa miesiące ale chyba mimo wszystko pozostanę w VW bo księgowa drze się o koszta :D leasing
Cytat: WOLF w 2018/07/27 12:06bo księgowa drze się o koszta
one wszystkie chyba tak mają ...
No więc jestem z polisą "w ręce". Nie będę wymieniał wszystkich ofert jakie zebrałem, ale lekkie podsumowanie:
- ASO interesującą mnie ofertę wyceniło na 3666 PLN (pakiet dealerski Allianz)
- mój stały broker nie miał do zaoferowania nic znacząco lepszego (polisa + opłata leasingowa za weryfikację dawały końcową oszczędność na poziomie 200 PLN)
- skorzystałem z uprzejmości innego poleconego mi brokera, tu niestety potwierdziło się powyższe, nic ciekawego. Jedynie LINK4 z zaskakująco niską polisą na 2564 PLN
Niestety LINK4 mnie nie interesuje, ponieważ wychodzę z założenia że ubezpieczenie kupuję dla "świętego spokoju", a jeśli moje wewnętrzne obawy budzi nazwa ubezpieczyciela, to nie jest to oferta mieszcząca się w opisanej kategorii.
Co jednak uzyskałem finalnie. Mając w ręku ofertę LINK4 z gigantyczną różnicą w cenie, uzyskałem kontrofertę Allianz w cenie 3116 PLN z wliczonym dodatkowym pakietem ochrony szyb - można dwa razy w roku skorzystać z wymiany szyb w sieci ASO VW (koszt jeśli dobrze pamiętam 150 PLN).
Mocno podrożało OC, w zeszłym roku 625 PLN, w tym już 750 PLN.
Z ciekawostek, LINK4 wyliczył wartość mojego auta na 123 000 PLN brutto, Allianz 114 075 PLN brutto.
Brałbym Link 4, miałem rozliczaną szkode z tej firmy zero problemów. Axa też zero problemów. Aso OLEL ŻOLIBORZ porażka jedno naprawiali drugie gnietli i rozwalali. To tak na marginesie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Dodam tylko, bo może nie wszyscy wiedzą - Link4 należy w całości do PZU. Różnica polega na sposobie dystrybucji polis.
Cytat: Fircyk w 2018/08/03 22:57Brałbym Link 4
Przy doliczeniu do przedstawionego Allianz kwoty 366 PLN brutto (300 PLN netto wg. cennika) za rozpatrzenie formularza zewnętrznej polisy, wychodzi różnica niecałych 200 PLN. Odliczamy dopłacone w Allianz 150 PLN za pakiet szyby i zostaje niecałe 50 PLN różnicy. Szkoda czasu na procesowanie papierów, a jeśli jeszcze ktoś jak ja bierze pod uwagę lojalność we współpracy, to kompletnie nie warto nawet dla tych 200 PLN ;-)
To teraz już wiesz, skąd się wzięło to 300 PLNów:) Następnym razem bym próbował ten wpis negocjować (o ile to możliwe). Poza tym, lojalność w stosunku do firmy ubezpieczeniowej i ASO które raczej nie są tak lojalne jak ty:). No bez jaj. Zwłaszcza ASO probujące Cię skubnąć na 500 PLN.....
Ten LINK4, miałem u nich likwidację i problemów nie było. To likwidacja (bezproblemowość/szybkość) jest tym co jest istotne, i nie przeszłe sytuacje a bieżąca, poparta doświadczeniami klientów polityka. Brokerzy to wiedzą (właśnie od klientów) i nie wpuszczą Cię raczej na minę.
Ja zawsze biorę najtańszą ofertę spełniającą moje kryteria.
I teraz jak będzie 'całka', to będziesz 9000 do tyłu;) Ja brałbym LINK4.
Cytat: rk w 2018/08/04 12:34Ja brałbym LINK4.
Powiedziałem, że jak Ciebie namówi w tym roku, to w przyszłym pogadamy ;-)
Za rok to wisienka będzie gdzieś indziej;) Z doświadczenia to zwykle jest 1,2 ofery które wyróżniają się ceną i akceptowalnymi parametrami.
W grudniu 2017 najlepiej wypadło dla mnie Generali (akceptowalne OWU oraz dużo wyższa niż u innych wartość pojazdu).
Ostatnio niestety była tendencja, że ubezpieczyciele zaniżali wartość auta aby oferować tańsze AC. W wypadku aut stockowych / standardowych linii kwoty się mniej więcej zgadzały ale w wypadku lepiej wyposażonych aut różnice były zbyt duże.
u mnie padło na PZU mimo iż księgowa krzyczy o ,,koszta " -przeważyło to iż teraz mam wszystko w jednej firmie -auta ,dom firma i inne ;D .
szlak mnie trafiał jak co jakiś czas było info z różnych firm ubezpieczeniowych tu się kończy tam się kończy ,a tam się będzie kończyć i negocjacje z każdym z osobna- teraz spokój czego i Wam życzę
aby uniknąć pytań różnica ok 1000zł oczywiście trzeba brać pod uwagę -300zł netto za zmianę warunków pomogła wycena z infolinii
Ja z ciekawości poprosiłem w PZU o wycenę ubezpieczenia, choć w pierwszym roku chyba i tak nie mam wyjścia i muszę brać od dealera w kwocie 3% wartości (leasing) i różnica pomiędzy PZU a dealerem to ~1000zł
Nie musisz brać od dealera tylko ubezpieczenie "z zewnatrz" mieć (prawie) takie same owu i leasingodawca musi takie ubezpieczenie zatwierdzić. Z tego co pamiętam to w vw leasing jeszcze trzeba za to dopłacić :)
CytatNie musisz brać od dealera tylko ubezpieczenie "z zewnatrz" mieć (prawie) takie same owu i leasingodawca musi takie ubezpieczenie zatwierdzić. Z tego co pamiętam to w vw leasing jeszcze trzeba za to dopłacić
To by była bardzo dobra wiadomość, z tego co się dowiadywałem (ale tylko w salonie), to pierwszy rok muszę ubezpieczyć w salonie i dopiero po roku mogę ubezpieczyć na własną rękę. Zadzwonię jutro do VW Financial Service i dowiem się dokładnie.
