Ja biore cos bardzo podobnego tyle że nie wagas, a defend gap max. To tez jest gap fakturowy, cena chyba podobna tzn:
2000 PLN za 36 miesiecy
2500 PLN za 48 miesiecy
3100 PLN za 60 miesiecy
To wszystko dla samochodu o wartosci 150-200k
No i porownujac to do vw leasing gdzie rti kosztuje w ciagu trzech lat 6500kpln to niebo a ziemia.
Tylko ze*:
1) kupujac ubezpieczenie osobno (defend, wagas) wrzucimy w koszty proporcjonalnie w odniesieniu do wartosci samochodu wartego 20 000 euro.
2) majac vw rti w racie rozliczymy wszystkie koszty tj bez proporcji do 20keur ale jednoczesnie odliczymy tylko 50% vat
3) te dodatkowe GAPy dzialaja de facto od drugiego roku ale za to znacznie dluzej i rowniez jesli oddamy samochod komus z najblizszej rodziny:)
*dotyczy prowadzacych dzialalnosc vatowcow ktorzy korzystaja z samochodu i prywatnie i sluzbowo czyli pewnie dotyczy ok. 60% z nas
Czyli jesli chcemy auto miec dlugo, to z pewnością lepsza opcją jest zakup GAP poza VW. Pomyślcie o takim senariuszu: W piatym roku odpukac zdarzy sie szkoda calkowita, ubezpieczyciele zwroca wam wartosc auta do kwoty fakturowej za ktora dostaniecie pewnie 4 letniego touarega (fakt ze bez monitora mocy
ale jednak auto mlodsze i lepsze w porownaniu do Waszego tiga....
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka