Autor Wątek: Auto miejskie/podmiejskie: Volkswagen Polo, Seat Ibiza czy Skoda Fabia  (Przeczytany 4513 razy)

kabum

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 76
  • Thanked: 4 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Join
  • Silnik: 2.0 TDI 150KM
  • Napęd: FWD
  • Skąd: WH
Advertisement
a może Toyota Yaris albo Suzuki Swift?
 

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 204
  • Thanked: 9 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
to nie polecam a wręcz przeciwnie odradzam -Młoda ma zakaz wjazdu na obwodnicę ,co prawda są entuzjaści i pokonują trasy ale to ich wybór.Autko małe i lekkie ,niefajnie jest gdy otrzyma nagły boczny podmuch wiatru zwłaszcza przy wyprzedzaniu ciężarówki  no i oczywiście koleiny a Smart o czym nie wszyscy wiedzą ma dwa różne rozmiary opon , inne wąskie na przedniej osi i szersze na tylnej.
W mieście sprawuje się super nawet amortyzacja nie przeszkadza bo trzyma się nawierzchni jak ,,przyklejone'' ale po za- osobiście nie polecę    .
Mercedes A klasa nowa ? moje Panie coś wspominały ,osobiście nie jeździłem ale po konfiguracji tego co bym oczekiwał wyszło mi jak za tiga  :D Francuz? osobiście dawno nie miałem do czynienia ale pozostał mi w pamięci -super wygodny ,ciekawy motor niedrogi i niekończące się awarie !! same pierdoły , głupie zwarcie podgrzewanych lusterek wywalało komunikat w komputerze ,a to siedzenie ciągle coś -ale jak wspomniałem to było kupę lat temu.
VW T-Cross ? taniej niż Golf i dość ciekawy jak dla Pań
życzę cierpliwości i udanego wyboru  Arku
 

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 204
  • Thanked: 9 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
przyzwyczajenie druga natura i odruchowo wskazuję  Ci trochę większe autka   :)
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 887
  • Thanked: 86 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
a może Toyota Yaris albo Suzuki Swift?

Suzuki na liście do sprawdzenia. Toyota odpadła, bo mają w ofercie już tylko hybrydę w dwóch wersjach.
 

asta

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 303
  • Thanked: 11 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: CL
  • Silnik: 1.4
  • Napęd: FWD
Suzuki na liście do sprawdzenia.
nie polecam, mam coś takiego, dziwna marka, natomiast lubię hondy - może JAZZ (ale ta marka się ceni)
 

WOLF

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 204
  • Thanked: 9 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 1,4 Tsi ACT CZEA
  • Napęd: FWD
  • Skąd: GDAŃSK
Suzuki ma sąsiad po miesiącu euforii tylko narzeka a raczej jego Żona że niestety ale szału nie ma 
 

MrBlacker

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1461
  • Thanked: 97 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + Offroad
  • Silnik: 2.0 TSI 180KM
  • Napęd: 4x4
@arekp jak Suzuki to tylko Jimmy. Świetne autko tylko niestety wykraczające poza planowany budżet. ;)
 

Robert_em

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 153
  • Thanked: 16 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: HL R-Line
  • Silnik: 2.0TDI 150KM
  • Skąd: ERA
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
@arekp leasing?
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 887
  • Thanked: 86 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
Dziękuję Panowie. Przemyślałem te 3-cylindrowe silniki w połączeniu z absurdalnymi cenami nowych autek miejskich (po doposażeniu je choćby w czujniki parkowania przód+tył).

Zapadła decyzja o zakupie starszego modelu VW Polo, ale z silnikiem 4-cylindrowym 1.2. Jutro zaczyna się tour-de-ogłoszenia, mam na oku 3 sztuki :)


@Snooper gotówka, to zakup prywatny i finansowania ciekawego na to nie ma na rynku.
 

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 612
  • Thanked: 22 times
  • Model: 5N2
  • Wersja: R-line
  • Silnik: TDI / 210hp
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PL
VW Polo, ale z silnikiem 4-cylindrowym 1.2
rozumiem turbo?
 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Nie wiem jak ceny/roczniki ale fabia 1.4 jeździłem moge polecic : ) w sedana mozna naprawde duze zakupy zmiescic.


Polo mysle tez sprosta : ) ale uzywane Golfy i Polo maja taka wade, ze doplacasz za sama nazwe : /
 

Charls

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 612
  • Thanked: 22 times
  • Model: 5N2
  • Wersja: R-line
  • Silnik: TDI / 210hp
  • Napęd: 4x4
  • Skąd: PL
fabia 1.4 jeździłem moge polecic : ) w sedana mozna naprawde duze zakupy zmiescic
Fabia sedan był tylko jeden model, nie dość że stary i straszny jak doopa, @Snooper  rozumiem że to był swego rodzaju sarkazm  :)  a kolega celuje chyba w trochę nowszy model  :)


 

Snooper

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Thanked: 20 times
  • Model: Tiguan II Allspace
  • Wersja: Highline + R-line (zew)
  • Silnik: 2.0 TDI 190 km
Fabia sedan był tylko jeden model, nie dość że stary i straszny jak doopa

Była tania, mało paliła i dużo mieściła.
 

arekp

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 887
  • Thanked: 86 times
  • Model: Tiguan II
  • Wersja: Highline + Off-road
  • Silnik: 2.0 TSI / 180KM
  • Skąd: ZS
@Snooper tam ma się zmieścić 1 dorosła osoba i jedno dziecko, a nie cała rodzina i bagaże na tygodniowe wakacje ;-) Mówimy o autku na miasto. Do tego Polo lepiej utrzyma wartość niż Fabia.

@Charls tak, TSI.


@Robert_em przez sekundę rozważałem, ale jak weźmiesz podstawę (Edition 1.2/100KM) za ~60k, dołożysz minimum za które trzeba zapłacić czyli BT, czujniki parkowania tył (bo w tej wersji nawet opcji na przód nie ma co już eliminuje wybór tej wersji), el. szyby oraz dopłata za lakier, to wychodzi ~65k, czyli na poziomie nowego Polo i to jeszcze gorzej wyposażone :(



Mam nadzieję, że jeszcze komuś się tej wątek przyda w przyszłości. Osobiście nigdy wcześniej nie celowałem w auta z tego segmentu, a już zwłaszcza nowe i powiem Wam, że jestem przerażony cennikami, które zaczynają się od mniej lub bardziej rozsądnych kwot, a wystarczy dodać kilka wydawałoby się podstawowych dupereli i cena robi się na poziomie nieźle wyposażonego A4 B8 z 2014 roku.