Cytat: wrb w 2018/12/09 23:22
CytatNie musisz brać od dealera tylko ubezpieczenie "z zewnatrz" mieć (prawie) takie same owu i leasingodawca musi takie ubezpieczenie zatwierdzić. Z tego co pamiętam to w vw leasing jeszcze trzeba za to dopłacić
To by była bardzo dobra wiadomość, z tego co się dowiadywałem (ale tylko w salonie), to pierwszy rok muszę ubezpieczyć w salonie i dopiero po roku mogę ubezpieczyć na własną rękę. Zadzwonię jutro do VW Financial Service i dowiem się dokładnie.
I co się dowiedziałeś?
Cytat: Hamsters w 2018/12/14 22:14
Cytat: wrb w 2018/12/09 23:22
CytatNie musisz brać od dealera tylko ubezpieczenie "z zewnatrz" mieć (prawie) takie same owu i leasingodawca musi takie ubezpieczenie zatwierdzić. Z tego co pamiętam to w vw leasing jeszcze trzeba za to dopłacić
To by była bardzo dobra wiadomość, z tego co się dowiadywałem (ale tylko w salonie), to pierwszy rok muszę ubezpieczyć w salonie i dopiero po roku mogę ubezpieczyć na własną rękę. Zadzwonię jutro do VW Financial Service i dowiem się dokładnie.
I co się dowiedziałeś?
Dzwoniąc do VW FS dowiedziałem się, ze ten leasing który mam brać czyli EasyBuy 101% wymaga tego, żeby w pierwszym roku ubezpieczyć auto za pośrednictwem VW. Przyznam szczerze, że nie przekonało mnie to w 100%. Tak czy siak muszę przebrnąć przez regulamin bo w przyszłym tygodniu podpisuję papiery i mam nadzieję, że tam znajdę czarno na białym czy trzeba czy nie.
Jak bierzesz leasing lub kredyt na auto z VWFS to razem masz ubezpieczenie na finansowanie. Możesz nie brać od nich finansowania, ale wątpię czy gdzieś indziej dostaniesz lepsze warunki. :)
Dodatkowo na pierwszy rok trzeba wziąć ubezpieczenie samochodu od dealera VW (chyba 3-3,5% wartości auta), ale możesz wziąć symulację od dowolnego ubezpieczyciela i przedstawić ją dealerowi VW, który na tej podstawie przygotuje Ci odpowiednio dobrą ofertę od siebie.
Jeśli natomiast chodzi o ubezpieczenie GAP to w VW nie jest obowiązkowe nie narzucają, najlepsza oferta jest od WAGAS i tą np. mój dealer VW sugerował. Np. w Jeepie przy promocyjnym finansowaniu jest obowiązkowy GAP - 2 razy droższy niż od WAGAS).
Ile płacicie za ubezpieczenie? Pakiet dilerski?
Ja przez mleasing w AXA. 3200zl za pierwszy rok przy wartości auta 150 brutto. Drugi rok 3800 :(
Ale
@Peterka pyta o pakiet dilerski, gdzie masz full opcje i spokój w razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia 🙂
Ja zapłaciłem ok. 3% wartości samochodu za pełen pakiet (OC, AC, NNW i Assistance).
Dostałem ofertę 2,9% Allianz lub Hestia 3,2%
Obie ofety w salonie oczywiście z adnotacją, że jak biorę leasing vw to muszę skorzystać z jednej albo drugiej.
@Peterka w tym wątku pisaliśmy sporo o ubezpieczeniu więc warto przeczytać od samego początku.
Przeważnie dealerzy oferują Allianz lub Hestia za 3% wartości auta, ale jak się przyjdzie do nich z ofertą od innego ubezpieczyciela (np. PZU za 2%) to bez problemu przygotują swoją ofertę na podobną kwotę. Trzeba być tylko trochę zorientowanym i przygotowanym.
Wczoraj ubezpieczałem nowego Allspacea w leasingu - 3% Allianz
U mnie kontynuacja ubezpieczenia u dealera, tam gdzie kupowałem samochód. Ubezp. w Allianz, wartość tiga wg Eurotax 157 tysi. Full zniżki i full pakiet łącznie z szybami za jedyne 5032 PLN
Panowie leasing-owcy pytanko jak brałem leasing diler powiedział że dostaje od nich ubezpieczenie przez 3 lata a na resztę czyli 2 lata(mam5) co mi zostanie mogę kupić u nich lub sobie znaleść sam. Raty są rozliczone na 5 lat ze stała ratą. Diler powiedział że po 3 latach samochód traci na wartości i ubezpieczenie bedzię kosztować mniej czyli rata będzie wynosić mniej więcej podobnie, wspomnę że w dokumentach jest uwzględnione ubezpieczenie w kwocie( nie pamietam 6 tys chyba) wliczone w raty. Pytanie czy po 3 latach jak wezmę sobie ubezpieczenie sam(bo podobno można znaleść samemu taniej) ta oni odejmą tą kwotę widniejącą w dokumentach i będę płacił mniej + moje ubezpieczenie ?
