Akurat Cloud mają w wielu aspektach bardzo dobry (technicznie). Praktyki cenowe pozostawię bez komentarza.
Porsche ma dopiero pierwszy model na liście, benzynowego Macana. Aż dziw bierze, że taka duża grupa nie była w stanie tych badań zorganizować (a może właśnie dlatego mają problemy, że jest duża). Prezes VAG jakiś czas temu wspomniał, że uciekło im dużo ludzi po aferze z silnikami i utracili część kompetencji. Podobno główny problem to brak ludzi, którzy asystowali by technicznie przy testach i dostosowywaniu silników. Z idących zmian związanych z WLTP to Audi Q5 podobno będzie miało 245 koni zamiast 252 w starej wersji silnikowej TFSI.
Jestem ciekaw czy te problemy to główny powód, czy chodzi tu również o stanowiska do testowania, których podobno mają za mało. No i jak zmieni się 2.0 TSI 220KM w temacie mocy/momentu/spalania.
Kolejny aspekt to jak spalanie w WLTP będzie się miało do rzeczywistości.