Fora techniczne > VW TIGUAN I - 2007-2016

1.4 Tsi 2012 nie odpala za pierwszym razem

(1/2) > >>

Moraito:
Witam, samochod nie odpala za pierwszym razem, czasami trzeba dodac gazu zeby za drugim zaskoczyl. Po nie udanej probie odpalenia pojawia sie komunikat „urochom recznie silnik”. Komputer w warsztacie nie pokazuje bledu. Czy ktos mial podobny problem?

PORYSOWANY:
Hej . Jak wygląda stan baterii? Może być to przyczyną.  System start stop,
Jednostka sterująca kolumny kierownicy.
W tej sytuacji najlepiej najpierw podpiąć przyrząd diagnostyczny i sprawdzić jakie pokazuje błędy.
 Inne możliwe przyczyny mogą być ze strony układu paliwowego . Filtr , pompa paliwa , wtrysk itp....

Trochę więcej info  przebieg, moc , kod silnika jak znasz .  Takowy będzie na wlepce w bagażniku.

Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk

Moraito:
Hej, Dzięki za reakcję.
ROK MODELOWY 2012 SILNIK CAXA 1.4 TSI Blue Motion 90.00 kW, 1390,00 cm3 przebieg ok 166 000[/size]
Czy jeszcze jakieś dane są potrzebne?

Samochód był w warsztacie i zdiagnozowano oraz wyeliminowano następujące usterki:

zdiagnozowane problemy:
wyciek z pompy paliwa HP
wyciek oleju z mechanizmu rozrządu
uszkodzona cewka zapłonowa cylinder 3 (pęknięty korpus)
poluzowane?/pęknięte? szpilki kolektora wydechowego (nieszczelność)
nieprawidłowe działanie zaworu odpowietrzającego skrzyni korbowej

zakres naprawy:
pompa paliwa (OE VW 03C 127 026 P) - wymiana pompy paliwa
zawór odpowietrzający skrzyni korbowej - wymiana zaworu
zestaw montażowy turbosprężarki z uszczelką kolektora wydechowego - elementy montażowe i normalia - robocizna kolektor wydechowy/turbosprężarka
cewka zapłonowa - diagnostyka i wymiana cewki
uszczelka obudowy rozrządu - elementy montażowe i normalia - uszczelka miski (dedykowany płyn) uszczelniacz wału korbowego robocizna obudowa rozrządu

Samochód był w warsztacie na analizie w związku z innym problemem, tj dymiło coś spod maski - dysponuję nagraniami ale jeszcze nie wiem jak je tu wrzucić? Szpece z warsztatu są zdziwieni, nie potrafią znaleźć przyczyny, podłączają do komputera i nie wyskakuje żaden błąd. Co do start stop to działa poprawnie. Co do filtrów i wtrysków to chyba przy wymianie pompy musieli zerknąć do innych elementów? akumulator chyba też by sprawdzili?
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.

[mod. oczyszczono z śmieci]

PORYSOWANY:
A więc masz przyczynę.  Tylko nie rozumiem czy zostało to już wykonane czy dopiero będzie?

Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk

Moraito:
No właśnie :-) zostało wykonane a problem nie zniknął! komputer dalej nie wykazuje nic...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

There was an error while thanking
Thanking...
Idź do wersji pełnej