Pakiet serwisowy kupiony ale coś czuje ze 120 tys nie zrobie w 4 lata ale bedzię bardzo blisko, miał ktoś coś że ten ostatni może być wykonany po 4 latach ale przy 120 tyś ?
zależy od warunków leasingu - zapewne zmiana ubezpieczyciela = prowizja ale jeżeli jest taka możliwość to z raty "wyskoczy" finansowanie ubezpieczenia, sprawdź czy ci się to opłaci (z formalnościami włącznie)
Jak dla mnie coś tu jest namieszane. Ubezpieczenia nie dostaniesz, możesz je wykupić.
Przy leasingu może chodzić o GAP na te 3 lata - uwzględniony w ratach leasingowych.
Ubezpieczenie OC/AC tylko bogaty wrzuca w leasing, gdyż spłacanie tych 5-6k przez 5 lat kosztuje majątek! I jest to polisa tylko za 1-wszy rok, więc 1 rok ubezpieczenia spłacasz przez 5 lat i płacisz od tego odsetki.
@thomasindaclub: Pytasz o ubezpieczenie AC/OC czy GAP/RTI? Leasing z VWFS?
Co do pakietu serwisowego to nie ma jeszcze czteroletnich Tiguanów II, ale szczerze wątpię by VWFS miał iść na rękę przy jasno zdefiniowanym kryterium wieku, dodatkowo ograniczonym przez przebieg.
W temacie GAP: https://vag-forum.pl/index.php?topic=127.0
W temacie ubezpieczenia: https://vag-forum.pl/index.php?topic=24.0
Gap został dodany i tez mi powiedziano że jak się na niego zdecyduje to będzie przez te 3 lata które mi gwarantuje Volkswagen.
Tak jak mówię 3 lata podobno mam ubezpieczenie od volkswagena po 3 latach musze kombinować sam lub kupić u nich.
Dlaczego bogaty wrzuca w leasing tam i tak jest 101 % procent co finansuje volkswagen bank polska, inflacja wychodzi więcej.
Są 2 rodzaje wizyt serwisowych.
Pierwsza wizyta to przegląd + wymiana oleju po 2 latach lub 30k km (co pierwsze wypadnie przy czym o przebiegu czy jest to 30k km czy wcześniej decyduję komputer)
Kolejne wizyty już się najczęściej rozdzielają:
Kolejny przegląd po roku, a kolejna wymiana oleju po 2 latach lub 30k km ( co wczesnej wypadnie)
W Twoim przypadku napewno zaliczysz minimum 3 przeglądy i 4 wymiany oleju. Jeśli komputer przy Twoim stylu jazdy będzie wskazywał częstsze wymiany oleju to będzie ich nawet więcej.
mam 9 tys i widzę że mi idzie równo 21 tys lub 557 dni na obu licznikach. Ciekaw jestem czy ida na rękę i np. będę mógł zrobić ten 120 tys zapłacony po wiecej niż 4 lata ?
Nie będziesz mógł zrobić po terminie, ale o przeglądzie informuje Cię wyskakuje info 1,5-2 tys. wczesnej przed 30tys. Więc nawet jak idziesz równo na 30tys. to spokojnie zrobisz przegląd/wymianę oleju przy 29tys. bez problemu, najwyżej powiesz że wyjeżdżasz w trasę 3000km i musisz zrobić wcześniej.
@thomasindaclub przeglądy i wymiany oleju w ramach pakietu robisz według wskazań komputera na dzień LUB przebieg, co wystąpi wcześniej.
Cytat: thomasindaclub w 2019/06/26 16:09i tak jest 101 % procent co finansuje volkswagen bank polska, inflacja wychodzi więcej.
Sekret polega na tym, że 101% to jest przed doliczeniem RTI do raty miesięcznej.
Sprawdź sam: (ilość rat * kwota raty) / (cena samochodu - kwota wpłaty własnej - kwota wykupu)
Wygląda na to, że mieszasz ubezpieczenie RTI które obowiązuje 3 lata z corocznym ubezpieczeniem AC/OC. To ostatnie za pierwszy rok możesz wliczyć w ratę i spłacać przez cały okres leasingu, ale po każdym roku uzytkowania auta i tak będziesz musiał wykupić następne. Albo u dealera albo na rynku, ale ponosząc dodatkową opłatę 300 za rozpatrzenie formularza weryfikacji ubezpieczenia przez VW Leasing.
Teraz 1 rok dostałem ratę razem z ubezpieczeniem taką samym jaką mi wyliczyli na początku brania lesingu z tego co zrozumiałem to taka rata będzie gwarantowana przez 3 lata dopiero po tym okresie będę musiał sobie znaleźć sam/lub wykupić u nich. To co powiedział diler to po 3 latach wartość samochodu spada i rata z ubezpieczeniem nie powinna odbiegać od tej stałej co płacę teraz i taka jest wyliczona na 5 lat. Oczywiście znając życie pewnie trochę podskoczy ale dopiero po 3 latach. Napisane ubezpieczenie finansowane umową wliczone w ratę całkowitą RTI D3,KOM
Wartość samochodu poleciała w dół w dniu, kiedy dealer przyczepił do auta tablice rejestracyjne - RTI to ubezpieczenie wartości fakturowej, czyli jak coś się stanie, to leasing odzyska pełną wartość auta.
