Data Plug i aplikacja VW Connect

Zaczęty przez Charls, 2019/06/10 13:42

Poprzedni wątek - Następny wątek

Charls

czy występuje u was również problem z łączeniem się VW Connect przez Data Plug? U mnie może ze dwa razy udało mi się połączyć

MrBlacker

Używam ostatnio praktycznie codziennie i nie mam żadnych problemów z połączeniem przy uruchomieniu aplikacji.
Ale niestety znowu pojawił się wcześniej opisywany przeze mnie problem z rozłączaniem - wygląda na to, że chyba jednak problemem są otrzymywane wiadomości sms, które niestety tylko czasami rozłączają połączenie BT z Data Plug (połączenie BT z autem jest cały czas aktywne).

Charls

U mnie cały czas próba połączenia, połączył może mi się dwa razy, nie wiem co jest grane, muszę spróbować rozłączyć telefon

arekp

U mnie czasem zdarza się, że nie połączy się wcale. Ale jakoś szczególnie mnie to nie martwi.


W Twoim przypadku @Charls może problemem jest wersja BT? Albo tryb oszczędzania energii? Jak w tym samym czasie wygląda połęczenie z zestawem głośnomówiącym?

Charls

Oszczędzanie energii mam wyłączone, nie ma problemu  połączenia z zestawem głośnomówiącym, nie ma problemu z odtwarzaniem muzyki z telefonu na DM


Ale coś jednak może być na rzeczy, bo nie udaje mi się łączyć z opaska BT z aplikacją endomondo, raz na 100 razy się uda, muszę wypróbować na innym telefonie, obecny to Xiaomi Redmi Note 4

MrBlacker

Według mnie aplikacja/moduł ma czasami problemy z połączeniem BT - mam najnowszy firmware w module i najnowszą wersję aplikacji.
W tym samym czasie jestem telefonem (iPhone) podłączony do instalacji w aucie oraz zegarka (Garmin) i z tymi połączeniami nie ma żadnych problemów.

WOLF

może to troszkę pomoże użytkownikom ios
ponieważ aplikacje z iPhone, instalują się automatycznie  również na ipadzie - to kiedy korzystam z VW Conect na padzie a wsiądę do auta to aplikacja informuje że jestem zalogowany na innym urządzeniu i czy chcę  je zamienić ,też tak macie?