Cytat: thomasindaclub w 2019/06/26 16:09Dlaczego bogaty wrzuca w leasing
Gdyż ubezpieczenie jest zwolnione z VAT, a jeśli sfinansowałeś je wrzucając do leasingu, to kosztuje Ciebie odsetki z leasingu + 23% VAT.
Cytat: thomasindaclub w 2019/06/26 16:54RTI D3,KOM
To oznacza, że masz RTI na 3 lata oraz ubezpieczenie komunikacyjne na 1 rok, które będziesz spłacać przez cały okres leasingu. Za rok od zakupu auta musisz wykupić nową polisę OC +inne wymagane w związku z leasingiem, czyli minimum AC z wybranych przez leasing lub zawnioskować z inną ofertą co oznacza dodatkową opłatę 300 PLN za rozpatrzenie wniosku.
Odkopałem ubezpieczenie i jest suma 4900 a rata jest taka jaką mi podali i mam nadzieje ze przez następne 3 lata się nie zmieni razem z ubezpieczeniem. Przynajmniej tak mi powiedzieli, mało tego mam rozpiskę na 5 lat i do końca jest taka sama rata to jak to będzie pewnie dowiem się pózniej. Cos czuje że nie będzie wesoło. VAT w 50% a reszta i tak w dochodowy idzie, wziąłem na starych zasadach.
Lepiej sobie zobacz do kiedy masz polisę OC/AC, bo się bardziej zdziwisz niż się Tobie wydaje.
Tak z ciekawości - ile płacicie za AC/OC po 3 latach?
O to samo chce dopytać bo jak wspominałem ma 3 lata w racie Z Volkswagena z leasingiem.
Cytat: tiguan220 w 2019/06/26 19:16
Tak z ciekawości - ile płacicie za AC/OC po 3 latach?
Przede wszystkim zależy od wartości auta, a prywatnie to napewno też od zniżek
Ja z pierwszy rok płaciłem 5,5tys, wartość auta 198tys. Po roku 5,3 tys i cały czas alianz. Zastanawiam się czy warto szukać czegos innego. Za drugie auto o wartości 99 tys place 3,2 tys w PZU. Oba w leasingu.
To ja płaciłem o 1 - 2 tys. mniej i to przy wyższej wartości auta (żadnych wynalazków, duzi ubezpieczyciele z dobrymi warunkami i likwidacją). Ten rok to poniżej 3000 dla wartości ponad 143000. Zdecydowanie warto szukać. Polecam znaleźć solidnego brokera. Nie wiem niestety, czy stawki w leasingu są inne niż dla osób prywatnych i czy tam w swoim ubezpieczeniu nie masz czegoś ekstra.
@rk niestety, przy kredycie czy leasingu kiedy w grę wchodzi cesja zaczynają się schody - ekstra nic raczej nie ma, po prostu kolejna możliwość na zdarcie skóry z leszcza.
Przy leasingu nawet dobry broker wysiada w porownaniu z salonem : ) po wykupie to rzeczywiscie inna bajka : )
Może jest na forum ktoś od ubezpieczeń? Nawet jakbym miał zapłacić tyle samo to wolałbym żeby zarobił pośrednik.
No i u mnie zbliża się nieuchronnie termin odnowienia ubezpieczenia.
W zeszłym roku wziąłem pakiet dealerski za 3,1 % wartości auta (5 500 PLN). Wziąłem wtedy też (ale trochę za późno) kontr-ofertę z PZU za 2 % wartości auta (3 500 PLN).
Wziąłem już ofertę z PZU i okazuje się, że za auto warte o 35 000 mniej dostałem stawkę 4 200 PLN. Zakres dokładnie taki sam jak rok wcześniej - różnica w cenie to różnica tylko za AC (700 PLN).
Skąd taka anomalia? Otóż wygląda na to, że preferencyjna stawka 2% jest tylko dla nowego auta prosto z salonu. Sprawdzone testowo na wprowadzonych danych z tego roku - stawka identyczna jak dostałem w zeszłym roku (3 500 PLN). Możliwe też, że jakbym w zeszłym roku zakupił w PZU i teraz kontynuował to oferta byłaby lepsza.
Czekam teraz na ofertę od dealera. ;)
Dostałem ostatnio list z VWFS przypominający o kontynuacji ubezpieczenia, a w środku wkładkę informacyjną dla klientów VWFS o aplikacji inmobi.
Dodatkowe 5% zniżki po zainstalowaniu aplikacji (generowany jest kod, który trzeba przekazać sprzedawcy ubezpieczenia) i w kolejnym roku po zakupie ubezpieczenia z VWFS aż do 20% zniżki w zależności od stylu jazdy. Zniżki sumują się z innymi zniżkami. ;)
Mechanizm podobny jak w Yanosiku.
Zainstalowałem. Po uruchomieniu trzeba zeskanować kod QR z dowodu rejestracyjnego, aby zidentyfikować auto. Aby otrzymać zniżkę w kolejnym roku trzeba w miesiącu przejechać 5 tras z włączoną aplikacją. Aplikacja musi mieć dostęp do lokalizacji urządzenia w celu określenia prędkości jazdy oraz liczby przejechanych kilometrów - na tej podstawie określany jest styl jazdy. Im bardziej spokojna jazda tym większa będzie zniżka.
Jedną trasę już zaliczyłem. ;)
Zniżka tylko na OC czy również na AC ?
ehhh permanentna inwigilacja!
Hehe i to na własną prośbę.
Ciekaw jestem czy po tych zniżkach faktyczna kwota do zapłaty będzie również niższa od konkurencyjnej oferty bez inwigilacji?
kalkulacja za 3latka w pzu 2,5% wartosci
Cytat: arekp w 2019/07/12 23:25
Zniżka tylko na OC czy również na AC ?
Nie mam pojęcia, ale okazało się, że inmobi dotyczy tylko ubezpieczenia z Ergo Hestia. A ciekawostka to, że aplikacja została zrobiona przez twórców Yanosika. ;)
Cytat: Robert_em w 2019/07/13 06:50
ehhh permanentna inwigilacja!
Hehe i to na własną prośbę.
Ciekaw jestem czy po tych zniżkach faktyczna kwota do zapłaty będzie również niższa od konkurencyjnej oferty bez inwigilacji?
Aplikacja faktycznie zdalnie zbiera i analizuje dane dotyczące stylu stylu jazdy kierowcy (przyspieszanie i hamowanie). Czy gromadzi informacje o lokalizacji w celu śledzenia kierowcy tego nie wie nikt. ;)
Okazuje się też, że Ergo Hestia ma najdroższe ubezpieczenie z proponowanych z VWFS. Nawet po pokazaniu oferty konkurencyjnej (PZU) proponowali 400 zł więcej.
A VWFS przygotowało mi ofertę z PZU tańszą niż dostałem bezpośrednio z PZU. I na tym się skupiam.
Wygląda na to, że aplikacji inmobi już do niczego mi się nie przyda. ;)
Dostałem ofertę z VWFS na pakiet ubezpieczeń:
SU: 148 471,54 zł netto + 50 % VAT
Składka: 5371
To jest OCACNW all inclusive (ponieważ pod leasing) - najniżej wyszedł alianz, poźniej hestia o 500 zł więcej
No dobra spoko, to teraz Link4:
Oferta ta sama (nawet nieco lepsza, zrobiona pod VWFS), SU wyższa nieco...
Składka 3461zł
Panowie - co lepsze :) Wiem wiem 300zł netto dowalą...
Jestem na podobnym etapie, więc dla tych z okolicy rocznika 2016.
Oferta z Allianz: SU 93075 PLN netto + 50% VAT - składka: 3116 PLN
Kontroferta z LINK 4: SU 115000 PLN brutto - składka: 2636,85 PLN
@bartw ja odesłałem kontrofertę z LINK4 do salonu i czekam na zbicie składki, aczkolwiek jak doliczę 300 PLN netto za rozpatrzenie to już teraz żadna róznica.
Update: Alianz spuścił z 5371 do 4 071,00 czyli o 1 300.
Teraz jest 3461 + 300 czyli razem 3761zł vs 4071zł.
Różnice:
Link4 ma NNW 10x większe (100 000 vs 10 000)
Link4 ma wyższą SU
Link4 ma Kluczyki Plus (Alianz chyba nie ma)
Alianz ma: Assistance premium
Idą łęb w łeb - 300zł różnicy czyli 10% wartości ubezpieczenia...
Po dokładniejszej weryfikacji odrzuciłem LINK4. Nie uwzględniał stałej sumy ubezpieczenia przez 12 miesięcy ani ubezpieczenia szyb z ew. wymianą w ASO na oryginalną i mniej znaczących pierdół jak różnice w Assistance (gorzej w LINK4).
Czy VW ma jakieś specjalne wymagania odnośnie ubezpieczenia/ubezpieczyciela przy leasingowanym aucie ? Właśnie mi się kończy pierwszy rok ubezpieczenia i chce porównać możliwości, ale osoba która mi to ogarnia nie wie czy jakieś specjalne wymagania są od strony leasingodawcy (VW leasing)
Oczywiście, że ma: :)
- AC obejmuje ryzyka uszkodzenia oraz kradzieży i rabunku pojazdu.
- Suma ubezpieczenia nie ulega pomniejszeniu o wypłacone odszkodowania (dotyczy szkód częściowych).
- Nie jest stosowany udział własny w szkodach, także ze względu na wiek posiadacza lub kierującego pojazdem.
- Brak franszyzy integralnej tj. minimalnej wielkości szkody od której odpowiada ubezpieczyciel.
- Nie jest uwzględniania amortyzacja części przy szkodach częściowych, naprawa na częściach oryginalnych w ASO (także przy ubezpieczaniu poza VW uwaga na wariant "szyby" - leasing nie zgodzi się na naprawę na zamiennikach).
Opcja "na Link 4" już raczej nie działa, albo zależy na kogo weryfikującego kontrofertę się trafi w "VW Serwis Ubezpieczeniowy". Problem polega na tym, że w Link 4 nawet mimo dopłaty do opcji "na leasing" zawsze obowiązuje udział własny dla niedoświadczonych kierowców w wysokości 2000 zł. Dla VW Leasing zaś nie ma znaczenia czy główny użytkownik spełnia warunek braku doświadczenia, czy nie - wychodzą z założenia że jest to jakiś rodzaj udziału własnego, co jest dla nich niedopuszczalne.
Edit:
@solmat: na znalezienie ubezpieczenia zewnętrznego masz maksymalnie 14 dni przed końcem aktualnego (do tego momentu można wysyłać do VWFS formularz weryfikacji ubezpieczenia wypełniony przez agenta - rozpatrzenie kosztuje 300 zł netto).
ciekawe co PZU zaoferuje ? rok temu było ok, pod koniec miesiąca dziewczyny z VW mają coś przygotować -ubezpieczenie mam do Września.
Ja właśnie w PZU wziąłem było najtaniej. Warunki mnie średnio interesują, bo jest gwarancja vw i mam GAP. Wziąłem u lokalnego sprzedawcy bo VW był 1800zł droższy.
ja również z tym, że u mnie różnica 1300 (ALIANZ)
nadszedł czas i u mnie na wybór ubezpieczenia.
Co ciekawe w ASO (alianz) składka ta sama co rok temu 4005 zł
Finalnie z agentem dobraliśmy ofertę w Proama - wyszło 3012 zł
Zaskoczony bylem szybką weryfikacją, bo trwało to mnie niż 24h :O
Cytat: kabum w 2019/10/24 20:14Zaskoczony bylem szybką weryfikacją, bo trwało to mnie niż 24h :O
co to znaczy?? brałeś ubezpieczenie na kredyt?
Nie, żaden kredyt. VW musi zaakceptować wniosek i poprostu nie sądziłem że ktoś się tym szybko zajmie.
Wykupywał ktoś może nie dawno ubezpieczenie? (na drugi rok) Przed 31.08, jak były jeszcze "stare" warunki promocyjne. Ile +- % wartości auta wyszedł wam pełny pakiet? Ile spadła wartość w stosunku do wartości na fakturze?
Ja kupowałem w styczniu, na drugi rok. Spadek wartości dokładnie 10% z faktury zakupu, składka wyszła 3,3% aktualnej wartości auta (Allianz, przez dealera, maksymalne zniżki AC).
Koledzy. Jezeli moge cos zasugerowac, to najlepiej samemu poszukac ubezpieczenia OC/AC i nie korzystac z brokerow dealera. Zalozylem ze skoro dealer sprzedaje tych ubezpieczen w pyte to maja o wiele korzystniejsze warunki umow z ubezpieczycielami i ladne rabaty. Okazuje sie ze nie. Mozna sie niezle naciac na takim mysleniu. W moim przypadku zaoszczedzilem ponad 2000 zl i dostalem o wiele lepsze warunki ubezpieczenia.
To miałeś chyba słabego dealera. Bo ja przez 3 lata miałem właśnie odwrotnie. Podobne ceny były ale za warunki dużo gorsze.
Dealer bardzo slaby to prawda. Generalnie od samego poczatku obslugi sprawial wrazenie nie zainteresowanego sprzedaza samochodu. Podejzewam ze wiekszosc ludzi mysli w ten sposob ze dealer jest w stanie zaoferowac najlepsze ubezpiecznie i nie szuka dalej, a mozna sie niezle zdziwic. Nie zaszkodzi wykonac pare telefonow i wyslac pare mejli. Zawsze ma sie podstawe do dalszych negocjacji raabatow z dealerem w razie co.
Tak czy siak cena ceną. Ubezpieczyciela poznasz wtedy jak potrzebujesz skorzystać z jego usług.
Oby jak najrzadziej...
Cytat: xdauser w 2020/09/04 09:12
Koledzy. Jezeli moge cos zasugerowac, to najlepiej samemu poszukac ubezpieczenia OC/AC i nie korzystac z brokerow dealera. Zalozylem ze skoro dealer sprzedaje tych ubezpieczen w pyte to maja o wiele korzystniejsze warunki umow z ubezpieczycielami i ladne rabaty. Okazuje sie ze nie. Mozna sie niezle naciac na takim mysleniu. W moim przypadku zaoszczedzilem ponad 2000 zl i dostalem o wiele lepsze warunki ubezpieczenia.
Jest bardzo dużo zmiennych, które wpływają na ofertę ubezpieczenia od dealera - oraz taki detal jak czy oferta jest od Serwisu Ubezpieczeniowego VW czy sami działają dobierając oferty.
U mnie juz 4 raz oferta od dealera (na Tiguana) była tak dobra, że dwóch brokerów po jej zobaczeniu nawet nie chciało próbować - przy czym u jednego z tych brokerów od kilkunastu lat kupuję wszystkie pozostałe ubezpieczenia, bo zawsze coś wyszukał.
Dodatkowo 2 raz otrzymałem bardzo dobrą ofertę na prywatne VW Polo, podobnie jak przy Tiguanie wspomniani brokerzy nie chcieli próbować.
Wątpię, że ktoś przebije ofertę dealera, w przypadku jak moim - kompletny brak zniżek/historii. Pomijam firmy krzak typu Link4, Axa czy Warta...
Warta akurat krzakiem nie iest, ale to tak na marginesie 🙂
Co do ubezoieczenia samochodu to żaden broker czy agent nie jest w stanie przebić oferty dilera, po ieważ VW ma indywidualnie wynegocjowaną ofertę bezpośrednio z centralą i agenci czy brokerzy nie są w stanie nawet się zbliżyć do tej oferty.
No i sama oferta jest lepsza niż dostepna na rynku (np. samochód zastępczy tej samej klasy a nie klasę niżej jak to jest w zwykłych ofertach, naprawa na oryginalnych częściach w ASO itd.).
Jak już ktoś znajdzie ofertę w podobnych pieniądzach to polecam sprawdzić zakres ubezpieczenia i jestem przekonany, że będzie kolosalna różnica.
No to ciekawe. Widocznie moj dealer o tym nie wiedzial ze powinien miec lepsze warunki... ;D Ale jak juz wspomnialem. Dealer byl slaby w kazdym aspekcie sprzedazy auta, wiec zapewne przy ubezpieczeniu takze sie nie wykazal.
Cytat: Rocko w 2020/09/05 07:47Co do ubezoieczenia samochodu to żaden broker czy agent nie jest w stanie przebić oferty dilera
Nie tak do końca. Znajomy po kupnie Passata po pierwszym roku z ubezpieczeniem od dilera, dostał od swojego agenta znacznie lepszą ofertę na kolejne lata. Ja z kolei po stłuczce z Golfem, którego robiłem z AC również na wolnym rynku dostałem lepszą ofertę niż od dilera (różnica sięgała blisko 1.000 zł).
@floyd1981 i taki sam zakres tego ubezpieczenia tak (suma ubezpieczenia, ochrona zniżek, naprawa w ASO na oryginalnych częściach, bez udziału własnego, samochód zastępczy tej samej klasy, gwarancja stałej sumy ubezpieczenia, ochrona tak naprawdę wszelkich ryzyk)?
Bo tańsze można znaleźć, ale nie z takim zakresem.
Cytat: Rocko w 2020/09/05 11:25i taki sam zakres tego ubezpieczenia
przy ubezpieczeniu od dilera ochrony zniżek nie było (i nie ma, pytałem obecnie przy Tigu), tak, naprawa w ASO na oryginalnych, assistance taki sam, samochód zastępczy być może klasa niżej (musiałbym sprawdzić), ale czy to akurat takie ważne i warte dopłaty kilku stówek, ochrona wszelkich ryzyk tak. Dodam, że nie brałem w AXA, Link4 itp.
Dodam jeszcze, że może być to kwestia konkretnej sytuacji. Przez pierwsze 3 lata przy Golfie sam wybierałem dilerskie - z krótkiego porównywania ofert wychodziło mi najlepsze. Gdy jednak przyszła szkoda z AC, a tym samym poszły zniżki, oferta z wolnego rynku okazała się najlepsza. Gdyby nie szkoda, pewnie i 4 rok też były od dilera (po szkodzie ze składki 2.600 zł po 3 latach, proponowali mi 4.200 na 4 rok - i to po negocjacjach dilera, gdzie przecież wartość samochodu spadła przez ten czas. Zresztą sama osoba od dilera radziła mi szukać wtedy oferty na rynku).
Przy ubezpieczeniu dealerskim bywają opcje niedostępne przy ofercie "z ulicy". Przykładowo w Allianz ubezpieczenie szyb (jako opcja dodatkowa) uwzględnia naprawę na oryginalnych częściach w ASO, bez limitu kwoty ani udziału własnego, do dwóch szkód w ciągu roku bez obciążania zniżek z AC. Nie spotkałem się z takimi warunkami nigdzie indziej, wszędzie opcja szyb zakładała naprawę na zamiennikach z dość niskim limitem.
@floyd1981 po 3 roku ceny ubezpieczenia idą w górę, bo kończą się jakieś promocyjne pakiety. Polecam brać zawsze stałą sumę ubezpieczenia, bo w przypadku szkody całkowitej nie trzeba się spierać z ubezpieczycielem o wartość samochodu. Ochronę zniżek od zawsze biorę (Ergo Hestia) i bardzo sobie chwalę (zresztą ubezpieczyciela też).
No i ważne jest żeby szkody nie obniżały sumy ubezpieczenia w trakcie trwania ochrony. Jeżeli to wszystko masz u siebie i to taniej niż u dilera to jestem w szoku, że udało Ci się taką ofertę znaleźć 🙂
Cytat: Rocko w 2020/09/05 07:47Warta akurat krzakiem nie iest, ale to tak na marginesie 🙂
No nie wiem, miałem dwa razy styczność, dwa razy sprawa się kończyła w sądzie. Pomijając ,,wydawanie zgody na naprawę" a potem ,,brak zgody na naprawę" (serio najpierw wyrazili zgodę a po tygodniu cofnęli... czy tez podważanie nowych części, z ASO przy naprawie auta nie mającego roku ;)
Czaję się teraz na dobre ubezpieczenie i tylko mi smutniej, patrząc na Wasze rady. Mimo to dowiedziałam się kilku rzeczy, więc na pewno będę szukać czegoś na wolnym rynku.
Osobiście z Warty w przeszłości robiłem dwie szkody gotówkowe i na obu byłem zarobiony i to nieźle. Obecnie mam AC w PZU. Przy wartości ubezpieczenia 80 tys zł, z ochroną zniżek bez udziału własnego na częściach serwisowych zapłaciłem nieco ponad 2100 zł . Pamiętaj, że ochrona zniżek działa tylko raz w trakcie trwania umowy
Cytat: Charls w 2020/10/15 01:08Pamiętaj, że ochrona zniżek działa tylko raz w trakcie trwania umowy
I tylko przy kolejnych kontynuacjach umowy u tego samego ubezpieczyciela. Szkody są zgłoszone tak czy siak, więc inny ubezpieczyciel po zmianie widzi je w systemie i może naliczyć zwyżki.
Cytat: Charls w 2020/10/15 01:08
Osobiście z Warty w przeszłości robiłem dwie szkody gotówkowe i na obu byłem zarobiony i to nieźle. Obecnie mam AC w PZU. Przy wartości ubezpieczenia 80 tys zł, z ochroną zniżek bez udziału własnego na częściach serwisowych zapłaciłem nieco ponad 2100 zł . Pamiętaj, że ochrona zniżek działa tylko raz w trakcie trwania umowy
Dzięki za uwagę :)
Kilkoro znajomych polecało też coś od PZU, ale nie byłam pewna.
Ja polecam PZU, Allianz (zwykły nie ten direct) czy Hestię.
Osobiście ubolewam, że dla Skody jest pakiet dilerski na PZU, a jak VW to już nie ^^
A w przypadku Allianz, to czy się różni zwykły od Direct?
Inne warunki, zasady likwidacji itp, wersja Direct to taka bardziej ekonomiczna
Dostałem ofertę ubezpieczenia od dealera z Warty, za auto jak w podpisie, za niecałe 3800 zł. Rocznik 2019, wyceniony na 130 tys. Dobra oferta?
Cytat: Michał w 2020/11/04 18:18
Dostałem ofertę ubezpieczenia od dealera z Warty, za auto jak w podpisie, za niecałe 3800 zł. Rocznik 2019, wyceniony na 130 tys. Dobra oferta?
Porównaj dokładnie oferty. Mi przedstawili Wartę jako korzystniejszą, ale jak poprosiłem żeby dołożyli do niej pominięty pakiet szyby to ponownie Allianz był dla mnie korzystniejszy.
Odezwij się też do
@squadak, nie jest wykluczone że będzie miał dla Ciebie korzystniejszą ofertę ;-)
Cytat: Michał w 2020/11/04 18:18Dostałem ofertę ubezpieczenia od dealera z Warty, za auto jak w podpisie, za niecałe 3800 zł. Rocznik 2019, wyceniony na 130 tys. Dobra oferta?
Zależy co sądzisz o Warcie :)
Też 2019, ale mocniejszy, wyliczyli wartość niespełna 141k - pakiet w Allianz u dilera (z VWFS) 5093 z dodatkowym ubezpieczeniem szyb, nie mam zniżek ;)
Szczerze mówiąc nie mam zdania o Warcie, nigdy nie miałem od nich ubezpieczenia, ale też to nie mój samochód, tylko leasing, więc dla mnie to on może być i w firmie krzak ubezpieczony. Najważniejsza dla mnie jest suma ubezpieczenia i cena.
Oddajesz po 3/4 latach czy zamierzasz wykupić?
Oddaję. Po 4 latach intensywnej eksploatacji to auto będzie zużyte i zacznie wchodzić w okres dużej podatności na poważne awarie.
Cytat: Michał w 2020/11/05 10:48ięc dla mnie to on może być i w firmie krzak ubezpieczony. Najważniejsza dla mnie jest suma ubezpieczenia i cena.
A amortyzacja? Udział własny? Pakiet ekonomiczny vel komfortowy/serwisowy? W firmie krzak możesz mieć ubezpieczone np. na 100 tys a dostaniesz 80
Cytat: Michał w 2020/11/05 14:35Po 4 latach intensywnej eksploatacji
Co rozumiesz przez intensywną eksploatację? Jaki przebieg? Ja uzytkuję 5 rok i poza rzeczami eksploatacyjnymi nic sie nie dzieje
Jak ma w leasingu to leasing się nie zgodzi na udziały, tylko naprawa w aso, bezgotówkowa itp. Taki tez pakiet sprzedają w salonach
Cytat: Charls w 2020/11/05 22:06A amortyzacja? Udział własny? Pakiet ekonomiczny vel komfortowy/serwisowy? W firmie krzak możesz mieć ubezpieczone np. na 100 tys a dostaniesz 80
Nie wiemy który leasing, ale jeśli VW FS to nie ma obaw, zadbają by nie było amortyzacji, udziału własnego, konsumpcji sumy ubezpieczenia przy szkodach częściowych, a naprawa musiała być w ASO - jeśli tego nie będzie w proponowanym pakiecie to odrzucą "formularz weryfikacji ubezpieczenia".
Pytałem ogólnie nie biorąc pod uwagę, że to koniecznie leasing, dzięki za wyjaśnienie
Cytat: Charls w 2020/11/05 22:06
Cytat: Michał w 2020/11/05 10:48ięc dla mnie to on może być i w firmie krzak ubezpieczony. Najważniejsza dla mnie jest suma ubezpieczenia i cena.
A amortyzacja? Udział własny? Pakiet ekonomiczny vel komfortowy/serwisowy? W firmie krzak możesz mieć ubezpieczone np. na 100 tys a dostaniesz 80
Cytat: Michał w 2020/11/05 14:35Po 4 latach intensywnej eksploatacji
Co rozumiesz przez intensywną eksploatację? Jaki przebieg? Ja uzytkuję 5 rok i poza rzeczami eksploatacyjnymi nic sie nie dzieje
Warunki ubezpieczenia określa VW Leasing, więc oferta i warunki są podobne. Dlatego nie obchodzi mnie firma, a tylko cena i suma ubezpieczenia.
A co do auta, to robię 30-35 tys rocznie, po najgorszych powiatowych drogach, bez cackania, bez zważania na grzanie/ chłodzenie turbiny, przy serwisie jak zaleca VW i nic więcej, przy tankowaniu zwykłego najtańszego ON. Miałem kilka aut i z żadnym nic się nie działo do 150 tys km, potem upierdliwe usterki osprzętu silnika i kosztowne wymiany części eksploatacyjnych jak DPF, czy dwumasa.